Blouse Moden Online

Blouse Moden Online | Mudah, Ringkas dan Jimat Masa



Mummy suka beli blouse dan pakai blouse. Nak pakai blouse ini, kene ada cara dan gayanya juga. Tak kene gaya takut orang nampak pelik dan janggal. Cerita bab pemilihan pakaian terutama blouse ni pastinya, mummy akan padankan blouse mengikut style ataupun mengikut keadaan atau tempat nak pergi.  



blouse moden online





Contohnya, blouse untuk makan malam (formal), blouse untuk jalan-jalan, blouse untuk meeting, blouse untuk majlis keraian blouse untuk bercuti dan pelbagai blouse diperlukan mengikut keadaan atau memerlukan kita memilih cara yang sesuai untuk pemakaian blouse.




Blouse adalah antara fesyen yang paling penting dalam almari pakaian seseorang wanita. Terdapat pelbagai cara untuk menggayakan blouse sama ada dengan memakai butang sepenuhnya, masukkan ke dalam seluar atau skirt, ikat di hujungnya atau paling mudah biarkannya begitu sahaja.

blouse moden online

Pemakaian blouse yang betul dapat membuatkan kita nampak lebih menawan namun tetap kasual yang trendy, bergantung dengan cara kita menggayakannya. Namun, untuk blouse Muslimah lebih sesuai jika ia dibiarkan lepas dipadankan bersama seluar Muslimah pilihan seperti seluar jeans, skirt labuh ataupun seluar panjang.

 

Dinamakan sebagai blouse wanita, kerana rekaan potongannya yang longgar dan banyak wanita yang menyukainya kerana ia adalah antara fashion yang agak top masa kini. Dapat menyerlahkan sifat feminin mummy.

blouse moden online



Koleksi blouse moden online untuk wanita diperbuat dari pelbagai bahan fabrik bermutu tinggi. Ketika memilih, ada beberapa faktor penting yang mummy harus utamakan seperti potongan, warna dan juga stail baju blaus tersebut bergantung dengan jenis bentuk badan mummy yang berbentuk plum. Selain itu, untuk keselesaan mummy juga harus di utamakan. Untuk mendapatkan persalinan yang selesa.


blouse moden online


Pemilihan saiz dan juga status mummy beranak dua juga harus di ukur. Bukan kata dah anak dua tak boleh berfesyen. Tapi, kmesti kene gaya !

Mummy suka baju yang boleh menampakkan mummy kurus, tinggi dan muda !








4 comments on "Blouse Moden Online"

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com