Simpan Duit Raya Anak-anak 2018 di Tabung Haji

Duit Raya Anak-anak 2018 Simpan di Tabung Haji - Dah habis Syawal, as usual cerita raya tak akan berakhir sampai bebila. Move on mummy oii...

Duit Raya Anak-anak 2018 Simpan di Tabung Haji - Dah habis Syawal, as usual cerita raya tak akan berakhir sampai bebila. Move on mummy oiii ! Hahaha. Setelah habis raya dan tamatnya bulan Syawal. Agenda seterusnya is SIMPAN DUIT RAYA 2018 anak-anak dan segala duit yang ada dalam tabung.

Duit Raya Anak-anak 2018


Pertama sekali, mummy nak ucapkan infiniti terima kasih pada semua yang berikan anak-anak kami duit raya. Moga kalian di berikan rezeki yang melimpah ruah tak terhingga. Kini, amanah kami untuk menjaga dan menyimpan Duit Raya Anak-anak tahun 2018.

Hehe..ni bukti ni. Yang kami dah selesaikan tanggungjawab ni :)




Simpan di mana Duit Raya Anak-anak 2018? Tada........kami simpan Duit Raya Anak-anak 2018 di Lembaga Tabung Haji. 

Duit mereka ni, insyaallah untuk penggunaan mereka kelak samada untuk education, learning, umrah atau haji.

Cerita pasal daftar Haji, duit anak-anak ni, dah lama cukup untuk daftar Haji. Tapi, tabungan mummy dalam ni tak cukup lagi. Doakan kami sekeluarga cukup tabungannya dan dapat bersama-sama untuk menunaikan Haji bersama-sama ye. Aamiin.




You Might Also Like

12 comments

  1. duit raya sha dulu simpan bank jugak :p

    ReplyDelete
  2. same. mek pun simpan duit ank dekat TH jugak

    ReplyDelete
  3. rabia pun simpan duit kat TH jugak.sekali duit rayalah simpan sekali.

    ReplyDelete
  4. Kak Sue masa anak-anak kecik lagi pun simpan Tabung Haji, nie dah besar-besar depa urus sendiri dah. Kita pantau sikit-sikit..

    ReplyDelete
  5. Nora tak buka lagi akaun TH utk zarra. Duit raya dia nora simpan dlm aSB.

    ReplyDelete
  6. Duit raya dania akak baru masukkan dlm bank hari ni..marah dia akak mintak masukkan dlm bank..hahaha..kang habis..satu hal..kita kitam org senang kan..

    ReplyDelete
  7. Samalah pilihan kita mommy. Senang miza pun simpan duit raya budak dua ketui tu dalam tabung haji

    ReplyDelete
  8. Sha duit raya anak memang simpan dalam ASB.. Duit dalam tabung haji pula buat potongan secara bulanan.. Untuk masa hadapan mereka kan sis..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah kak. Senang kan masukkan terus dalam TH.

    ReplyDelete
  10. kami 5 beranak semua dah daftar haji. alhamdulillah.
    skang aida & asben usaha utk kumpul, cukupkan dana ke Mekah.

    ReplyDelete
  11. Semoga cepat tabungan mummynya penuh. Boleh daftar haji sama-sama

    ReplyDelete
  12. Bagus simpan duit dekat tabung haji hee :) Utk akan dtg juga.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -