Total Pageviews

Label Botol Bayi Silikon Baby Koala

Label Botol Bayi Silikon Baby Koala - Bukan buku je, mummy pakai label nama untuk anak-anak. Botol minuman mereka pun mummy gunakan label....

Label Botol Bayi Silikon Baby Koala - Bukan buku je, mummy pakai label nama untuk anak-anak. Botol minuman mereka pun mummy gunakan label. Senang ! tak bergaduh nanti tanya botol ini air siapa! Sebab kami banyak belikan air mineral (botol kecil) di rumah mak. Senang tak payah dorang asyik minta tok mak dorang air. Sorang satu bawa botol air mineral letak di kawasan berhampiran. Senang pun senang nak sukat air kosong yang mereka perlu ambil !

Label Bayi Silikon Baby Koala - Bukan buku je, mummy pakai label nama untuk anak-anak. Botol minuman mereka pun mummy gunakan label. Senang ! tak bergaduh nanti tanya botol ini air siapa! Sebab kami banyak belikan air mineral (botol kecil) di rumah mak. Senang tak payah dorang asyik minta tok mak dorang air. Sorang satu bawa botol air mineral letak di kawasan berhampiran. Senang pun senang nak sukat air kosong yang mereka perlu ambil !    Label Bayi Silikon Baby Koala  Bila memasing gunakan botol air mineral yang sama, mulalah. Memasing boleh bergaduh berebut botol air. Jalan penyelesaian palin mudah ialah mummy gunakan Label Bayi Silikon Baby Koala.  Label Bayi Silikon Baby Koala juga sesuai untuk ibu menyusu! Rekodkan masa dan tarikh susu yang sudah di perah di bahagian  Label Bayi Silikon Baby Koala  Kelebihan Label Bayi Silikon Baby Koala  Anata kelebihan  Label Bayi Silikon Baby Koala:-  1. Tidak perlu susah payah lagi label pelekat! Jimat !   2. LABEL BOTOL BABY KOALA direka khas untuk botol simpanan susu, botol bayi, cawan sippy, botol air dan bekas makanan kecil. Label silicon peribadi yang menarik dan berwarna-warni ini boleh ditulis semula, boleh dibasuh dan boleh diguna semula untuk kegunaan harian.   2. LABEL BOTOL BABY KOALA membantu ibu bapa dan penjagaan kanak-kanak untuk mengenal pasti bekas minuman. Alternatif yang lebih baik, selamat & pintar.     3. Boleh digunakan dengan mana-mana pen marker. Mudah dipadam dengan air.   4.Sangat elastik dan fleksibel. Boleh digunakan untuk apa apa bekas minuman.   5. Silikon gred makanan berkualiti tinggi yang bebas dari BPA, BPS, PVC dan phthalate. Mesra alam dan tidak beracun. Mudah dan menjimatkan.    6. Boleh dimasukkan dalam sterilizer, mesin basuh pinggan mangkuk dan microwave  7. Diluluskan oleh U.S. FDA   Di mana boleh dapatkan Label Bayi Silikon Baby Koala? Korang boleh beli di shopee atau hubungi media sosial di bawah untuk keterangan lanjut :-  Shopee : https://shopee.com.my/babykoala2018  Facebook : https://www.facebook.com/babykoalaland  Instagram : @babykoalaland


Label Botol Bayi Silikon Baby Koala


Bila memasing gunakan botol air mineral yang sama, mulalah. Memasing boleh bergaduh berebut botol air. Jalan penyelesaian palin mudah ialah mummy gunakan Label Bayi Silikon Baby Koala.

Label Bayi Silikon Baby Koala juga sesuai untuk ibu menyusu! Rekodkan masa dan tarikh susu yang sudah di perah di bahagian  Label Bayi Silikon Baby Koala

Kelebihan Label Botol Bayi Silikon Baby Koala


Anata kelebihan Label Bayi Silikon Baby Koala:-

1. Tidak perlu susah payah lagi label pelekat! Jimat !


2. LABEL BOTOL BABY KOALA direka khas untuk botol simpanan susu, botol bayi, cawan sippy, botol air dan bekas makanan kecil. Label silicon peribadi yang menarik dan berwarna-warni ini boleh ditulis semula, boleh dibasuh dan boleh diguna semula untuk kegunaan harian. 

2. LABEL BOTOL BABY KOALA membantu ibu bapa dan penjagaan kanak-kanak untuk mengenal pasti bekas minuman. Alternatif yang lebih baik, selamat & pintar. 

Label Bayi Silikon Baby Koala - Bukan buku je, mummy pakai label nama untuk anak-anak. Botol minuman mereka pun mummy gunakan label. Senang ! tak bergaduh nanti tanya botol ini air siapa! Sebab kami banyak belikan air mineral (botol kecil) di rumah mak. Senang tak payah dorang asyik minta tok mak dorang air. Sorang satu bawa botol air mineral letak di kawasan berhampiran. Senang pun senang nak sukat air kosong yang mereka perlu ambil !    Label Bayi Silikon Baby Koala  Bila memasing gunakan botol air mineral yang sama, mulalah. Memasing boleh bergaduh berebut botol air. Jalan penyelesaian palin mudah ialah mummy gunakan Label Bayi Silikon Baby Koala.  Label Bayi Silikon Baby Koala juga sesuai untuk ibu menyusu! Rekodkan masa dan tarikh susu yang sudah di perah di bahagian  Label Bayi Silikon Baby Koala  Kelebihan Label Bayi Silikon Baby Koala  Anata kelebihan  Label Bayi Silikon Baby Koala:-  1. Tidak perlu susah payah lagi label pelekat! Jimat !   2. LABEL BOTOL BABY KOALA direka khas untuk botol simpanan susu, botol bayi, cawan sippy, botol air dan bekas makanan kecil. Label silicon peribadi yang menarik dan berwarna-warni ini boleh ditulis semula, boleh dibasuh dan boleh diguna semula untuk kegunaan harian.   2. LABEL BOTOL BABY KOALA membantu ibu bapa dan penjagaan kanak-kanak untuk mengenal pasti bekas minuman. Alternatif yang lebih baik, selamat & pintar.     3. Boleh digunakan dengan mana-mana pen marker. Mudah dipadam dengan air.   4.Sangat elastik dan fleksibel. Boleh digunakan untuk apa apa bekas minuman.   5. Silikon gred makanan berkualiti tinggi yang bebas dari BPA, BPS, PVC dan phthalate. Mesra alam dan tidak beracun. Mudah dan menjimatkan.    6. Boleh dimasukkan dalam sterilizer, mesin basuh pinggan mangkuk dan microwave  7. Diluluskan oleh U.S. FDA   Di mana boleh dapatkan Label Bayi Silikon Baby Koala? Korang boleh beli di shopee atau hubungi media sosial di bawah untuk keterangan lanjut :-  Shopee : https://shopee.com.my/babykoala2018  Facebook : https://www.facebook.com/babykoalaland  Instagram : @babykoalaland

3. Boleh digunakan dengan mana-mana pen marker. Mudah dipadam dengan air. 

4.Sangat elastik dan fleksibel. Boleh digunakan untuk apa apa bekas minuman. 

5. Silikon gred makanan berkualiti tinggi yang bebas dari BPA, BPS, PVC dan phthalate. Mesra alam dan tidak beracun. Mudah dan menjimatkan. 


6. Boleh dimasukkan dalam sterilizer, mesin basuh pinggan mangkuk dan microwave

7. Diluluskan oleh U.S. FDA


Di mana boleh dapatkan Label Bayi Silikon Baby Koala? Korang boleh beli di shopee atau hubungi media sosial di bawah untuk keterangan lanjut :-


You Might Also Like

5 comments

  1. comel pun comel.. tak tertukar da lepas ni.

    ReplyDelete
  2. wahh..bgs la ade label mcnie...
    memudahkan klu hantar anak dekat taksa ke rumah pengasuh ke kan...

    ReplyDelete
  3. Senang macam ni kak ada label botol susu .Nanti nak beli jugaklah

    ReplyDelete
  4. Menarik sangat Linda.. good sharing. Rasa macam nak beli juga nanti..

    ReplyDelete
  5. bagusnya byk function ye botol ni.. jimat

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

Dhia batrisya (387) 2018 (381) blogger (381) azlindaalin.com (352) dzal aidi fiqry (312) review (282) resipi (143) 2019 (126) travel (84) Daim Naufal (73) daddy (41) advertorial (36) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) blogwalking (4) 2017 (2) 2020 (2)