Total Pageviews

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH - Kebetulan isi minyak kat BHPetrol dan dalam masa yang sama hidung masih tak baik selsema. Maka, misi me...

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH - Kebetulan isi minyak kat BHPetrol dan dalam masa yang sama hidung masih tak baik selsema. Maka, misi mencari air vitamin C jawabnya ! Buka je peti tengok harga Sunquick kotak ini berharga RM1.90 (lebih kurang) untuk 3 kotak. Mak aiii murah benar ni !

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH



3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH beli buat stock lah nampaknya, beli untuk diri sendiri minum dalam kereta dan tak lupa beli untuk anak-anak !

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH

Sunquick kotak ini dah ada macam-macam perisa dah. Ada oren, apple, strawberry campuran dan mangga. Habis mummy borong semua jenis hehehe

Korang kalau berminat nak borong. Pi lah BHPetrol, promosi sehingga hujung bulan ni !

You Might Also Like

1 comments

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

Dhia batrisya (390) 2018 (382) blogger (381) azlindaalin.com (352) dzal aidi fiqry (314) review (282) 2019 (178) resipi (146) travel (84) Daim Naufal (75) daddy (41) advertorial (36) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) blogwalking (4) 2017 (2) 2020 (2)