Total Pageviews

7th Wedding Anniversary

Alhamdulillah harini merupakan 7th Wedding Anniversary mummy dan daddy. Dari berdua, kini dah berlima! Syukur di berikan nikmati, berkasih ...

Alhamdulillah harini merupakan 7th Wedding Anniversary mummy dan daddy. Dari berdua, kini dah berlima! Syukur di berikan nikmati, berkasih sayang di dunia ini. 

More years to come. Tiada lain yang kami mahu kan. Melainkan berikanlah kami kesihatan yang baik, di panjangkan umur, sentiasa di bawah LINDUNGANNYA dan peliharakanlah hubungan kami sekeluarga

7th Wedding Anniversary 



Sempena our 7th wedding anniversary ni, kami tak ada pun meraikan besar-besaran. Biasalah, sibuk dalam penyediaan puasa, nak raya dan balik Kampung. 




Gambar throwback macam biasa untuk Wedding Anniversary. Setiap kali, anniversary setiap kali tu lah gegambar lama masa nikah di keluarkan hehe. 

Thanks so much sayang. We love you so much!


You Might Also Like

9 comments

  1. alhamdulillah. tahniah. selamat hari ulangtahun. di doakan suami isteri dan sekeluarga di bawah rahmat limpahan kasih Allah Taala. aamiin

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary kak. Semoga kekal hingga jannah

    ReplyDelete
  3. Till jannah. Semoga Allah jaga keluarga akak sekeluarga. AMin

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. Sha doakan perkahwinan sis bahagia dan berkekalan hingga ke syurga.. Aamiin..

    ReplyDelete
  5. Cantik soft pink baju nikah Linda . Happy anniversary ye Linda semoga krkal bahagia til jannah

    ReplyDelete
  6. Happy 7th Anniversary Mummy & husben..moga kekal bahagia...

    ReplyDelete
  7. Happy Anniversary Linda & Suami

    ReplyDelete
  8. Alhamdullilah.. Happy Anniversary Linda dan suami..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

Dhia batrisya (399) blogger (382) 2018 (379) azlindaalin.com (352) dzal aidi fiqry (324) review (282) 2019 (281) resipi (148) travel (87) Daim Naufal (83) daddy (42) advertorial (36) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) 2020 (4) blogwalking (4) 2017 (2)