PESERTA GIVEAWAY TOLLYJOY X AZLINDA

PESERTA GIVEAWAY TOLLYJOY X AZLINDA - Alhamdulillah sempena birthday month mummy dan juga breastfeeding day. Sekali lagi, mummy dapat me...

PESERTA GIVEAWAY TOLLYJOY X AZLINDA - Alhamdulillah sempena birthday month mummy dan juga breastfeeding day. Sekali lagi, mummy dapat melaksanakan GIVEAWAY TOLLYJOY X AZLINDA. Hadiah yang di tawarkan juga menarik. Hamper TOLLYJOY bernilai RM150. Seperti yang mummy dah nyatakan dalam entri mummy yang lepas di sini : http://www.azlindaalin.com/2018/08/giveaway-barangan-baby-tollyjoy-bernilai-rm150.html?m=1


PESERTA GIVEAWAY TOLLYJOY X AZLINDA 



GIVEAWAY TOLLYJOY X AZLINDA ini, kena patuhi beberapa syarat. Dan tarikh tutup Giveaway ini adalah pada 14 Ogos 2018. Keputusan pemenang akan di buat mungkin dalam masa seminggu selepas tarikh tutup. Pendek kata, baca jelah blog mummy hari-hari hehe. Sebab munny akan annouce pemenang dalam blog.

Okaylah, jom kita semak peserta yang telah mengambil bahagian dalam GIVEAWAY TOLLYJOY X AZLINDA




1. Izzaty nadiah 1 August 2018 at 08:27

'Breastfeeding' adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu mempunyai khasiat semulajadi yang sempurna membantu dalam perkembangan minda serta memberi perlindungan terhadap pelbagai penyakit


2. NIK NOR IZYANTY CHE MAZLAN 1 August 2018 at 08:36

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana…mereka membesar dengan sihat, kurang mendapat penyakit dan lebih berkhasiat.Kami dapat lebih masa bersama.


3. NIK NOR IZYANTY CHE MAZLAN 1 August 2018 at 08:41


Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana…kami dapat meluangkan lebih masa bersama selain mengeratkan hubungan ibu dan anak ,susu ibu banyak khasiat berbanding susu lain.
NIK NOR IZYANTY BT CHE MAZLAN EMAIL:niknorizyanty@gmail.com


4. ARFA AKEY 1 August 2018 at 09:07


Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ... (20)
Lebih masa, "bonding" bersama,
Jimat tenaga jimat belanja,
Mudah, selesa, halalan toyyibba,
Antibodi kuat ketahanan maksima,
Membesar kuat dan bijaksana.

Nor Arfah Onwi
arfaakey[@]gmaildotcom

5. SITI ROHAIDA YUSOF
1 August 2018 at 09:15

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia kaya dengan antibodi dan hormon untuk melindungi anak kita dari sebarang penyakit.

Siti Rohaida Yusof
sitirohaida81@gmail.com


6. KHATY AIMAN
1 August 2018 at 10:15


Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ianya merupakan saat yang paling berharga buat wanita yang bergelar seorang ibu dan bayi yang menyusu itu mendapat semua kebaikan untuk bayi itu membesar menjadi anak yang sihat , cerdik pandai serta aktif. Molekul nya yang sangat halus memberi impak yang sangat baik untuk antibodi tumbesaran bayi.

KATIJAH BT TUGIMAN
khatyaimandotcom@gmail.com

7. Anonymous
1 August 2018 at 11:39

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana dengan breastfeed juga dapat meningkatkan ketahanan badan anak saya ariana zalikha yang terkena jangkitan virus RSV(Respiratory Syntyctial virus) dan telah di tahan hospital,doctor menjangka kan baby akan lama di hospital tapi alhamdulillah dengan kerap saya meyusukan anak saya baby dapat keluar dlm masa 7 hari,lebih awal dari jangkaan doctor. Alhamdulillah kini baby lebih sihat dan bertenaga. Malah anak-anak yang breestfeed akan lebih cepat sihat dari penyakit dan bijak

Nur Azrah Bt Azman
azrah_ira@yahoo.com.my

8. IFFAH HUSSIN
1 August 2018 at 11:43


Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ianya memberi banyak faedah. Antaranya:
Ia mengurangkan risiko bayi mengalami sindrom kematian bayi mengejut (SIDS).

Ia membantu bayi melawan jangkitan dan membentuk bakteria baik dalam sistem pencernaannya. Bayi mendapat kesemua nutrien yang diperlukan untuk membesar dengan baik daripada susu Ibu, disamping mendapat perlindungan daripada bakteria berbahaya.

Susu ibu mengandungi antibodi daripada badan yang membantu melindungi bayi daripada sakit perut (gastroenteritis), selesema, jangkitan dada dan jangkitan telinga.

Ia membantu membentuk ikatan rapat di antara ibu dan anak, dan dapat membantu mengelakkan kemurungan selepas bersalin (meroyan).

Ia mempersiap-sediakan bayi merasa pelbagai rasa yang berbeza. Berbanding dengan susu formula, susu ibu mempunyai rasa berbeza, bergantung kepada apa yang anda makan. Dengan ini, bayi akan kurang cerewet dalam memilih makanan apabila dia sudah bercerai susu kelak.

Apabila bayi sudah besar sedikit, penyusuan badan menjadi satu cara untuk menenangkan bayi jika dia tidak sihat dan tidak lalu makan. Susu ibu juga membantu bayi sembuh daripada penyakit dengan lebih cepat. Apabila bayi sudah mula makan makanan pejal, Ibu masih boleh meneruskan penyusuan badan

ZAIDALIFAH BT HUSSIN
iffah208@gmail.com

9. YOORIN MELACOLEA
  August 2018 at 12:04

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana, susu ibu tidak tercemar, bersih,melindungi anak dari sebarang penyakit seperti cirit birit, selsema dan seimbang untuk pembeseran bayi/anak.

Noorazian Binti Md Arpan
aziandgtt@gmail.com

10. Anonymous
1 August 2018 at 13:13
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana pengaruh susu ibu sangat besar terhadap perkembangan fizikal dan jiwa anak, malah kesihatan anak lebih terjamin daripada terkena penyakit.
SITI BALQIS BT MOHAMAD
sitibalqis290186@gmail.com

11. NADWAH ONWI
1 August 2018 at 16:31
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana khasiatnya semahal emas permata, tiada harga setimpal dengannya dan meningkatkan imunisasi tubuh bayi menahan rintang dunia yang penuh bakteria durjana. �

Drpd: Nadwah Onwi
nadwahonwi2711@gmail.com

12. ZAI ZAMREE
1 August 2018 at 17:39

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu kaya dengan khasiat semulajadi yang diperlukan oleh bayi untuk tumbesaran dan ia dapat merapatkan lagi hubungan antara ibu dan bayi melalui sentuhan ketika breasfeeding.

Nama : Zai Zamree
Email : fardshop@gmail.com


13. UNKNOWN
1 August 2018 at 23:59

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana sumber makanan terbaik, agen antibodi untuk melindungi jangkitan penyakit, menggalakan perkembangan otak dan mengeratkan hubungan ibu dan anak


14. AFILLA MISLAN
2 August 2018 at 15:24

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana menguatkan sistem imun dan meningkatkan perkembangan mental fizikalnya yang pada kelahirannya mempunyai masalah 'irregular & intermittent heart beat'.

Afzuzilla binti Mislan
afilla.21112@gmail.com


15. Anonymous  

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana

Susu ibu kaya dengan khasiat, antibodi serta nutrisi yang lengkap untuk bayi dan juga merapatkan hubungan antara saya dan bayi

Nurul Hasanah Umar
nuriz8284@yahoo.com

16. SYUHADA ANUA
2 August 2018 at 22:22

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengandungi vitamin dan nutrient yang diperlukan untuk tumbesaran selain melindungi anak dari penyakit.

17. NURUL NADIYAH 2 August 2018 at 22:25

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana titisan ajaib ini mampu memberi nutrisi lengkap pada bayi dan sistem imunitinya selain mewujudkan hubungan kasih sayang yang lebih erat.


Nurul Nadiyah binti Muhamat Isa
nadiyahisa@gmail.com



18. SITI ISHAH ISMAIL
2 AUgust 2018 at 23:41
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu adalah yang terbaik didunia dan secara tidak langsung dapat berinteraksi dengan si kecil dalam masa yang sama.


19. ERMYZA ERIEN
3 August 2018 at 00:36

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengandungi kesemua nutrien untuk tumbesaran dan perkembangan otak bayi.Mudah dihadam.Mengandungi antibodi untuk melindungi bayi daripada jangkitan kuman.

Nama : Hamizah Binti Abu Bakar
Email : elmyza_ermyza@yahoo.com

20. Humairah Zawadi
3 August 2018 at 00:36

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana kanak-kanak yang mendapat penyusuan ibu menunjukan perkembangan akademik lebih baik menjelang usia mereka lima tahun - #kajian

#tollyjoyxazlindagiveaway


21. RIRIN ZURIEYN MOHD JAFRI
3 August 2018 at 00:38

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana penyusuan adalah asas komunikasi kepada baby yang mampu menggalakkan perkembangan otak bayi serta keistimewaan yang diciptakan oleh Allah buat wanita.

Nama : Nurul Azzureen binti Mohamad Jafri
Email : ririn.zurieyn91@gmail.com



22. ERMYZA ERIEN
3 August 2018 at 00:41

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengandungi kesemua nutrien untuk tumbesaran dan perkembangan otak bayi.Mudah dihadam.Mengandungi antibodi untuk melindungi bayi daripada jangkitan kuman.

Nama : Hamizah Binti Abu Bakar
Email : elmyza_ermyza@yahoo.com


23. ERMYZA ERIEN
3 August 2018 at 00:44

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengandungi kesemua nutrien untuk tumbesaran dan perkembangan otak bayi.Mudah dihadam.Mengandungi antibodi untuk melindungi bayi daripada jangkitan kuman.

Nama : Hamizah Binti Abu Bakar
Email : elmyza_ermyza@yahoo.com


24. SUE WAN
3 August 2018 at 01:19

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana saya tahu dan yakin susu ibu adalah ubat dan antibodi paling terbaik dalam perkembangan serta tumbesaran anak saya

Nama : Sumaiyah bt Md Salleh
Email : wansue0808@gmail.com


25. MOHD UWAISALFATEH
3 August 2018 at 09:30

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana saya yakin khasiat yg terkandung di dalam susu ibu mempunyai 1001 khasiat.mempunyai nutrisi,imunisasi yang tersendiri membantu perkembangan bayi yg lebih baik dan yg paling penting mgertkan hubungan antara ibu dan ank


Nama:Nor Aishah che satar
Email:nor.aishah45@yahoo.com

26. MOHD UWAISALFATEH
3 August 2018 at 09:37

breastfeeding adalah penting untuk ank saya kerana mempunyai 1001 khasiat yang tersendiri.imunisasi serta nutrisi yang diperlukan bayi yg membantu perkembangn bayi lebih sempurna.yg paling penting penyusuan bayi lebih mengeratkan hubungan ibu dan ank.
Nama: Nor Aishah che satar
Email :nor.aishah45@yahoo.com

27. Anonymous
3 August 2018 at 10:54
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia merupakan susu yang mempunyai 1001 keperluan dan khasiat untuk perkembangan,tumbesaran dan meningkatkan sistem imun tubuh mereka.

Nama : Norbaizura bt Ramli
Email : alipzainudin711@gmail.com


28. FADZI RAZAK
3 August 2018 at 14:53

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia membantu mempertingkatkan sistem imun anak saya disamping menguatkan ikatan saya dan anak melalui sentuhan dan pandangan mata.

Nama: Fadzi Razak
Email: fadzirazak@gmail.com


29. NURHIDYAH OTHMAN
3 August 2018 at 17:08

Breasfeeding adalah penting untuk anak saya kerana dapat memberikan khasiat sempurna dan segala yang diperlukan untuk pertumbuhan otak dan tumbesarannya.

nama : NURHIDAYAH OTHMAN

Email : nurhidayahoth@gmail.com

No telefon : 0132728055


30. IRA AZIZ
7 August 2018 at 08:41
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ...
Susu ibu merupakan vaksin pertama untuk simanja .Vaksin yang penuh dengan rasa cinta dan pengorbanan


(15pth perkataan)


Done like Tollyjoy Malaysia @ira aziz
Done follow Tollyjoy Malaysia @syaheeraaziz

Nama : Faizatul Syaheera Abdul Aziz
Email: irasyaheeraaziz@gmail.com



31. ICHA SHAFIQ
4 August 2018 at 00:51


Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana meningkatkan lagi keakraban diantara hubungan ibu dan anak , susu ibu juga merupakan makanan dan imunisasi terbaik bagi bayi kesayangan anda.

Nama : Nuraleyisha Bt Samsuddin
Email : lyshadompot@gmail.com


32. SUE SHAADHWA
4 August 2018 at 02:32
breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia mempunyai khasiat dan zat yg diperlukan utk tumbesaran yg sihat dan bijak..
NAMA : NOOR SURIATI BT CHE SU
EMAIL : suearetiey92@gmail.Com



33. LAYLA TINGTING
4 August 2018 at 05:36
breastfeeding adalah penting untuk saya kerana susu ibu adalah susu terbaik untuk bayi saya dan dapat mengerat kan lagi hubungan kami ibu dan 
Nama: Nurlaila Azwa
Email: laylatingting@gmail.com


34. HANI FADHLINA ABDUL RAHMAN
4 August 2018 at 13:39
Saya join...

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana Susu Ibu memberi nutrisi terbaik buat Si Manja di samping menjalin hubungan yang lebih rapat. Si Manja saya juga lebih sihat dan cergas.

Nama : Hani Fadhlina bt. Abdul Rahman
E-mail : hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com


35. EJULZ
4 August 2018 at 20:16
Ejulz join :)

“Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengeratkan ikatan kasih sayang antara ibu dan anak disamping meningkatkan tahap kesihatan keduanya."

Nama : Ejulz
Emel : asrul_harfan@hotmail.com

36. SITI KHADIJAH ABDUL RASHID
5 August 2018 at 13:55
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu mengandungi kesemua nutrien yang diperlukan untuk tumbesaran dan perkembangan otak bayi serta makanan yang terbaik untuk si manja.. (20 patah perkataan)
Nama :Siti Khadijah Khatty
Email :sitikhadijahabdulrashid87@gmail.com

37. S.K.
5 August 2018 at 22:0
S.K. join :D
Jawapan ;

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia dapat memberikan perlindungan terhadap pelbagai penyakit, merupakan permulaan yang baik dalam tumbesaran anak serta dapat mengelakkan bayi daripada obesiti.

Nama : Siti Nur Syafiah binti Mohamad Khizar
Email : official.skwork@gmail.com

38. SHAHIDA DZULKAFLI
6 August 2018 at 09:36
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana bonding time dan khasiat susu ibu bagus untuk tumbesaran anak.
Nama - Shahida Mohamed
Email - coklat.funky@gmail.com


39. MARSHA
6 August 2018 at 11:37
Breastfeeding adalah amat penting bagu saya kerana nak memastikan anugerah yang tak ternilai dari Allah dapat dirasai nikmatnya buat Baihaqi. Ia juga penting dalam memastikan Baihaqi dapat nutrisi yang cukup dan membesar bagai johan ��


40. SHET LING
6 August 2018 at 17:36
Breatfeeding adalah amat penting bagi anak saya kerana susu ibu mengandungi antibodi untuk melawan penyakit, lagipun ibu boleh kembali langsing dengan cepat.

41. RYANI 7 August 2018 at 10:24
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mampu mengeratkan kasih sayang antara kami serta melengkapkan nutrisi untuk anak.


42. CHUBBYCHEEKS 7 August 2018 at 10:35
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana...
Susu ibu kaya nutrisi,
Penting untuk tumbesaran si bayi,
Hubungan erat anak dan "mommy",
Tanda kasih sayang abadi

Nama: SUZANNA HANI HUSSEIN
Emel: anne371979@gmail.com


43. ZAMZILA ABDUL RASHID 7 August 2018 at 14:55
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana... khasiatnya banyak tidak terperi
Untuk mama mahupun bayi
Masa bonding lebih berkualiti
Semestinya susu ibu terbaik untuk bayi mami!


44. AI FEN7 August 2018 at 16:04
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana:-
Susuibu Khasiat Sejati,
Menzahirkan cinta abadi
Kandungan Berubah dengan Keperluan Bayi,
Supaya Sihat Tubuh Dan Gigi,
Kerana Susuibu Ada Antibodi. ( 20 words)

Name: Su Ai Fen
Email: aifen1120@gmail.com


45. ZUHAIRAH ZAHRA MOHD NIZAR 8 August 2018 at 08:06
Lengkapkan slogan ini “Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana…
sumber terbaik kerana mengandungi nutrien yang lengkap untuk tumbesaran dan imuniti badan.selain itu, membina perhubungan istimewa ibu dan anak.

Nama:Noor Rashedah Mustaffa
Email:zuhairahzahra07@gmail.com 


46. NURUL HUSNA8 August 2018 at 18:24
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana..
ia Susu terbaik untuk tumbesaran si manja, kaya nutrisi dan sebagai vaksin semulajadi juga mampu mengeratkan hubungan saya dan bayi.

#tollyjoyxazlindagiveaway

Nama: Nurul Husna binti yunos
E-mail: sopheahumaira@gmail.com 



47. UNKNOWN 9  August 2018 at 02:21

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana... 
susu ibu mempenuhi zat semulajadi dan imunisasi untuk perkembangan tumbesaran yang baik untuk bayi. Selain itu,
boleh mengeratkan hubungan kami!!

#tollyjoyxazlindagiveaway

Nama : Abbie Leong Wai Teng
E-mail : cocoroteng@gmail.com 


48. UNKNOWN 9 August 2018 at 02:23

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana... 
susu ibu mempenuhi zat semulajadi dan imunisasi untuk perkembangan tumbesaran yang baik untuk bayi. Selain itu,
boleh mengeratkan hubungan kami!!

#tollyjoyxazlindagiveaway

Nama : Abbie Leong Wai Teng
E-Mail : cocoroteng@gmail.com 


49. RADHIA RAZALI 9 August 2018 at 11:33

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu adalah anugerah pemakanan terbaik untuk anak dan tiada tandingan dari semua segi, malah merapatkan hubungan saya dengan anak. (20 words)

Nama: Radhia Haafiza Binti Che Razali
Email: radhia_87@yahoo.com 



50. HAFIZA AIZZAWA 9 August 2018 at 12:49

http://ourmemoria.blogspot.com/2018/08/giveaway-barangan-baby-tollyjoy.html
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana apabila anak minum susu ibu, anak akan mendapat pelbagai khasiat yang mana ia tidak dapat dibeli di mana-mana pasaraya dan saya bangga dapat breastfeed anak saya. #tollyjoyxazlindagiveaway
Nama : Hafiza Hadzir
E-Mail : fizaizawa@gmail.com 


51. Nor Hidayah Azreen 9 August 2018 at 22:15 

Breastfeeding adalah penting untuk bayi dan ibu kerana dapat mengeratkan hubungan bayi untuk fasa perkenalan , perkembangan minda dan tumbesarannya . #tollyjoyxazlindagiveaway

Nama : Nor Hidayah Azreen
Email : reenabdullah89@gmail.com 



52. Anonymous 10 August 2018 at 10:10

Nama: sarafiz
Email: sarahafiz9@gmail.com

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana

Ia liquid gold yang berharga
Buat anak yang ku cinta
Juga bonding time kami berdua
Tak kira waktu ataupun masa
#tollyjoyxazlindagiveaway 



53. KAMAL KAMALQ 13 August 2018 at 23:44 

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu mengandungi zat makanan dan nutrisi yang lengkap untuk tumbesaran bayi.Ia juga mempunyai imunisasi (antibodi) yang baik untuk bayi.
#tollyjoyxazlindaagiveaway 
Name : Azura Adros
Email : azura_adros@yahoo.com 


54. WADAH 14 August 2018 at 01:09 

Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu mengandungi nutrisi lengkap untuk tumbesaran dan sistem antibodi serta mengeratkan hubungan emosi dan psikologi antara saya dan bayi. 

Nama: SITI MAAWARDAH MOHAMAD
(FB: Maawardah Mohamad)
Email: wadah1809@gmail.com 


55. ROSHIDA ROSLI 14 August 2018 at 07:51 

"Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana : segala khasiat lengkap ada di situ bagi membantu tumbesaran,imunisasi serta bertindak sebagai antibodi bagi memastikan bayi saya sihat.
#tollyjoyxazlindagiveaway

56. NAZELA ZEYL
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana 
susu ibu sangat kaya nutrisi,
memang berkhasiat kuatkan antibodi, 
memberi manfaat kepada ibu dan bayi, 
eratkan hubungan kasih sayang dinikmati, 

57. AZIMA 
Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana merupakan momen terindah, penuh kasih sayang antara ibu dan anak dalam melengkapi keperluan tumbesaran fizikal, mental dan emosi yang sihat. 

Nama: NOOR AZIMA BINTI AZHAR
(FB name: Noor Azima Azhar)
Email: technorywan@yahoo.com

Terima kasih kepada semua peserta. GIVEAWAY dah tamat pada 14 Ogos 2018

Good luck semua !


You Might Also Like

12 comments

  1. no.35 lapor diri.. harap2 ada rezeki utk baby yg bakal keluar bulan 11 nanti.. hehe.. doakan isteri ejulz k.. terima kasih..

    ReplyDelete
  2. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana....
    Susu ibu paling baik.
    Nutrisi terbaik untuk anakku.
    Anak minum tak berhenti-henti,
    Anak sihat hati gembira.
    Perhubungan erat bersama anak!

    Nama: Chan Peik Yein

    Email: sure_win82@live.com


    ReplyDelete
  3. All the best semua..SA bagi laluan buat semua ibu- ibu ye..SA dah lama xde anak kecik..hahaha...

    ReplyDelete
  4. Wah ramai yang join giveaway Linda kali nie kan. Good luck semua..

    ReplyDelete
  5. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana setiap 'titisan emas' amatlah berharga, penuh dengan khasiat, makanan terbaik untuk bayi dan mewujudkan ikatan istimewa antara ibu dan bayi!

    Nama : Raja Nurul Fateha Binti Raja Md Arif
    E-mel :fateha.ariff@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. goodluck semua. sempat lg ni kalau naj join

    ReplyDelete
  7. moga ada rezeki Auni kat sini...aamiin

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -