10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA

10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA - Assalamualaikum, puasa ke hari ini? Puasa-puasa juga, persiapan raya macamana? Baju raya dah siap? Kuih raya? Ha..balik kampung naik apa tu? . Dah booking tiket kapal terbang? Dah booking tiket hotel? Bagi yang nak balik kampung dengan kapal terbang atau tidur di bilik hotel tu. Korang nak diskaun tak?

Baru hari kedua Ramadan dah sibuk cerita raya ye ! Erm..rugilah korang kalau tak nak tahu cerita raya mummy kali ni. Tak nak 10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA? Kalau mummy, mummy memang nak rebut 10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA ni. Raya kali ini, mummy pun macam nak kena tempah bilik hotel juga. 7 adik beradik daddy dah semakin berkembang. Kalau dapat ekstra diskaun untuk hotel. Memang melompat bintanglah mummy. Sesebelum ini pun, mummy suka tempah bilik hotel dengan Traveloka. Traveloka? Ye dengan Traveloka. Traveloka, siapa yang tak kenal dengan aplikasinya untuk hotel dan tiket kapal terbang pada harga yang murah serta memudahkan untuk menempah tiket penerbangan dan sekaligus korang boleh menempah hotel secara online. Semua di hujung jari sahaja ! Senang, kan?




10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA


Bagi yang nak naik flight balik kampung raya nanti, sangat-sangat berbaloi. Walaupun tambahan 10% tapi korang dah jimat masa dan tenaga. Tetahu je la balik kampung waktu raya jem sana sini. Perjalanan 3 jam boleh jadi 8 jam. Penat zahir dan batin tau ! Okay, kenapalah mummy suka sangat dengan Traveloka? Ha...kalau korang ada baca entri  pengalaman kami menempah bilik hotel di Johor Bahru dan Melaka dengan Traveloka  sebelum ini. Korang akan dapat tahu yang mummy sekeluarga sangat puas hati menempah bilik hotel secara online dengan aplikasi Traveloka. Puas hatilah kan sebab dapat jimat duit ! Serius tau, ni bukan tipu ! Beli bilik hotel secara online di Traveloka ni memang murah habis ! Walk in pun tak dapat harga serendah tu! Bezanya lebih kurang 40% juga tau !  Erm..bertambah bestlah kalau dapat 10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA

Mesti korang tertanya-tanya macamana nak dapatkan 10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA? Cara nak dapatkan 10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA senang, je.

CARA NAK DAPATKAN 10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA 


UNTUK DAPATKAN 10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA . Korang hanya perlu ikuti beeberapa langkah je :-



*Pertama sekali, wajiblah muat turun apliaksi Traveloka di telefon bimbit masing-masing.

*Kemudian, korang wajib melanggan newsletter Traveloka

*Pastikan korang terima akses 48 jam untuk masuk ke aplikasi tersebut dari 21 hingga 22 May 2018.  Untuk dapatkan kod 10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA 

*Macamana kalau terlepas early bird ini? Jangan risau, korang masih boleh dapatkan diskaun pada tarikh 23 hingga 29 May 2018 yang akan di war-warkan secara besar-besaran di aplikasi Traveloka nanti.


CARA MASUKKAN KOD DISKAUN TRAVELOKA

Macamana? Mudah je, kan nak dapatkan diskaun tambahan dari Traveloka! Dah selesai dapat kod Traveloka. 

Macamana nak masukkan kod untuk dapatkan diskaun? Okay, senang je nak masukkan kod diskaun traveloka ni. 

Korang ikuti je langkah di bawah ini, ye : -


1. Muat turun aplikasi Traveloka App paling terkini (mestilah dah muat turun, kan?). Kalau tak, macamana boleh ada kod diskaun, kan?

2. Cari dan tempah penerbangan / hotel. Nak penerbangan apa, hotel apa, negeri apa. Ha...macam-macam pilihan hado tau!

3. Sebelum buat bayaran. Pilih cara pembayaran terlebih dahulu. Nak bayar guna kad debit, kad kredit, 7 eleven dan banyak pilihan lain.

4. Klik “Apply” untuk halaman bayaran

5. Masukkan kod kupon dan klik “Apply”

6. Siap. Traveloka akan menghantar E-Tiket booking korang melalui email dan juga SMS

Hanya 6 langkah je, siap korang punya tempahan. Senang tak? Kacang je, kan ! 

KELEBIHAN MENEMPAH SECARA ONLINE DI APLIKASI TRAVELOKA

Kenapa mummy suka menggunakan aplikasi online Traveloka ketika menempah bilik hotel? Selain harganya yang murah teramat tu. Ada banyak kriteria yang mummy suka dengan Traveloka. Antaranya sebab lain mummy suka menempah dengan Traveloka adalah:

Pelbagai Pilihan Hotel dan Penerbagan

Ada beribu-ribu hotel dan penerbangan boleh di cari di Traveloka ini. Macam hotel pula, penuh terperinci keterangan yang ada. Bukan sekadar harga sahaja yang di pamerkan.

Tiada kos tersembunyi

Harga yang di pamerkan dah termasuk segala cas. Selesai buat pembayaran, kesemua harga adalah sama seeprti yang di tunjukkan dari awal. 

Setelah check in hotel, tiada cas tamabahan di kenakan !


Sekuriti Untuk Pembayaran Di Lindungi

Risau data pembayaran online tu di salah gunakan? Jangan risau. Perkhidmatan pembayaran secara online di Traveloka mempunyai sistem sekuriti yang tinggi. Insyaallah, semuanya selamat.

Cara Bayaran Yang Mudah

Mummy suka dengan cara pembayaran yang mudah macam di Traveloka ini. Nak bayar menggunakan kad kredit, kad debit, online perbankan, melalui 7 Eleven dan banyak lagi cara pembayaran yang mudah. Selesai bayaran, dah tak perlu risau bilik hotel sold out atau harga akan meningkat naik.


Kesimpulannya, marilah kita menjadi salah seorang pengguna bijak. Jom dapatkan 10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA . Untuk keterangan lanjut, korang  boleh layari : www.traveloka.com/en-my/promotion/rayabersama
7 comments on "10% DISKAUN TAMBAHAN TRAVELOKA SEMPENA RAYA "
  1. Wah bestnya.memang berbaloi baloi nih kak.dapat 10% diskaun tambahan lagi

    ReplyDelete
  2. Traveloka ni ni banyak betul la dia nyer promosi..kadang sampai x sempat nak catch up..akak suka traveloka sebab xde kos tersembunyi

    ReplyDelete
  3. Wah bestnye ada 10% diskaun. Boleh jimat tu.

    ReplyDelete
  4. Wah best nie, kadang kalau anak-anak cuti panjang sikit memang Kak Sue pergi bercuti kejap lepas beraya kat kampung. Boleh la guna Traveloka nanti kan..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com