Huggies Dry Pants – Lampin Penyerap Terpantas Malaysia

Huggies Dry Pants – Lampin Penyerap Terpantas Malaysia membolehkan bayi aktif dan cergas bergerak bebas serta selesa dengan Dry Xpert Channel Technology.

Huggies Dry Pants – Lampin Penyerap Terpantas Malaysia 


Diperkasa Huggies Dry Pants, Huggies Malaysia melancarkan #HuggiesComfortableExplorers bagi menunjukkan bayi bergerak dan meneroka jauh lebih banyak daripada yang difikirkan oleh ibu bapa.

Huggies Malaysia melancarkan peraduan #HuggiesComfortableExplorers dari 17 September - 31 October. Peraduan ini bertujuan mengenengahkan kepada ibu bapa bahawa bayi mereka bergerak dan meneroka lebih banyak daripada apa yang mereka fikirkan, terutama dengan keselesaan tiada tandingan Lampin Penyerap Terpantas Malaysia - Huggies Dry Pants. Peraduan #HuggiesComfortableExplorers mengajak ibu bapa untuk memuat turun video bayi mereka menari, memanjat, berlari dan bergolek dalam cara paling kreatif ke dalam Instagram story mereka.


Huggies Dry Pants – Lampin Penyerap Terpantas Malaysia


Dengan keupayaan bayi memahirkan badannya semasa membesar, ibu bapa akan menyedari betapa anak kesayangan mereka adalah jauh lebih aktif daripada yang mereka sangkakan. Di dalam eksperimen rumah yang dilakukan oleh Huggies, eksperimen itu mendapati bayi boleh bertatih sehingga 10,000 tapak sehari! Oleh itu, ibu bapa hendaklah memberikan bayi mereka dengan sokongan dan keselesaan yang diperlukan semasa fasa penerokaan aktif. Dengan peraduan #HuggiesComfortableExplorers dikuasakan oleh penyerapan pantas Huggies Dry Pants, ibu bapa kini boleh menyaksikan anak mereka bergerak lebih pantas meneroka persekitaran mereka dengan penuh keselesaan.


Ibu bapa pasti lega untuk melihat anak kesayangan mereka kekal seronok, selesa dan kering semasa penerokaan dengan Huggies Dry Pants. Lampin Huggies Dry Pants menyerap kebasahan dengan pantas menerusi Huggies’ Dry Xpert Channel Technology yang menampilkan saluran berbentuk X di dalam teras lampin. Ia menyalurkan kebasahan serata ke semua 4 laluan untuk penyerapan pantas, oleh itu memastikan kulit bayi kering dan selesa sepanjang hari untuk memberikan mereka kebebasan dan keselesaan untuk meneroka lebih lagi!


“Huggies Malaysia memahami kesukaran ibu bapa untuk memilih lampin paling selesa untuk bayi mereka yang pantas dan aktif. Inilah mengapa Huggies Dry Pants dicipta! Hanya Huggies Dry Pants boleh melaksanakan tugas ini kerana keupayaannya menyerap segera, memberikan anak kesayangan anda kebebasan dan keselesaan untuk benar-benar menjadi #HuggiesComfortableExplorers!” kata Martina Jezdikova, Pengarah Pemasaran Malaysia di Kimberly-Clark.


Seiring dengan peraduan #HuggiesComfortableExplorers, Huggies Malaysia menjalin kolaborasi dengan ibu bapa terkenal Malaysia: Dr. Shazril Shaharuddin, Wawa Zainal, Shima Anuar dan Laries Tan. Kesemua mereka akan memulakan peraduan dengan anak kecil comel mereka masing-masing yang dilengkapi sepenuhnya dengan Lampin Paling Pantas Penyerap di Malaysia.


Di samping itu, Huggies Malaysia juga akan mengelolakan dua sesi siaran langsung Instagram pada akhir bulan October. Sesi-sesi itu akan menampilkan pakar-pakar di dalam bidang paediatrik dan terapi pertuturan bersama dengan Dr. Shazril dan Wawa di mana mereka akan membincangkan topik seperti pembangunan pergerakan bayi dan kepentingan keselesaan kepada bayi.


Untuk berpeluang memenangi produk Huggies dan hadiah menarik lain, sila muat turun video bayi anda sebagai peneroka cilik yang menari, memanjat, berlari atau bergolek ke dalam Instagram story dan tag @huggies.my. Video paling kreatif akan dipilih. Jadi rakam kamera anda dengan teroka bersama bayi kesayangan anda untuk melihat mereka berubah menjadi #HuggiesComfortableExplorers sebenar! Untuk maklumat lanjut bagaimana untuk turut serta di dalam peraduan ini dan juga siaran langsung Instagram, ikuti Huggies Malaysia di Instagram dan Facebook. Tertakluk kepada terma dan syarat-syarat.

Untuk maklumat lanjut mengenai Huggies® lawat huggies.com.my

3 comments on "Huggies Dry Pants – Lampin Penyerap Terpantas Malaysia "
  1. Anak kinah yg kecik tu kinah dah mula pakaikan dia huggies dry pants ni. Memang bagus

    ReplyDelete
  2. lama dah tak membeli dypers anak ni..hahah...Kalau dulu memang guna huggies ni..memang terbaik

    ReplyDelete
  3. Masa anak-anak Kak Sue kecik dulu pakai juga Huggies nie Linda..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com