TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS

TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS - Assalamualaikum korang ! Selamat Sejahtera. Nak tanya sket, lah. Korang setuju tak bila jadi mak-mak ini, badan kena kuat, tak boleh sakit! Yezza. Sep sket ! Mummy tahu...ramai yang setuju. Begitu juga dengan mummy, setuju sangat! Walau pengalaman mummy menjadi seorang mak ni, baru 5 tahun.  Mummy masih lagi bersifat keibuan dan sentiasa pentingkan suami dan anak-anak. Sian tau kat anak-anak dan laki kalau mummy jatuh sakit. Dan, kalau sakit sekali pun, mummy tetap buat kerja yang tak membebankan diri. Kiranya, tahap mana mampu je. Tapi, sakit ni, memang tak boleh nak halang sebenarnya. Kalau nak datang sakit tu, sakit juga kan. Tapi, kalau sakit datang, mesti kita nak cari penawar kepada sakit tersebut tu, kan?


TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS


TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS

Siapa yang suka sakit, kan? Kalau boleh, memang mummy nak mohon di berikan kesihatan yang baik-baik. Untuk tak nak sakit yang berpanjangan dan di kurniakan kesihatan yang lebih baik. Mummy memilih TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS ! Apa tu TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS? Ok jom baca sampai habis, mummy terangkan tentang TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS !

TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS

Tadaa... ini lah penyelesaian mummy kepada TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS ! Mummy sentiasa simpan di rumah dan di ofis rangkaian  CCM PHARMACEUTICALS seperti PROVITON MultiVits, Uphamol 650, Champs Vitamin Chewable, Eye Glo Regular.

Produk CCM PHARMACEUTICALS ni sangat familiar ! Bagi mummy lah, eh...mummy rasa korang pun kenal juga semua range dari CCM PHARMACEUTICALS.

Kalau ada yang tak kenal produk CCM PHARMACEUTICALS, meh mummy stori dengan lebih lanjut ye.

PRODUK KESIHATAN KELUARGA KAMI DARI CCM PHARMACEUTICALS

TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS

PROVITON MULTIVITS CoQ10 PLUS

Isteri, ibu kepada 3 orang anak yang sedang membesar. Kadang-kadang rasa mummy tak cukup nafas. Minta nyawa..minta nyawa ! Eh, ko tak bernyawa ke apa tu? Hehehe . Okay, sebenarnya penat badan ni. Allah, tak boleh nak cakap macamana  penatnya. Nak tak nak... Memang kena harap rutin harian juga !

Jadi, dari nak mengeluh tentang penat. Ada baiknya mummy mencari penyelesaian dengan pengambilan PROVITON MULTIVITS CoQ10 PLUS

PROVITON MULTIVITS CoQ10 PLUS merupakan vitamin wajib seorang ibu, ianya sumber tenaga mummy untuk kekal sihat dan tidak lemau ketika berkerja serta balik dari kerja.

TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS

Cara makan PROVITON MULTIVITS CoQ10 PLUS mudah je. Hanya makan sehari sebiji je selepas breakfast. Memang cergas sepanjang hari !

TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS

TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS


EYE GLO REGULAR



Siapa sini memang tak tengok komputer, laptop atau hand phone lebih 8jam sehari? Rata-rata lebih, kan?

Samalah dengan mummy ! Agaknya, kalau mata ni ada mulut dan boleh berkata-kata. Lama dah dia menjerit 'penat' 'penat'. Hehehe

Mata yang melihat komputer serta hand phone lebih 8 jam ni sememangnya perlu di jaga. Mata sebenarnya mudah menjadi kering dan pelbagai masalah lain boleh datang. 



Bukan dah sakit nanti baru nak jaga.

Macamana cara mummy jaga mata? Mummy titiskan 1-2 EYE GLO REGULARsehari sekali, selalunya waktu bekerja sebab mata banyak mengadap komputer. 



Lepas pakai EYE GLO REGULAR, mata mummy rasa sejuk dan selesa nak buat kerja !


TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS


UPHAMOL 650

Kita ni manusia biasa, adakalanya jatuh sakit jua. Macam mummy ni, yang kerap berlaku dalam setahun tu biasanya sakit kepala atau mild fever je. Kalau sakit kepala atau demam, mummy suka ambil UPHAMOL 650. 


UPHAMOL 650 ni mengandungi paracetamol sebanyak 650 mg. Bertindak untuk melegakan sakit kepala, demam dan mild migrain.


TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS

CHAMPS VITAMIN C 100MG TANPA SAKARIN

Sebenarnya bukan mak je kena sihat. Anak yang sedang membesar juga kena membesar dengan sihat.

Untuk suplemen tambahan untuk anak, mummy memilih  CHAMPS VITAMIN C 100MG TANPA SAKARIN

Tanpa sakarin lagi bagus dari sakarin.

Apa tu sakarin? Sakarin adalah zat pemanis buatan. Pemanis buatan ini mempunyai kemanisan 550 kali ganda dari gula biasa. Biasanya di gunakan sebagai bahan pengganti gula.

TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS



Rutin harian kita yang mengejar masa, memang meletihkan. Zaman sekarang kita terdedah dengan pelbagai pencemaran serta makanan yang di proses. Nak cakap tak bagus atau bagus. Kita bukannya expert, ada baiknya tak perlu nak berdebat tentang itu. Unless kita mampu D.I.Y makanan harian kita dari membela haiwan hingga ke proses seterusnya. Tapi, apa yang keluarga kami lakukannya adalah dengan pengambilan suplemen. Supaya badan kurang letih dan mampu melakukan rutin dengan baik dan teratur.

Pilihan mummy dan keluarga semestinya TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS sebab ianya HALAL, SUCI, di kilangkan dari kilang yang diiktiraf serta harga  mampu milik.
13 comments on "TAK NAK SAKIT DENGAN CCM PHARMACEUTICALS"
  1. Singgah pagi...mencegah itu lebih baik dari merawat... :)

    Jemput join segmen diblog :)
    http://seindahcerita.blogspot.com/2018/09/segmen-top-commentators-blog-nieyl.html

    ReplyDelete
  2. Lama dah tak beli proviton itu..

    ReplyDelete
  3. Setuju..nak-nak umur dh makin meningkat ni semua kena jaga...kesihatan tubuh badan baik luaran atau dalaman..vitamin mesti ambil..teringat plak vitamin akak dh nak abih...aduiii kena top up ni

    ReplyDelete
  4. wah semua ni wajib ada di setiap rumah. cegah lebih baik kan

    ReplyDelete
  5. miza pun suka CoQ10 PLUS takde lah lesu lepas balik kerja

    ReplyDelete
  6. setuju..sejak dari kecik lagi, kesihatan dh jadi keutamaan..bila dah pegang title isteri, ibu ni..lagi la kena jaga kesihatan...

    ReplyDelete
  7. produk halal yg memang boleh dipercayai kan

    ReplyDelete
  8. Betul tu Linda, umur dah meningkat dengan kerja macam-macam dengan anak-anak yang tengah membesar memang kena ambik suplement kan. Janji halal dan selamat..

    ReplyDelete
  9. Uphamol tuh memmag dari dulu saya amalkan kak bila sakit. Eye mo dah lama tak beli. Kena beli juga nampaknya sebab mata kadang letihkan. Champs pun nak beli untuk anak anak nanti

    ReplyDelete
  10. Bagusnya anak-anak pun senang makan vitamin

    ReplyDelete
  11. Eyemo memang kena selalu ada untuk ika hee. mata selalu kering

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com