CANTIK DENGAN CELEBRITI SECRET SET

CANTIK DI AIRELLY SPA SHAH ALAM DAN MENAWAN DENGAN CELEBRITI SECRET SET

Kalau cerita bab cantik, semua orang nak cantikkan!! Bohonglah jika mummy pun kata tak nak cantik. Gilerr tak nak cantik ! Naklah laki kita tak berkelip tengok kita,kan !

Cantik luaran bukan sahaja tampal make up tebal-tebal je. Itu namanya, nk tutup kulit sahaja ! Tak natural kata orang. Tak salah sebenarnya nak make up. Mummy pun pakai make up gak. Tapi, bila buang make up tu...nak la nampak kulit cantik. Biar suami pandang, nampak sejuk je matanya. Betul tak?



Produk penjagaan luaran CELEBRITI SECRET SET adalah satu produk esklusif (terdapat di Airellyn SPA SHAH ALAM - Airellyn Beauty Studio) dengan fungsinya sebagai pencerah kulit dan mengatasi pigmentasi serta menstabilkan keadaan kulit (yang berminyak jd normal, yang kering jadi normal).

Ianya sesuai untuk semua jenis kulit malah membantu menyelesaikan hampir semua jenis masalah kulit. Ianya juga mengandungi vitamin A, C, dan E. Vitamin A membantu mengeringkan jerawat dan mengawal kemunculan semula jerawat. Vitamin C pula bertindak sebagai pencerah warna kulit semulajadi, wajah tidak akan kelihatan putih pucat, sebaliknya kelihatan cerah berseri dengan sentuhan pink segar merona di pipi yg akan menampilkan kecantikan semulajadi diri anda. 


Produk CELEBRITI SECRET sangat selesa digunakan, tanpa kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit (Natural, Combination, Jeragat & Parut Jerawat) 

Jom jaga kulit kita dengan produk ekslusif dan formula terunggul dari SWISS yang mempunyai kebaikan seperti:
[✔] KULIT LEBIH SIHAT, GEBU & CERAH
[✔] KULIT LEBIH TEGANG & MUDA
[✔] MENCERAHKAN PARUT & JERAGAT
[✔] MENAIKKAN SERI WAJAH
[✔] MENGURANGKAN KESAN HITAM DI MATA
[✔] MENGECILKAN PORI-PORI MUKA
[✔] MENGURANGKAN PARUT AKIBAT JERAWAT

**TAWARAN HARGA YANG HEBAT RM150 UNTUK KEGUNAAN SELAMA 2 BULAN
** ORDER CEPAT >FREE POSTAGE

Selain itu, di Airellyn SPA SHAH ALAM - Airellyn Beauty Studio juga mempunyai rawatan injection Vitamin. 


Bezakah Vitamin Injection Vitamin vs Tablet? 


 


Ia telah menjadi semakin popular apabila pelakon Taiwan Barbie Hsu menyebut mengenainya dalam buku kecantikannya. Rupa-rupanya banyak selebriti Asia melakukannya. Mengapa ramai orang memilih dripping Vitamin dan bukannya suplemen oral? Ini kerana Vitamin dripping adalah lebih putih gebu berkesan. Terdapat had kepada jumlah vitamin yang boleh diserap apabila diambil secara lisan. Hanya 5% daripada Vitamin sebenarnya diserap oleh aliran darah, manakala 95% Vitamin masuk ke dalam urat dan terus ke dalam sel sasaran apabila diambil melalui suntikan.



Ada yang nak KAHWIN?? Nak spa manjakan diri tapi ADA BUDGET?? Cepat datang dekat CELEBRITÍ SPA. Jom bakal-bakal PENGANTIN !! Haluskan kulit badan buang daki-daki tu, nak kahwin kenelah bagi kejutan sikit untuk bakal SUAMI. JOM CEPAT !! Buat rawatan SPA BRIDAL di :

Airellyn SPA SHAH ALAM - Airellyn Beauty Studio.
6A, 1st Floor, Jalan Kristal K7/K, Seksyen 7 40150 Shah Alam Selangor
03-5519 4159 / 011-2717 4100


#facial #facialshahalam #celebritisecretset #celebritisecret #skincare #shahalamsek7 #shahalam #bestserviceinshahalam #spacelebriti #SpaShahAlam #rawatanmuka #pusatkecantikan #kecantikan #beautysalon #salon #facial  #AirellynBeautyStudio #airellyn #celebritisecret #celebritiskinexpert #celebritisecretskincare
1 comment on "CANTIK DENGAN CELEBRITI SECRET SET"

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com