URGENT ! MISI HERO BEN 10 DI CARTOON NETWORK DAN FACEBOOK

URGENT ! MISI HERO BEN 10 - Ben10 merupakan siaran kartun kegemaran Dzal Aidi Fiqry. Eh, Dhia yang girl pun layan juga. Dorang punya fanatik, sampai dok minta jam Ben10 Omnitrix tu. Nak pakai sama macam Ben10. Aduyaiii..jenuh nak cari, nak oiii. Okay, berbalik kisah Ben10. Ada episod baru Ben10, di Cartoon Network.


URGENT ! MISI HERO BEN 10 


URGENT ! MISI HERO BEN 10


Kali ini, anak-anak akan di bawa ke dunia Ben 10 di TV, dalam talian, dan media sosial. Kita semua tahu dah 10 tahun Ben Tennyson, dari zero to hero. Ben10 merupakan wira apabila beliau ketemu dengan jam tangan paranormal yang dipanggil Omnitrix . Jam tersebut di jumpai ketika terhempas ke bumi dalam meteorit. 

Power nya jam tu, sampai jam tu lah menjadi idaman Dhia dan Dzal. Konon-konon, dorang pun nak jadi hebat macam Ben 10 jugak ! 

PERTEMPURAN BEN10 DAN VILGAX UNTUK MENDAPATKAN OMNITRIX


Kali ini, kemunculan siaran baru Ben10 akan membawa pertempuran terbaru Ben. Terdapatnya kemunculan Vilgax, Penakluk Dunia. Untuk mendapatkan Omnitrix untuk dirinya sendiri. 

Dalam sekejap, dia hilang tetapi kuasa Vilgax berpindah dengan pengaruh jahatnya yang memberi kesan kepada pelbagai platform Rangkaian Kartun. Biasanya, Ben hanya memerlukan Omnitrix untuk mengalahkan sesiapa sahaja.

Tetapi ia telah rosak menyebabkan gelung transformasi tidak berfungsi.

Ianya kini ...terpulang kepada semua orang untuk berkumpul dan membantunya menyelamatkan dunia. 

Dari Ahad, 11 Februari hingga Rabu, 21 Februari, Ben akan menjadi lebih kuat, lebih cepat dan lebih baik dari sebelumnya. 

URGENT ! MISI HERO BEN 10

Cabaran harian, akan dikeluarkan di laman Facebook Cartoon Network Asia, menggalakkan peminat untuk membantu Ben membuka kunci bentuk baru Omni yang dipertingkatkan. 

Mereka yang berminat untuk membantu Ben boleh menyukai laman Facebook Cartoon Network Asia untuk semua kemas kini terkini. 

URGENT ! MISI HERO BEN 10

Peminat juga akan mempelajari alien yang dipertingkatkan Omni baru, kuasa mereka, dan mengundi alien baru kegemaran mereka dan menangkap mereka dalam pertarungan menentang Vilgax pada hari Rabu, 21 Februari. 

Sejajar dengan ini, laman web Cartoon Network juga akan menampilkan 10 aktiviti harian dan kuiz yang berbeza mengenai Vilgax, Ben, dan bentuk aliennya yang baru. 

Ketahui masa untuk menyertai Ben dalam pertempuran epik pada hari Ahad, 11 Februari dan tonton untuk episod baru yang disiarkan mingguan jam 10 pagi di Cartoon Network (Astro Ch 616) dari hari Sabtu, 24 Februari dan seterusnya.



9 comments on "URGENT ! MISI HERO BEN 10 DI CARTOON NETWORK DAN FACEBOOK"
  1. Wah peminat setia ben10 ya anak anak akak..anak anak sy kurang tgk ben10.tapi kalau buka tv ada ben10 layan juga tapi sekejap je layannya..hehehe

    ReplyDelete
  2. Kena record siap2 kak. Syafi minat juga dgn ben 10 ni.

    ReplyDelete
  3. Dulu anak-anak Kak Sue minat juga Ben10 nie, sekarang depa dah besar minat lain pulak.. ehehe..

    ReplyDelete
  4. Anak- anak buah SA suka la ni Ben 10

    ReplyDelete
  5. Amboi..dhia..gegirl pun layan kartun Ben 10 ni..kemain..hehe

    ReplyDelete
  6. Amboi..dhia..gegirl pun layan kartun Ben 10 ni..kemain..hehe

    ReplyDelete
  7. Sebelum ni Zahra tengok jugak Ben 10 ni. Ni dah lama dia tak tengok.

    ReplyDelete
  8. bebudak kat rumah ni pun suka jugak

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com