HAND PHONE REALME C2 MURAH DI SHOPEE SEMPENA HARI MERDEKA

HAND PHONE REALMEC2 MURAH DI SHOPEE SEMPENA HARI MERDEKA - Assalamualaikum dan Selamat sejahtera. Sempena merdeka ni, kemahen sana sini sales. Dan.. Ini merupakan berita baik untuk korang yang sedang mencari hand phone. Sempena bulan Merdeka, Realme Malaysia bersama Shopee Malaysia tawarkan jualan telefon pintar ekslusif pada Hari realme atau 'realme Day' beberapa hari lepas. Kalau korang nak tahu, realme C2 menjadi pilihan sewaktu jualan Shopee Brands Festival baru ni. Sebanyak 1000 unit Realme C2 terjual dan 500 unit dijual dalam masa 30 minit sahaja. 


HAND PHONE REALMEC2 MURAH DI SHOPEE SEMPENA HARI MERDEKA






HAND PHONE REALMEC2 MURAH DI SHOPEE SEMPENA HARI MERDEKA - Sokongan yang mengalakkan dari rakyat Malaysia pada Hari realMe menjadikan realme C2 menjadi pilihan sewaktu jualan Shopee Brands Festival nie memang hebat. Apa taknya macam yang Kak Sue bagi tau kat atas tadi lah 1000 unit dah terjual sekejap aja pada 5 Ogos hari tu. Rupanya ada jualan eksklusif yang mereka tawarkan..

Kata Tiffany Teh, Brand Manager Realme Malaysia, " Kami di realme Malaysia sangat berterima kasih kepada rakyat Malysia di mana sentiasa menyokong produk kami. Rakyat Malaysia tidak sabar-sabar untuk membeli dan mendapatkan telefon pintar dengan harga berpatutan. 

Kami yakin bahawa realme Malaysia akab terus melangkah ke hadapan dengan mengeluarkan pelbagai jenis telefon pintar. Kami juga gembira dapat bekerja dengan Shopee atas peluang ini untuk rakyat Malaysia"







Korang boleh beli telefon pintar Realme C2 (2 + 16GB) pada harga yang berpatutan iaitu RM349 sahaja dan lima puluh pelanggan pertama bakal menerima kad SD dan barang 'meechandise' Realme juga. Haa.. cecepat tau korang nanti menyesal kalau dah habis stok..

Selain dari tu kata Marianne Chuo, Marketing Lead Shopee Malaysia, "Pembeli hari ini membeli telefon bimbit dalam talian (online) kerana mereka dapat memilih dari pelbagai model yang sesuai dengan keperluan dan keinginan mereka dari keselesaan rumah mereka. Keyakinan mereka untuk membeli telefon pintar di Shopee adalah bukti bahawa platform kami adalah dipercayai dan selamat. Yang mengembirakan lagi apabila dibuat pembelian tiada caj penghantaran..

Ianya dihantar secara percuma. Kami gembira dapat menawarkan pelbagai promosi di platform untuk pengguna Shopee, yang pada masa ini berju.lah kira-kira 20 juta, sambil menganjurkan kempen seperti Hari realme atau 'realme Day'. Kami ingin mengucapkan tahniah kepada realme mengenai jualan yang mengkagumkan dan menantikan lebih banyak kerjasama dengan mereka.."










Hari realme atau lebih dikenali dengan 'realme Day' adalah sempena dengan Shopee Brands Festival. Ianya berlangsung dari sekarang hingga 18 Ogos di mana korang yang berbelanja di Shopee Mall bakal menerima tawaran dan promosi yang menarik.

Korang bakal menikmati tawaran dari serendah RM1 setiap hari untuk jenama kegemaran korang senasa 'Shocking Sale'. Dapatkan baucar Suprise Hour 50% diskaun dan hadiah apabila membeli produk terpilih. Pembelian melalui Shopee Mall datang dengan pulangan percuma selama 15 hari, jaminan keaslian 100% dan penghantaran percuma. Tertakluk kepada terma dan syarat tau..

Selanjutnya, boleh layari ke : http://bit.ly/realmeshp



1 comment on "HAND PHONE REALME C2 MURAH DI SHOPEE SEMPENA HARI MERDEKA "

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com