9.9 HARI ONLINE SHOPPING SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE

9.9 HARI ONLINE SHOPPING SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE . Mummy sempat menghadiri majlis pelancaran Jualan Mega 2017 shopping online besar-besaran dari portal e-dagang Shopee. Shopee sebenarnya memang antara portal kegemaran mummy. Selalu juga mummy shopping di Shopee. Beli baju anak-anak dan barangan diri sendiri. Barangan yang di order dari oversea pun, ada mummy pernah beli. Alhamdulillah, barangan tersebut sampai dengan selamatnya. Kos penghantaran pun murah !

Aplikasi Shopee pula, memang dah lama mummy muat turun. Senang cuci mata, bila nak cari sesuatu barangan. 

Korang dah muat turun aplikasi Shopee? Kalau belum. Cepat-cepat muat turun. Sebab dari mulai hari ini ada pelbagai promosi dari SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE


9.9 HARI ONLINE SHOPPING SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE




9.9 HARI ONLINE SHOPPING SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE


Shopee telah mengumumkan kempen jualan murah usahasama dengan beberapa jenama kegemaran ramai sepanjang sambutan Hari Membeli-belah Dalam Talian 9.9. 

Pembeli di Malaysia boleh menikmati ribuan tawaran harga sehingga 90% lebih rendah daripada pelbagai jenama termasuk Nestle, Watsons, Super, Unilever, ESH2U dan Senheng, termasuk manfaat lain daripada rakan rasmi seperti PETRONAS, KFC, Digi, 20th Century Fox, B Infinite dan banyak lagi. 

TAWARAN HEBAT SHOPEE SEMPENA 9.9 HARI JUALAN SECARA ONLINE


Selain 9.9 HARI ONLINE SHOPPING. SHOPEE menawarkan tawaran hebat lain seperti : -

9.9 HARI ONLINE SHOPPING SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE

MERDEKA SALE - 9.9 Shopee dimulakan dengan Jualan Murah Merdeka Shopee yang berlangsung dari 28 hingga 31 Ogos, dengan potongan harga sehingga 60% dari jenama terkenal sebagai sebahagian sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-60. 


SPIN ON THE WHEEL - 1 hingga 9 September 2017. Pembelia dalam talian Shopee juga berpeluang dapatkan hadiah tambahan dari spin on the wheel.

TIKET WAYANG TAYANGAN PERDANA PERCUMA - Muali 1 hingga 4 September, pembeli dalam talian Shopee boleh menangi tiket wayang perdana Kingsman: The Golden Circle’. 

9.9 KEY CAMPAIGNS pada 9 hingga 11 September 2017 . Yang menarik pada kempen  9.9 (Pilihan Terbaik 9.9) Shopee akan menawarkan potongan harga sehingga 90% keatas produk terpilih. 

9 SEPTEMBER 2017Terhad pada 9 September sahaja, Upsized Shocking Sale (Shocking Sale Berganda) akan menawarkan barangan kegemaran ramai dari kategori Telefon Bimbit & Gajet, Perkakas Rumah, Fesyen, Peralatan Rumah & Perabot dan Produk Berasaskan Kesihatan & Kecantikan pada harga  yang sangat rendah. ermula dari 9 September 12 tengah malam hingga 11 September 11.59 malam. 

TOP SELLING LOWEST PRICE GUARANTEED - 22 hingga 25 Ogos 2017. Bab ni, paling mummy suka. Mummy suka dengan Jaminan Harga Terendah Shopee !


Shopee beri jaminan pada mana-mana pembeli yang terjumpa sesuatu produk pada harga lebih rendah di platform lain. Shopee akan berikan ganti rugi berjumlah 120% pada perbezaan harga tersebut. 





9.9 HARI ONLINE SHOPPING SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE


“Hari Membeli-belah Dalam Talian 9.9 Shopee dianjurkan lagi buat tahun kedua. Kali ini, kami berusaha keras untuk memastikan jualan murah kali lebih hebat daripada sebelum ini.Kami telah membariskan ribuan usahawan Shopee yang menawarkan ribuan produk pada harga amat rendah dengan penghantaran percuma keseluruh Malaysia.Semua produk tersebut tertakluk pada Jaminan Harga Terendah Shopee,” kata Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau, Shopee. 


“Pada masa yang sama, kami juga akan memberikan hadiah keseluruhan berjumlah RM59,999 sepanjang dua minggu ini sebagai bonus tambahan kepada pembeli dalam talian. Pastikan anda mendapatkan maklumat terkini di aplikasi dan platform media sosial Shopee,” kata Ho lagi. 

Kemuncak Hari Membeli-belah Dalam Talian 9.9 


9.9 HARI ONLINE SHOPPING SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE

Unilever pula akan menganjurkan Jualan Khas Unilever dengan potongan harga sehingga 30% dengan baucar 20% di seluruh platform. Watsons juga memberikan potongan harga 20% di seluruh platform. Jenama elektronik Senheng pula akan menawarkan sehingga 50% potongan harga ke atas 99 barangan, manakala ESH2U menawarkan potongan harga sehingga 99% dengan baucar bernilai sehingga RM100. Pembeli dalam talian juga akan ternanti-nanti dengan tawaran mengujakan daripada Nestle, ASUS, Super Coffee and banyak lagi sepanjang kempen Hari Membeli-belah Dalam Talian 9.9. 

HADIAH HEBAT UNTUK PELANGGAN SHOPEE


Untung pelanggan SHoppe pada kali ini, bukan sahaja tawaran hebat dan harga murah. Malah ada lagi hadiah PERCUMA dari Shopee untuk pelanggannya seperti :- 

Menerusi usahasama dengan KFC, setiap pelanggan yang membuat pembelian dari 22 Ogos hingga 9 September akan menerima ketulan ayam KFC (KFC Nuggets) percuma dengan setiap penghantaran KFC.   

Pada 9 September, KFC akan meraikan hari ulangtahun Colonel Sanders dengan memberikan kombo 2 ketul ayam kepada setiap pengguna berdaftar ke-9 pada tarikh tersebut. 

Pada hari yang sama, PETRONAS akan melancarkan Kad Hadiah Edisi Terhad PETRONAS x Shopee bernilai RM50 pada harga RM45 (terhad untuk 3,000 unit dijual secara dalam talian). 

Manakala 9,000 unit kad hadiah akan dijual di stesen PETRONAS seluruh negara pada harga RM50 dan disertakan dengan baucar Shopee bernilai RM5. 

9.9 HARI ONLINE SHOPPING SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE


Hari Membeli-belah Dalam Talian 9.9 Shopee juga disokong oleh CIMB, Public Bank dan RHB Bank dengan potongan harga tambahan sehingga 10% bagi semua pemegang kad kredit. 


Untuk maklumat lanjut berkaitan manfaat dan penjimatan khas buat pembeli dalam talian di Malaysia bagi kempen 9.9 ini, layari laman sesawang www.shopee.com.my/99. Atau, muat turun aplikasi Shopee secara percuma di Google Play dan App Store untuk maklumat terkini. 



#ShopeeMY99
8 comments on "9.9 HARI ONLINE SHOPPING SHOPEE MENAWARKAN JUALAN HARGA PALING MURAH DI PASARAN ONLINE"
  1. tggu gaji je ni...
    sbb dah ade beberapa barang yg dah aim dekat shopee ni..

    ReplyDelete
  2. Habislaaaa...habisla gaji every month..

    ReplyDelete
  3. Makin rancak shopping lah nampaknya lepas ni kak. Huhu

    ReplyDelete
  4. fuhhh best ni. tengah tunggu gaji hehe

    ReplyDelete
  5. Shoppee ni berhantu tauuuu...
    Ada ja nk click tauuuu

    ReplyDelete
  6. Suka gak shopping kat Shoppee ni..murah2..

    ReplyDelete
  7. Kak Sue belum pernah cuba shopping kat Shopee lagi, macam nak terjebak juga nie.. hahaha..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com