CARRIE JUNIOR PEK ISIAN SEMULA YANG MUDAH DAN JIMAT !

CARRIE JUNIOR PEK ISIAN SEMULA YANG MUDAH DAN JIMAT ! Malah, anak-anak mummy suka kan CARRIER JUNIR sebab baunya yang sedap dari bau ekstrak buah-buahan yang wangi. Produk CARRIE JUNIOR juga, antara jenama kegemaran mummy juga.

Sebab apa mummy sukakan produk mandian dari CARRIE JUNIOR ini? Antara salah satu sebabnya, CARRIE JUNIOR PEK ISIAN SEMULA ini memudahkan mummy untuk refill dan juga berikan penjimatan berganda ! Jimat sungguh bila adanya set mandian CARRIE JUNIOR PEK ISIAN SEMULA YANG MUDAH DAN JIMAT !

CARRIE JUNIOR PEK ISIAN SEMULA YANG MUDAH DAN JIMAT !



CARRIE JUNIOR PEK ISIAN SEMULA YANG MUDAH DAN JIMAT !

CARRIE JUNIOR menawarkan pek isian semula dan ia suatu pilihan penjimatan kos yang sangat menarik. Pek isian semula mudah guna dan menjimatkan ini bukan sahaja khas untuk pengguna setia tetapi ia sesuai untuk pengguna baru yang ingin mencari produk penjagaan diri buat si manja tanpa perlu berbelanja lebih.

Pek isian semula ini turut membantu memulihara alam sekitar kerana ia mengurangkan keperluan membeli botol mandian baru yang akanmeningkatkan pembaziran sisa plastik dan memberikan kesan buruk kepada alam sekitar. Dengan CARRIE JUNIOR Refill Packs ini dapat menjimatkan kewangan ibu bapa dan menyelamatkan alam sekitar.

CARRIE JUNIOR PEK ISIAN SEMULA YANG MUDAH DAN JIMAT !

CARRIE JUNIOR Refill Packs kini tersedia untuk rangkaian Hair and Body Wash dan Baby Bath. Rangkaian CARRIE JUNIOR diformulasikan dengan Fruito-E, kombinasi ekstrak buah semulajadi yang diperkaya dengan nutrient dan vitamin bagi membantu menyubur, melembap dan melindungi rambut serta kulit lembut si manja. 

Rangkaian CARRIE JUNIOR memberikan pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi memastikan si manja sentiasa berasa segar dan bersih sepanjang hari. Carrie Junior yang bertindak membersih dengan lembut dan efektif ini sangat sesuai untuk kegunaan harian.


CARRIE JUNIOR PEK ISIAN SEMULA YANG MUDAH DAN JIMAT !

Rangkaian Carrie Junior ini termasuklah Baby Bath, Baby Shampoo, Hair & Body Wash, Baby Powder, Baby Lotion and Baby Oil telah diiktiraf Halal. 


HARGA PRODUK CARRIE JUNIOR


Pek isian semula CARRIE JUNIOR Baby Bath 500g berharga RM8.90* (Semenanjung) dan RM9.30* (Sabah dan Sarawak) 

CARRIE JUNIOR Hair and Body Wash terdapat dalam harga RM9.90* di (Semenanjung) dan RM10.40* (Sabah dan Sarawak). 

Produk Carrie Junior ini boleh didapati di gedung-gedung runcit terkemuka, pasaraya hyper, pasaraya dan farmasi terkemuka di seluruh Malaysia. 

*Harga termasuk GST


Untuk maklumat lanjut boleh layari Website Carrie Junior & Facebook Carrie Junior





4 comments on "CARRIE JUNIOR PEK ISIAN SEMULA YANG MUDAH DAN JIMAT !"
  1. airah suka bedak carrie junior haha sampai sekarang guna lagi sebab wangi gila.

    ReplyDelete
  2. Pcl pun nak gak la. Bau wangi mcm baby2.. Haha

    ReplyDelete
  3. Carrie junior...
    wangiiii...suka²...
    aunty minta 1 pek boleh x dhia?

    ReplyDelete
  4. Suka carrie junior..bau dia best..qhaira pakai ni la..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com