CARRIE JUNIOR SUKAN RIA DAN 6 MAINAN COMEL MEMBANTU PERKEMBANGAN IMAGINASI DAN MINDA ANAK

CARRIE JUNIOR SUKAN RIA DAN 6 MAINAN COMEL MEMBANTU PERKEMBANAGAN IMAGINASI DAN MINDA ANAK - Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua ! ...

CARRIE JUNIOR SUKAN RIA DAN 6 MAINAN COMEL MEMBANTU PERKEMBANAGAN IMAGINASI DAN MINDA ANAK - Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua ! Zaman kanak-kanak boleh di katakan zaman paling menyeronokkan. Betul, tak? Zaman yang tak perlu fikir masalah, tak perlu susah payah fikir cari duit, yang hanya perlu fikir adalah bermain dan keseronokan. Bila mummy dah ada anak, mummy faham kehendak dan pemikiran budak-budak. Bermain memang lumrah sifat kanak-kanak.


Baru-baru ini mummy terima CARRIE JUNIOR SUKAN RIA DAN 6 MAINAN COMEL MEMBANTU PERKEMBANGAN IMAGINASI DAN MINDA ANAK. Kenapa mummy katakan permainan ini dapat bantu mengembangkan imaginasi dan minat anak? Bermain sebenarnya adalah aktiviti semulajadi kanak-kanak . Bermain akan menaikkan sistem 'kegembiraan', riang dan berfikiran tenang. Mummy memang tak menghalang Dhia dan Dzal bermain. Sebab ianya dapat tingkatkan perkembangan kognitif, fizikal, sosial dan kesihatan emosi mereka. Latihan sukan dan permainan memberikan peluang untuk anak-anak bersenam bagi memastikan mereka kekal sihat dan membantu perkembangan fizikal mereka. 


CARRIE JUNIOR SUKAN RIA DAN 6 MAINAN COMEL MEMBANTU PERKEMBANGAN IMAGINASI DAN MINDA ANAK


CARRIE JUNIOR SUKAN RIA DAN 6 MAINAN COMEL MEMBANTU PERKEMBANAGAN IMAGINASI DAN MINDA ANAK

Muka suka dan gembira dak 2 ketui ni, muka tak sabar nak mandi dalam kolam depan rumah dengan body wash dari Carrie Junior. Kalau korang nak tahu, bermain dengan air merupakan aktiviti yang paling dinantikan oelh anak kami ni. Waktu mandi sememangnya merupakan masa yang paling sesuai untuk bermain bersama permainan mereka. 

Paling dorang suka dengan body wash Carrie Junior ini sebab, ada mainan di belakang botol tu. Walaupun mainan seringkali dilihat sekadar permainan dan sesuatu yang menyeronokkan, namun ia sebenarnya lebih dari itu. 


Mainan yang dorang dapat belakang botol, cepat-cepat dorang keluarkan dan  buat main atas papan SUKAN RIA. Dhia memang suka mainan berdadu macam ni. Mungkin tengah belajar mengira kat sekolah. Sambil main baling dadu, dorang belajar mengira sekali.

Mainan sekurang-kurangnya dapat menyediakan peluang untuk si manja belajar dalam pelbagai aspek pembangunan diri. Ia menyediakan ruang untuk kanak-kanak mengukuhkan kemahiran fizikal mereka, menggilap kemahiran sosial dan emosi, serta meningkatkan perkembangan bahasa dan pertuturan.


6 MAINAN CARRIER JUNIOR DAN SUKAN RIA !


CARRIE JUNIOR SUKAN RIA DAN 6 MAINAN COMEL MEMBANTU PERKEMBANAGAN IMAGINASI DAN MINDA ANAK

6 jenis pilihan mainan yang di belakang botol CARRIE JUNIOR antara mainan idaman Dhia dan Dzal. Maianan ini, direka untuk mencetuskan keriangan kepada kanak-kanak.

CARRIE JUNIOR telah mereka 6 figura mainan comel yang dikenali sebagai ‘Sukan Ria’ bagi membantu perkembangan imaginasi dan minda mereka. 

CARRIE JUNIOR bukan sahaja sentiasa menggalakkan keseronokan masa mandi, ia juga turut menekankan amalan nilai murni di dalam interaksi semasa bermain dengan permainan dengan cara yang kreatif dan imaginatif.

Sebanyak 6 figura mainan comel yang terdiri daripada CARRIE JUNIOR iaitu :-

1. si gajah yang gemar bermain bola sepak, SPEEDY TOMMY

2- si kura kura yang terpantas di atas trek larian, TUFFY TEDDY

3- si beruang yang paling kuat, DRIBBLY MINKY

4- si racoon yang mahir dalam sukan hoki, SMASHY MACKY

5- si monyet yang tangkas bermain ping pong

6- trofi kejohanan sukan 

Semua keenam-enam figura ini di bungkus setiap satu di dalam setiap produk CARRIE JUNIOR bersaiz 700ml.

Kitorang baru miliki SPEEDY TOMMY dan SMASHY MACKY. Nampaknya kena dapatkan lagi 4 figura dari CARRIER JUNIOR, ni !

Mainan ini, sama seperti pembungkusan CARRIE JUNIOR sebelum ini. Semua koleksi mainan baharu ini akan disembunyikan di dalam ‘ruangan rahsia’ yang akan menempatkan figura mainan ‘misteri’ dan menggalakkan anak-anak untuk meneroka, merangsang sifat ingin tahu dan memberikan mereka keseronokan. 

Dengan koleksi mainan CARRIE JUNIOR Sukan Ria yang baharu, masa mandian si manja pasti akan menjadi satu pengembaraan yang menyeronokkan kerana dapat menggunakan imaginasi mereka.

Koleksi figura CARRIE JUNIOR & Buddies boleh didapati bersama mana-mana variasi CARRIE JUNIOR Baby Bath, CARRIE JUNIOR Baby Shampoo, CARRIE JUNIOR Baby Hair & Body Wash serta CARRIE JUNIOR Kids Shampoo bersaiz 700ml

Selanjutnya tentang CARRIE JUNIOR, boleh layari :-


You Might Also Like

11 comments

  1. Bukan bebudak je suka mainan tu.. Mak ayah pun teruja.. hehehe

    ReplyDelete
  2. sabun favret anak saya jugak tuuu

    ReplyDelete
  3. Waaa bestnya carrie junior..anak2 seronok main baling2 dadu..

    ReplyDelete
  4. Seronoknya Dhia dan Dzal...blom anak- anak buah SA lagi tu...

    ReplyDelete
  5. ok boleh kumpul keenam-enam figura ne anak2 miza memang pakai carrie junior kadang-kadang miza pun tumpang sekali wangi..

    ReplyDelete
  6. amboi..muka happy benor tu plus tak sabar nak mandi dengan carrie junior..tapi mmg sedap pun bau dia..kalau balik kg, akak selalu guna hat anak buah punya..hehe

    ReplyDelete
  7. amboi..muka happy benor tu plus tak sabar nak mandi dengan carrie junior..tapi mmg sedap pun bau dia..kalau balik kg, akak selalu guna hat anak buah punya..hehe

    ReplyDelete
  8. Seronok ya depa main n mandi kolam dengan Carrie Junior, Adik anak Kak Sue yang bongsu tu pun pakai mandian nie juga.. best kan bau dia..

    ReplyDelete
  9. Suka Carrie Junior wangi pakej ada Mainan lagilah anak-anak suka!

    ReplyDelete
  10. anak-anak khaty awal-awal lagi dah rembat mainan. depa lagi cepat tahu ada hadiah belakang botol. tetapi memang carrie junior sentiasa ada untuk kegunaan anak anak khaty

    ReplyDelete
  11. kalau nampak carrie junior,mesti diorang cari mainan dulu...anak saya kemain suka lagi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -