9 MEI 2018 PRU14 JOM MENGUNDI !

9 MEI 2018 PRU14 - JOM MENGUNDI ! Salam Rabu ! Sebut pasal Rabu, memang ramai sensitip dengan Rabu. Dulu ..mummy suka update blog pasal WO...

9 MEI 2018 PRU14 - JOM MENGUNDI ! Salam Rabu ! Sebut pasal Rabu, memang ramai sensitip dengan Rabu. Dulu ..mummy suka update blog pasal WORDLESS WEDNESDAY. Hamek...sekarang betul-betul femes dah Wednesday ni hehehe

9 MEI 2018 PRU14 - JOM MENGUNDI ! 


9 MEI 2018 PRU14 JOM MENGUNDI ! Salam Rabu

<< SEMAK TEMPAT MENGUNDI >>

9 MEI 2018 PRU14 JOM MENGUNDI ! Eh..korang dah semak ke tempat mengundi? Alhamdulillah, mummy masih mengundi tempat yang sama. 3 kali mengundi dah sepanjang dah besar ni..hehehe.

Mengundi sangatlah penting tau. Tak guna nak pung pang pung pang sana sini. Akhirnya....tak mengundi hahaha. 

Entah lah ...ada yang marah sangat dengan kerajaan sampai tak nak keluar mengundi.

Kadang-kadang 1 vote pun boleh pengaruhi statistik kemenangan tau.

TARIKH MENGUNDI 9 MEI 2018 PRU14 JOM MENGUNDI ! 


9 MEI 2018 PRU14 JOM MENGUNDI ! Salam Rabu

Oleh kerana...daddy mengundi di kampung halamannya. Gamaknya....becuti teruih la kami di utara hehehe.

Lama tak balik Taiping...2 tahun dah. Ada hikmah, atas apa yang terjadi. Lajakkan cuti sampai hujung minggu. Yeayy....

Selamat mengundi korang !

You Might Also Like

5 comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Selamat pulang mengundi Kak Linda :)

    ReplyDelete
  3. Ni kali ke-2 ana mengundi. Satu undi sangat berharga kan kak.

    ReplyDelete
  4. Kak Sue mengundi kali ketiga n mengundi kat kampung Abang Man. Nanti balik hari lah kut, InsyaAllah.. hehehe..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -