14 BULAN DAIM NAUFAL

Seketul Daim Naufal yang dah berumur 14 bulan, susah nak nampak duduk diam dah sekarang ni. Gelongsor / slide ni tempat fav Daim main. Mumm...

Seketul Daim Naufal yang dah berumur 14 bulan, susah nak nampak duduk diam dah sekarang ni. Gelongsor / slide ni tempat fav Daim main. Mummy yang selalu berderau kalau Daim main. Ye la kan, risau kalau terjatuh ke apa. Apa-apa pun, mummy doakan moga Daim di dalam lindunganNYA selalu.

14 BULAN DAIM NAUFAL


14 BULAN DAIM NAUFAL

Cara Daim nak turun dari gelongsor/slide, dia akan duduk atas gelongsor / slide dan pusingkan badannya. Kiri , bawah gelongsor / slide tu memang mummy sesiap letak tilam dan bantal.


Safety 1st kengkononnya lah !


14 BULAN DAIM NAUFAL

Daim dah mula pusingkan badan dan nak turunkan dari gelongsor / slide. Abaikan artwork di dinding tu, hehehe hasil anak kreatif tu !


14 BULAN DAIM NAUFAL

Boleh pulak cak...cak...mummy sebelum turun, aihhh geram nau dengan seketul Daim ni tau !

Ginilah Daim bila setahun. Memanjat dulu, jalannya entah bila. Nak ikut jejak kakak dan abangnya kot. Tunggu 1 tahun 3 bulan gamaknya.

Gigi pulak dah ada 8 batang. 4 batang gigi di atas dan 4 batang gigi di bawah. 

Orang tua-tua cakap kalau gigi tumbuh awal, jalannya memang lambat.

Tak apalah nak ! Asalkan dikau membesar dengan sihat walafiat ! Aamiin


You Might Also Like

10 comments

  1. comelnya daim.semoga selalu sihat

    ReplyDelete
  2. Dah pandai nak main ya.. bijak Daim ❤

    ReplyDelete
  3. Yeah.. Semoga baby daim membesar dengan sihat dan cergas..

    ReplyDelete
  4. dah 14 bulan ya..rasa mcm baru je akk bersalin...
    dah pandai main dah dia...semoga awk menjadi anak yg soleh ya

    ReplyDelete
  5. eh cepatnya dah 14 bulan daim... semoga daim membesar dengan sihat,,, insyaAllah tak pe lambat berjalan janji cergas dan cerdik sokmo

    ReplyDelete
  6. Dah start melasak & nak main-main..hehe...

    ReplyDelete
  7. Daim!! amboiii apesal cepat nau membesar..Daim sebaya Aidan la...

    ReplyDelete
  8. moga membesar dgn sihat ye, daim naufal yg hensem.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -