Shoplinks.Asia

Dzal Aidi Fiqry Muntah !

Elok main semalam Dzal Aidi Fiqry ni, tetiba tengah tidur malam tadi. Boleh pula termuntah. Tak berhenti-henti juga muntahnya sehingga 8 p...

Elok main semalam Dzal Aidi Fiqry ni, tetiba tengah tidur malam tadi. Boleh pula termuntah. Tak berhenti-henti juga muntahnya sehingga 8 pagi tadi.

Tapi, jam 3 pagi, kami bawa dah Dzal Aidi Fiqry ke klinik. Dzal Aidi Fiqry sendiri yang nak ke klinik. Nampak sangat dia tak boleh tahan badan lemah tu.

Dzal Aidi Fiqry Muntah-Muntah !

 

Ke klinik tanpa baju jadinya, sebab muntah dalam kereta. Kain batik pun habis lencun.

Dapat ubat masuk bon*** 1 (on the spot masuk), ubat tahan muntah, ubat angin dan juga paracetamol (standby).

Kos rawatan klinik waktu pagi buta ni, double. Keseluruhan cas kami kena RM75. 

Tak pe lah kan. Duit boleh di cari, yang penting nak tengok Dzal Aidi Fiqry sihat seperti sediakala.

Hari ini, daddy EL untuk monitor Dzal Aidi Fiqry. Manakala mummy tak dapat cuti. Sebab baru je sehari bekerja di tempat baru.

You Might Also Like

4 comments

  1. Dah sihat ke dzal? Semoga cepat sembuh. Anak kalau sakit memang ibubapa seriau je rasa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -