TASNEEM NATUREL UNTUK ANAK KETIKA, DEMAM, SELSEMA, KEMBUNG PERUT, MASALAH TIDUR TAK NYENYAK

TASNEEM NATUREL UNTUK ANAK KETIKA, DEMAM, SELSEMA, KEMBUNG PERUT, MASALAH TIDUR TAK NYENYAK - dua minggu lepas Daim Naufal demam, selsema. Mummy pun sama juga tak sihat macam Daim Naufal. Mummy tak sihat, tak kisah sangat. Tapi,,, kalau Daim Naufal tu yang tak sihat ..tu yang paling mummy sangat risau ! 


TASNEEM NATUREL UNTUK ANAK KETIKA, DEMAM, SELSEMA, KEMBUNG PERUT, MASALAH TIDUR TAK NYENYAK 

Mummy tak sihat , mummy boleh telan semua ubat. Manakala baby Daim Naufal bawah 2 tahun, selalunya doktor tak bagi ubat selsema. Nasib baik ada TASNEEM NATUREL UNTUK ANAK KETIKA, DEMAM, SELSEMA, KEMBUNG PERUT, MASALAH TIDUR TAK NYENYAK 

Terima kasih Tasneem Naturel ! Memula mummy macam tak percaya tau. Erm...balm boleh redakan selsema Daim? Eh..tak panas ke balm ni kena kulit Daim Naufal?

Yup..Tasneem Naturel Balm ni best sangat ! Tak panas dan dalam masa 2 hari selsema Daim Naufal reda.

Daim Naufal boleh tidur dengan nyenyak dah ! Dah tak ada gangguan tidur lagi. Kalau tidak...Sekejap-sekejap Daim merengek. Tak boleh tidur. Bila asyik merengek, perut Daim pun mula kembung huhu. 

Bila gunakan balm dari TASNEEM NATUREL UNTUK ANAK KETIKA, DEMAM, SELSEMA, KEMBUNG PERUT, MASALAH TIDUR TAK NYENYAK masalah tak ada lagi !



TENTANG TASNEEM NATUREL.

Mesti korang tertanya-tanya. Apa tu Tasneem Naturel? Dari bahan apa Tasneem Naturel tu? Selamat ke Tasneem Naturel di gunakan pada baby? 

Tasneem Naturel ni  balm bayi yang berasaskan pati minyak (essential oil) di mana ianya 100% berasaskan bahan semulajadi, tiada paraben, tiada SLS dan tiada bahan kimia.

Bahan yang digunakan dalam menghasilkan balm ini adalah 100% minyak pati dan carrier oil seperti beeswax, shea butter, dan sweet almond oil.

Yang mummy suka tentang Tasneem Naturel ni sebab ianya pengeluar dari sebuah syarikat bumiputera. Jadi..tak perlu was was sangat dah ! Memang selamat untuk Dhia, Dzal dan Daim. Ehh ! Mummy dan daddy pun pakai sekali. Sebab wangi dan berkesan untuk buang angin, selesema dan tidur pun lena.



Balm Tasneem Naturel mempunyai 4 jenis balm yang ada kelebihan dan keguannannya tersendiri. 4 jenis Balm Tasneem Naturel  ialah :-
  • Coughflu Time 
  • Tummy Time
  • Calm Time
  • Sleep Time

Balm Tasneem Naturel Coughflu Time




Tasneem Naturel Coughflu Time seperti yang mummy ceritakan tadi, Daim Naufal selesema dan demam 2 minggu yang lalu. Di mana, doktor tak akan berikan ubat selsema kepada baby bawah 1 tahun ubat selsema. Alhamdulillah selepas 2 hari, selsema Daim pulih dan Daim dapat tidur lena.


Tasneem Naturel Coughflu Time bukan sahaja untuk selsema, malah Tasneem Naturel Coughflu Time ada banyak lagi kebaikan. Antara kelebihan Tasneem Naturel Coughflu Time :-

  • Membantu kurangkan selesema
  • Membantu mencarikan kahak
  • Membantu melegakan athma
  • Membantu mengurangkan suhu ketika demam

Bahan-bahan yang ada dalam Tasneem Naturel Coughflu Time ialah Carrier Oil, Shea Butter, Beeswax, Lemon, Orange, Eucalyptus, Lavender, Cypress, Tea Trea, Frankinsence




Cara Guna Tasneem Naturel Coughflu Time mudah je. Mummy hanya sapukan di hidung, tekak, tulang belakang, tapak kaki dan dada anak-anak je !


Balm Tasneem Naturel Tummy Time




Tasneem Naturel Tummy Time ni bantu mummy masa Daim dan anak-anak kembung perut dan bila mana perut mereka tak selesa ketika cirit birit atau sebu.

Kelebihan Tasneem Naturel Tummy Time 
  • Bertindak seperti minyak telon
  • Dapat membuang angin dalam perut
  • Membantu melegakan perut sebu
  • Membantu melegakan kembung perut
Bahan utama dalam Tasneem Naturel Tummy Time  mengandungi Carrier Oil, Shea Butter, Beeswax, Ginger, Peppermint, Junipers, Fennel, Lemongrass, Anise, Patchouli, Tangerine, Lavender


Cara pakainya pula, mummy sapu di bahagaian perut anak-anak dengan pergerakan I LOVE U serta tak lupa sapu di tapak kaki juga !


Balm Tasneem Naturel Calm Time




Tasneem Naturel Calm Time ni mummy suka sapukan pada anak-anak ketika sebelum keluar rumah dan selepas mandi. Supaya dapat berikan mereka ketenangan dan mudah fokus terhadap sesuatu perkara.

Kelebihan Tasneem Naturel Calm Time

  • Memberikan keselesaan
  • Mengurangkan tekanan
  • Mengurangkan keletihan
  • Membantu anak lebih tenang

Bahan yang ada di dalam Tasneem Naturel Tummy Time ialah seperti Carrier Oil, Shea Butter, Beeswax, Lavender, Orange, Mandarin, Geranium, Marjoram, Frankinsense, Bergamot, Roman Chamomile


Cara pakai Tasneem Naturel Calm Time pun mudah je, mummy sapukan di tulang belakang, tapak kaki, di nadi belakang telinga serta pergelangan tangan anak-anak.


Balm Tasneem Naturel Sleep Time



Tasneem Naturel Sleep Time ini paling best memang macam magic tau ! Selepas sapu Tasneem Naturel Sleep Time anak mudah tidur. Faham-faham je la, perangai budak ni. Kalau nak tidur. Ragamnya lain macam. Tapi, dengan adanya Tasneem Naturel Sleep Time mereka tak meragam lagi bila nak tidur . Tau-tau..dah tidur je !

TASNEEM NATUREL UNTUK ANAK KETIKA, DEMAM, SELSEMA, KEMBUNG PERUT, MASALAH TIDUR TAK NYENYAK

Tasneem Naturel Sleep Time juga dapat berikan tidur yang nyenyak dan berkualiti kepada anak-anak.

Kelebihan Tasneem Naturel Sleep Time

  • Membantu anak tidur lena
  • Membantu anak supaya mudah tidur
  • Membantu anak bangun dalam mood ceria
  • Memberikan tidur yang berkualiti

Bahan utama yang ada dalam Tasneem Naturel Sleep Time :-Carrier Oil, Shea Butter, Beeswax, Cedarwood, Lavender, Vetiver, Chamomile, Orange, Marjoram, Bergamot, Ylang Ylang





Cara Guna Tasneem Naturel Sleep Time mummy hanya sapu di tulang belakang, tapak kaki, di nadi belakang telinga serta pergelangan tangan anak.


TESTIMONI BALM TASNEEM NATUREL DARI AZLINDA ALIN


Ha..bestkan TASNEEM NATUREL ni, kan? Korang pun wajib ke ada keempat-empat Balm Tasneem Naturel ni,tau ! Korang tak akan rugi kalau miliki  4 variasi Balm Tasneem Naturel dalam sebuah rumah ! Sebab ianya bukan sahaja sesuai untuk anak kecil malah sesuai untuk seisi keluarga. 



TASNEEM NATUREL UNTUK ANAK KETIKA, DEMAM, SELSEMA, KEMBUNG PERUT, MASALAH TIDUR TAK NYENYAK


Bayangkanlah Daim Naufal pun boleh pulih selsema dalam masa 2 hari dengan izinNYA.

Mummy dan daddy sendiri pun pakai keempat-empat variasi balm. Alhamdulillah, kami lebih tenang dan mudah tidur lena walau kami mempunyai anak kecil yang berumur 4 tahun, 3 tahun dan 6 bulan.

Kami sekeluarga sukakan TASNEEM NATUREL sebab berbau wangi dan tidak menyakitkan hidung.



TESTIMONI BALM TASNEEM NATUREL LAIN


TESTIMONI BALM TASNEEM NATUREL

TESTIMONI TASNEEM NATUREL CALM TIME : Anak dah kurang tantrum

TESTIMONI BALM TASNEEM NATUREL

TESTIMONI TASNEEM NATUREL COUGHFLU TIME : 2 hari guna, selsema dan batuk pulih


TESTIMONI BALM TASNEEM NATUREL

TESTIMONI TASNEEM NATUREL : Dulu tak tidur lena, sekarang dah lena selepas gunakan balm Tasneem Naturel Sleep Time 

TESTIMONI BALM TASNEEM NATUREL

TESTIMONI TASNEEM NATUREL TUMMY TIME : Perut baby dah tak kembung !



HARGA BALM TASNEEM NATUREL


Harga balm Tasneem Naturel ni memang mampu milik. Harga balm Tasneem Naturel adalah seperti berikut :-

1 balm RM49
2 balm RM88 
3 balm RM125

Harga satu set pula ialah : RM157 
Postage: RM8 (SM) / RM12 (SS)


Untuk maklumat lanjut atau sebarang pertanyaan serta pembelian, bolehlah layari :-





Alamat :
Tasneem Naturel Network
15-1, Jalan Putra Kajang, 
Taman Putra Kajang, 
43000 Kajang, Selangor
Hotline : 011-2096 4665 (ORDER) 
010-845 3469 (DAFTAR AGEN & STOKIS) 


15 comments on "TASNEEM NATUREL UNTUK ANAK KETIKA, DEMAM, SELSEMA, KEMBUNG PERUT, MASALAH TIDUR TAK NYENYAK"
  1. Bau dia yang sangat best memang menjadi kesukaan.. Khasiatnya pun bagus.. Sangat-sangat berguna dan mudah nak dibawa travel..

    ReplyDelete
  2. produk terbaik untuk seisi keluarga harus la ada dalam setiap rumah ni

    ReplyDelete
  3. Suka semua balm...Adhwa ni jenis suka tido lambat dan mudah terjaga..sapu sleep time senang hati..adhwa tido memang lena..tak ada dah asyik terjaga tgh tgh mlm

    ReplyDelete
  4. Nora suka balm tasneem ni. Sesuai dan serasi dgn zarra dan diri sndiri. Bau pun sedap. Tak rugi beli set balm dr tasneem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..dhia tu sejenis tak suka minyak angin. tp dgn tasneem ni dhia suka

      Delete
  5. Memang kesian kalau baby tak sihat. Kalau Kita boleh LG makan ubat. Mujur juga Ada balm Tasneem natural ni sapu2 aje kat luar. Confident sikit kita

    ReplyDelete
  6. kena choosy sikit bab barang penjagaan bayi ni. sbb kulitnya nipis sangat tak sama dgn kita

    ReplyDelete
  7. bagus balm tasneem ni... kanak2 boleh pakai, dewasa pon boleh pakai.

    ReplyDelete
  8. Memang best pakai balm nie, satu keluarga boleh pakai pulak tu kan..

    ReplyDelete
  9. anyonyooo.. comelnya daim jadi duta tasneem ye... nak cuba la nanti...

    ReplyDelete
  10. Packaging dia comel dengan warna-warna yang ceria. Memang kena ada dalam setiap rumah kan.. Rose suka sleep time, bau dia pun best.

    ReplyDelete
  11. o.. kalau pemebkalnya bumiputera TB pun rasa yakin nak beli sebab dah tahu ia halal digunakan kan.. tapi satu yang TB suka tentang balm tasneem ni, packaging dia tu.. alalalalala.. comel gilerrrrr..


    Jemput Join Giveaway TB yea.. tarikh tamat 31 dis ni.. hadiah wang tunai untuk dimenangi.. Pemenang dipilih secara random .. sape2 pun boleh jadi pemenang.. syarat tak banyak.. hahaha.. jom2..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com