GOODDAY KidSTART PROGRAM USAHAWAN KANAK-KANAK SEMPENA HARI KANAK-KANAK SEDUNIA

Dengan Goodday KidSTART, Goodday Milk mengharap untuk memperkasakan generasi masa hadapan dengan asas kukuh untuk membangunkan perniagaan mereka di samping memupuk tabiat kewangan yang baik dan kemahiran hidup kritikal.

GOODDAY KidSTART PROGRAM USAHAWAN KANAK-KANAK SEMPENA HARI KANAK-KANAK SEDUNIA



SUSU GOODDAY MELANCARKAN GOODDAY KidSTART; PROGRAM USAHAWAN KANAK-KANAK TERBESAR MALAYSIA, SEMPENA DENGAN HARI KANAK-KANAK SEDUNIA 



Sempena Hari Kanak-Kanak Sedunia, Susu Goodday dengan bangganya melancarkan Goodday KidSTART, program usahawan kanak-kanak terbesar di Malaysia yang bertujuan untuk memupuk impian berniaga dalam diri kanak-kanak yang cerdas, bijak dan bersemangat yang berumur di antara 7 hingga 14 tahun.
 
Salah satu fokus Susu Goodday adalah untuk membawa kebaikan dan memperkaya kehidupan kanak-kanak. Pada tahun 2021, Susu Goodday telah memulakan "Kempen HAPPE PPE", yang menyaksikan
kanak-kanak di seluruh Malaysia melakar corak yang menceriakan untuk menghiasi Peralatan Pelindung Diri (PPE) yang umumnya dipakai oleh para petugas barisan hadapan, merawat kanak-kanak yang dimasukkan ke hospital akibat Covid-19. Pemenang masing-masing dianugerahkan dana pendidikan sebanyak RM10,000 dan hasil reka corak mereka dicetak pada 10,000 unit PPE.

Pada tahun ini, menerusi Goodday KidSTART, Susu Goodday ingin meneruskan komitmen mereka terhadap masyarakat dan kanak-kanak dengan membantu mereka menjadi celik kewangan melalui dunia keusahawanan.

Tinjauan sekilas pandang di rantau ini menunjukkan 30%* ibu bapa akan mula mengajar anak-anak mereka tentang wang pada usia purata 7-10 tahun, dan 36%* ibu bapa Malaysia bermula seawal usia 5-6 tahun*. Walaupun tahap jumlah ini menggalakkan, ramai antara ibu bapa yang tidak pasti bagaimana untuk mendekati topik yang dianggap sensitif di kalangan budaya Asia terutamanya, mahupun cara untuk mendapatkan maklumat lanjut yang berguna. Selain itu, tinjauan menunjukkan bahawa kebanyakan ibu bapa percaya yang ilmu berkenaan wang dan hal ehwal kewangan akan disampaikan oleh pihak lain, dan 80%** beranggapan bahawa ia adalah sebahagian daripada sukatan pelajaran sekolah.


Statistik juga menunjukkan bahawa sewaktu penularan wabak Covid-19, 53%*** antara orang dewasa mengakui mereka tidak dapat menyara keluarga. Pandemik ini menunjukkan bahawa pemahaman kewangan yang kukuh dan wajar adalah diperlukan untuk mengharungi cabaran yang paling sukar.

Satu lagi tinjauan oleh Suruhanjaya Sekuriti Malaysia mendapati bahawa secara amnya belia Malaysia tidak dapat menguruskan kewangan mereka dengan baik, dan kebanyakannya mempunyai tahap kecelikan kewangan yang rendah*. Ramai juga yang lebih mengutamakan matlamat kewangan jangka pendek dan berbelanja melebihi kemampuan mereka, yang mengakibatkan hutang tertunggak. Kekurangan kesedaran ini menyerlahkan keperluan mempergiat usaha gigih bagi ibu bapa dan anak-anak mereka bermula membincangkan tabiat kewangan yang baik, terutamanya dari usia muda. Ini akan memastikan kanak-kanak mempunyai pengetahuan yang diperlukan untuk memperoleh
gaya hidup yang mampan pada masa hadapan.

Naib Presiden Pemasaran, Amy Gan berkata, “Di Susu Goodday , kami ingin menerapkan pengetahuan khas di kalangan kanak-kanak yang mampu membentuk tabiat kewangan yang kukuh dari usia awal kerana ini dapat memastikan masa depan kewangan mereka terjamin. Dengan menyemai keyakinan dan kemahiran yang diperlukan untuk menyemarakkan semangat keusahawanan di kalangan mereka, kami akan mendidik generasi masa depan ini untuk memahami konsep wang supaya mereka dapat membuat keputusan kewangan yang bertanggungjawab.

"Kami menggesa ibu bapa di seluruh Malaysia untuk menggalakkan penyertaan anak mereka dan mengambil peluang ini untuk mempamerkan bakat dan potensi mereka dengan harapan untuk menjadi usahawan muda Goodday KidSTART pertama di Malaysia!", tambah beliau.

Tempoh pendaftaran program Goodday KidSTART akan bermula pada 21 November 2022 sehingga 23 December 2022, dan ibu bapa dijemput untuk menghantar video pendek persembahan anak-anak mereka kepada Goodday Milk melalui mesej Facebook di
https://www.facebook.com/gooddaymilkmalaysia atau GooddayMilk melalui mesej Instagram di @gooddaymilkmy

Video ini hendaklah terdiri daripada tiga bahagian;
1. Pengenalan
2. Inspirasi mereka untuk memulakan perniagaan
3. Ringkasan idea perniagaan mereka (elevator pitch)

Berikutan tempoh penyertaan selama lima minggu dan dituruti proses penyenaraian pendek, 20 peserta akhir akan mara ke peringkat seterusnya untuk menghadiri kem latihan intensif
selama 2 hari pada bulan Januari 2023. Kanak-kanak akan dibimbing dan diajar kemahiran dan kebolehan yang diperlukan untuk mengemukakan idea mereka secara cemerlang kepada panel hakim yang terdiri daripada usahawan perniagaan dan para peneraju industri.


Hadiah bernilai sehingga RM50,000 menanti para pemenang Goodday KidSTART kid-preneur untuk mencapai idea perniagaan mereka!

Program Goodday KidSTART kid-preneur akan berlangsung dari 21 November 2022 sehingga 8 Januari 2023. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.facebook.com/gooddaymilkmalaysia.

Sumber:




****Securities Commision of Malaysia “Youth Capital Market Survey A Malaysian Perspective 2022”

HUAWEI WATCH GT 3 SE

KUALA LUMPUR, 22 NOVEMBER 2022 – Huawei Consumer Business Group (CBG) baru-baru ini melancarkan jam tangan pintar edisi terbaharunya, HUAWEI WATCH GT 3 SE.  Kini boleh didapati di  Kedai Dalam Talian Rasmi HUAWEI dan Kedai Pengalaman HUAWEI dengan hanya RM899.

HUAWEI WATCH GT 3 SE.


Menyampaikan jam tangan pintar peringkat kemasukan yang canggih, HUAWEI WATCH GT 3 SE merangkumine keperluan penjelajah bandar, peminat sukan dan kecergasan, dan individu yang berfokuskan kesihatan. Menggabungkan fesyen dan fungsi, HUAWEI WATCH GT 3 SE membantu menangani masalah pengguna dan membolehkan mereka bergerak ringan untuk merangkul alam sekitar dengan reka bentuk yang ringan dan pemakaian yang selesa.


Dibina dengan mengutamakan peminat sukan, estetika ringan dan berongga HUAWEI WATCH GT 3 SE menggabungkan fesyen dan fungsi, membolehkan pengguna meneroka persekitaran mereka dengan pakaian pergelangan tangan yang mudah dibawa dan ringan. 

Terdiri daripada rupa yang sama sekali baharu, jam tangan ini memberikan pengguna pilihan yang lebih bergaya dan halus dalam reka bentuk antara muka baharu pada paparan warna AMOLED 1.43 inci. Paparan warna definisi tinggi jam tangan menggunakan resolusi definisi tinggi 466 x 466 dengan 326 PPI, membolehkan warna yang jelas dipersembahkan pada skrin.

Tambahan pula, skrin Corning Gorilla Glass digunakan, membawa jaminan rintangan haus dengan gentian polimer yang kukuh. 





Walaupun menggunakan teknologi indah dan bahan tahan lama, HUAWEI WATCH GT 3 SE hanya mempunyai berat 35.6g (tanpa tali) dan ketebalan keseluruhan hanya 11mm (badan jam tangan). Jam tangan ini didatangkan dalam dua warna, hitam dan hijau, dengan pelbagai pilihin muka jam tangan. Selain daripada beribu-ribu tema muka jam tangan, pengguna boleh menggunakan foto OOTD dan Mod Potret untuk mencipta wajah jam tangan yang diperibadikan yang unik untuk mereka.[1]

Dengan penggunaan yang meluas dan pengecasan pantas, HUAWEI WATCH GT 3 SE menyediakan penggunaan berterusan selama dua minggu sebelum perlu dicaj.


Persekitaran fizikal di mana kita bersenam boleh menjadi keras pada masa-masa tertentu. Oleh itu, peminat sukan perlu diiringi oleh jam tangan pintar yang dapat menahan keadaan cuaca yang keras dan melampau. 

HUAWEI WATCH GT 3 SE menyokong rintangan[2] air 5ATM  yang memenuhi standard ISO 22810:2010, membolehkan ia beroperasi pada kedalaman sehingga 50 meter selama 10 minit. Bekerjasama dengan lima sistem satelit utama: GPS, BeiDou, GLONASS, Galileo dan QZSS, jam tangan ini menggunakan cip kedudukan GNSS lima sistem terbina dalam, berketepatan tinggi yang memberikan prestasi anti-gangguan yang sangat baik untuk semua latihan. 

Untuk terus membantu pengguna dalam senaman mereka, HUAWEI WATCH GT 3 SE menyediakan lebih daripada 100+ mod sukan, pelan larian pintar dan juga algoritma TruSport™ Huawei yang dibangunkan sendiri yang memberikan penilaian dan cadangan sukan berwawasan berdasarkan pelbagai data berjalan.  

Pembantu kesihatan yang sempurna untuk melindungi kesihatan anda dengan HUAWEI TruSleep™ 3.0

HUAWEI WATCH GT 3 SE menyediakan bacaan yang tepat mengenai keperluan keseluruhan pengguna bagi membantu dalam pemantauan kesihatan. Melalui HUAWEI TruSeen™ 5.0+ yang dibangunkan sendiri, HUAWEI TruSleep™ 3.0 dan teknologi pemantauan kesihatan siri Tru yang lain, HUAWEI WATCH GT 3 SE menyokong pemantauan kesihatan menyeluruh[3] yang mengesan kadar denyutan jantungtidur, SpO2, tekanan dan kitaran haid. 

Menyediakan pemantauan kadar denyutan jantung yang tepat, HUAWEI TruSeen™ 5.0+ mempunyai kapasiti data yang meningkat dengan kadar kehilangan isyarat yang dikurangkan. Dengan reka bentuk anti-gangguan dan pengurangan bunyi yang kuat, HUAWEI TruSeen™ 5. 0+ boleh mengatasi bunyi gerakan dengan lebih baik dan meningkatkan lagi ketepatan pengukuran kadar jantung apabila bersenam. 

HUAWEI TruSleep™ 3.0 adalah satu lagi bahagian daripada siri HUAWEI Tru yang menggunakan teknologi terkemuka dalam industri berasaskan cahaya inframerah untuk memantau tidur. Ia telah meningkatkan ketepatan dalam pengesanan tidur dengan pengesanan automatik tempoh tidur pengguna dan membentangkan struktur tidur dan tidur yang komprehensif (termasuk tidur ringan, tidur nyenyak, REM dan terjaga) dengan menganalisis fisiologi berdasarkan pergerakan badan, kadar jantung dan HRV. Selain itu, HUAWEI TruSleep™ 3.0, melalui Aplikasi Kesihatan HUAWEI, menyokong rakaman perbualan tidur dan penjejakan berdengkur untuk memberikan pandangan berguna kepada pengguna mengenai tabiat tidur mereka. 

Untuk membantu pengguna mengekalkan gaya hidup sihat, HUAWEI Health App menyediakan banyak peringatan peribadi mengenai cabaran Hidup Sihat, pengambilan air harian, peringatan ubat-ubatan dan banyak lagi untuk memastikan pengguna kekal berada di landasan yang betul.


Memperluaskan lagi ekosistem pintar setiap pengguna, HUAWEI WATCH GT 3 SE menyediakan pengalaman pintar yang lebih mudah. Sama ada menjawab panggilan telefon, carian maklumat, penjejakan kecergasan dan banyak lagi, pengguna akan dapat melakukan semuanya dari pergelangan tangan mereka sahaja. HUAWEI WATCH GT 3 SE melangkaui sempadan jam tangan pintar dengan merangkumi semua aspek senario kehidupan. 


HUAWEI WATCH GT 3 SE menawarkan ciri-ciri berguna untuk pelbagai senario. Bagi pengguna yang ingin melancong, jam tangan ini menawarkan Map Navigation, fungsi penting bagi sesiapa sahaja di kawasan yang tidak dikenali. Dalam bidang permainan dan hiburan, ia menyokong  Radio MyTuner,  Infinity Loop, Muzik eSound dan banyak lagi. Dan untuk meningkatkan kecekapan dan kesihatan, ia menyediakan  TickTick Focus To-Do, Senaman Rumah dan banyak lagi. 

HUAWEI WATCH GT 3 SE menyokong ciri pembantu suara pintar seperti muzik, senaman dan kawalan suara untuk menetapkan penggera. HUAWEI WATCH GT 3 SE serasi dengan telefon pintar Android dan iOS untuk sokongan ciri yang menyediakan pengguna menggunakan pembantu peribadi terbaik. 

Untuk maklumat lanjut mengenai HUAWEI WATCH GT 3 SE, sila layari Laman Web Rasmi HUAWEIlaman Facebook Rasmi HUAWEI  atau Instagramuntuk maklumat terkini. 



[1] Mod ini tidak disokong pada iOS.

[2] Jam tangan ini adalah mengikut keperluan rintangan air 5ATM standard ISO 22810:2010 (kalis air sehingga 50 m), dan boleh digunakan untuk aktiviti air di perairan cetek seperti kolam renang atau berenang tepi laut.

Tidak sesuai digunakan dalam pancuran mandian air panas, spa, sauna (bilik wap), selam skuba, menyelam dalam, menyelam platform, pembilasan tekanan tinggi dan aktiviti lain di bawah tekanan air tinggi, suhu dan kelembapan yang tinggi atau air berkelajuan tinggi.

[3] Produk ini bukan peranti perubatan, data pengukuran dan keputusan adalah untuk rujukan sahaja, bukan sebagai asas untuk diagnosis dan rawatan.



Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam

Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam | Ni Hao...Ada yang sedang mencari tempat makan Chinese Food HALAL dan sedap? Kalau nak tahu, mummy seorang yang gemarkan Chinese Foods. Tapi...agak cerewet memilih tempat makan / restoran Chinese Foods. Restoran Cina paling mummy suka makan untuk Chinese Foods ialah di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites . Haaa...Mummy baru je mencuba menu ‘Super Deal’ Lunch Set mereka. Memang semuanya sedap dan kena dengan selera mummy.

Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam



Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam. Ni Hao...Ada yang sedang mencari tempat makan Chinese Food HALAL dan

Selain Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam bila melangkah masuk sahaja ke ruangan Tung Yuen, tetamu pasti terpesona dengan hiasan dalaman Oriental yang menawan. Restoran Cina Tung Yuen adalah salah sebuah restoran yang menyajikan pelbagai makanan Szechuan dan Kantonis yang pasti memenuhi citarasa penggemarnya.

Kini Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam menyediakan promosi hidangan ‘Set Super Deal’ untuk Makan Tengahari dan Makan Malam.

Tetamu boleh menikmati pengalaman menjamu selera di Tung Yuen dengan set makan tengah hari yang dihidangkan secara hidangan individu. Terdapat lebih 6 hidangan yang boleh dinikmati dan disediakan secara eksklusif oleh Chef Patrick Ng.

>> Stir Fried Chicken with Bell Pepper and Szechuan Sauce

>> Chilled jelly Fish with sesame Sauce and Ebiko and Green Mixed Vegetables Salad

>> Double Boil Chicken Soup with Black Garlic and Top Shell Meat

>> Sweet and Sour Fish with Pineapple and Bell Peppers, Stir Fried Fresh Seasonal Vegetable with Garlic

>> Wok Fried Glass Noodle with Shredded Chicken and Bean Sprout

>>  Chilled Sea Coconut with Peach Raisin and Crispy Shanghai Pancake.


Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam. Ni Hao...Ada yang sedang mencari tempat makan Chinese Food HALAL dan

Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam. Ni Hao...Ada yang sedang mencari tempat makan Chinese Food HALAL dan



Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam. Ni Hao...Ada yang sedang mencari tempat makan Chinese Food HALAL dan



Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam. Ni Hao...Ada yang sedang mencari tempat makan Chinese Food HALAL dan



Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam. Ni Hao...Ada yang sedang mencari tempat makan Chinese Food HALAL dan

Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam. Ni Hao...Ada yang sedang mencari tempat makan Chinese Food HALAL dan

Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam. Ni Hao...Ada yang sedang mencari tempat makan Chinese Food HALAL dan


Manakala untuk set makan malam, pengunjung akan dihidangkan dengan Tung Yuen Trio Combination seperti Wok Fried Sliced Top Shell with Bell Pepper and Szechuan Chilli Paste, Chilled Japanese Octopus with Jelly Fish and Sesame Paste and Steamed Crabmeat Stick Dumpling. Sementara itu, pengunjung boleh menikmati Braised Hot and Sour Szechuan Soup with Prawn Meat and Shredded Sea Cucumber, Sautéed Prawn, Fresh Scallop with Seasonal Vegetable and Spicy Scallop Paste, Crispy Boneless Chicken with Honey Marmite Sauce and Almond, Fried Rice with Assorted Seafood, Royal Chive, Egg and Chicken Floss and Chilled Mango Pudding topped with Vanilla Ice Cream.

Restoran Cina Tung Yuen ini terletak di Aras 1 Mardhiyyah Hotel & Suite Shah Alam. 

Harga Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam


Berapa harga Chinese Food HALAL di Restoran Tung Yuen di Mardhiyyah Hotel & Suites Shah Alam ? 

Set hidangan makan tengah hari ini boleh didapatkan pada harga RM 82.80 seorang pada setiap hari bermula jam 11.30 pagi hingga 2.30 petang. 

Set hidangan makan malam pula bermula jam 6.30 petang hingga 10.00 malam dengan harga RM 178.20 sahaja.

Untuk tempahan awal atau pertanyaan, sila hubungi 019-2616847. 

Atau layari ke

Laman web: 

Media Sosial (Facebook, Instagram, Twitter & Youtube): @mardhiyyahhotel 

Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato

Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato | Mister Potato merupakan jenama kerepek kentang No.1 di Malaysia yang dikeluarkan oleh MAMEE-Double Decker (M) Sdn Bhd.  Sempena Piala Dunia 2022 yang kini semakin hangat dan dinanti -nantikan ini, Mister Potato memeterai perjanjian dengan NR Sports untuk melantik Neymar da Silva Santos Júnior sebagai duta baru Mister Potato. NR Sports adalah syarikat yang menguruskan imej bintang bola sepak.

Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato


Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato


Tahniah di ucapkan kepada Neymar Jr kerana telah dilantik sebagai Duta Jenama Mister Potato Mister Potato.

Neymar Jr, beliau dianggap sebagai salah seorang pemain bola sepak paling berbakat dalam generasinya.Pemain Brazil ini telah dipilih sebagai Pemain Bola Sepak Amerika Selatan Terbaik sebanyak dua kali dan beliau telah membantu pasukannya menjulang 13 kejuaraan sejak ke Paris Saint-Germain pada 2017,termasuk Liga Perancis (Ligue 1) sebanyak empat kali dan Piala Perancis sebanyak tiga kali.

Mister Potato “The Ridiculous Kick”(Penangan Rasa Gila-Gila)bersama Neymar Jr


Kempen ini dilancarkan dengan tema “The Ridiculous Kick”(Penangan Rasa Gila-Gila) selama setahun dengan Neymar Jr sebagai tumpuan utama. 

Mister Potato juga akan melancarkan dua perisa edisi terhad (Hot Salsa dan BBQ Kebab), perisa inspirasi daripada kelazatan makanan Brazil.

Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato
Mister Potato - Hot Salsa (edisi terhad)

Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato
Mister Potato - BBQ Kebab (edisi terhad)


Rangkaian Mister Potato termasuk Mister Potato Chips dan Mister Potato Crisps yang boleh didapati di pasaran termasuk: 

Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato

Mister Potato Crisps 
- Asli, Pedas & Panas, Krim Masam dan Bawang, Tomato, Barbeku dan Keju Madu, Ubi Keledek, Ubi Keledek Jagung Manis

Mister Potato Chips 
- Asli, Pedas & Panas, Barbeku, Tomato, dan Keju Madu

Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato

Mister Potato Syok Wave Crinkle Cut Chips
Ayam Goreng Berapi, Barbeku dan Seafood 

Rangkaian Mister Potato termasuk Mister Potato Chips dan Mister Potato Crisps. Semua kerepek kentang Mister Potato diperbuat daripada kentang import dan tidak mengandungi kolesterol. Produk-produk jenama ini dijual dalam kanister atau paket. 

Peraduan Mister Potato “Peraduan Snek & Menang” 


Para peminat bola sepak kini berpeluang untuk memenangi percutian ke Qatar, produk PUMA dan hadiah wang tunai bernilai lebih daripada RM138,000. “Peraduan Snek & Menang” berlangsung dari 1 Oktober sehingga 27 November 2022

Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato



Untuk melayakkan diri untuk menyertai peraduan ini, pengguna perlu membeli produk Mister Potato yang bernilai sekurang-kurangnya RM10

Isikan nama dan nombor, kad pengenalan pada resit pembelian dan hantar menerusi WhatsApp ke +601156881139

Seorang pemenang hadiah utama akan di terbangkan ke Qatar untuk menyaksikan perlawanan akhir bola sepak di Qatar dan lawatan ini akan ditanggung sepenuhnya

Dua puluh orang pemenang sagu hati akan menerima wang tunai RM2,000 dan produk PUMA x Neymar Jr .

Manakala, 200 pemenang hadiah mingguan akan menerima wang tunai RM250 setiap seorang . 

Rakan niaga yang menyertai peraduan ini termasuk pasar raya, pasar raya besar, pasar raya mini, e-dagang, kedai stesen minyak dan kedai serbaneka di seluruh negara. 

Jenama kerepek kentang terkemuka Malaysia, Mister Potato ialah pilihan pertama bagi kerepek kentang di Malaysia dan tidak asing dalam usaha menjalin kerjasama pada peringkat global, termasuk kerjasama dengan Manchester United dan Chevrolet, dan juga bintang K-pop Korea Cha Eun-Woo.

Produk Mister Potato boleh didapati dalam paket dan juga kanister dan dijual pada harga RM3.20 dan ke atas. 

Semua produk Mister Potato boleh didapati di semua pasar raya, pasar raya besar, pasar mini, kedai serbaneka, stesen petrol dan kedai runcit di seluruh negara, dan juga menerusi gedung rasmi MAMEE di :



Untuk maklumat lanjut, sila layari ke media sosial :

Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama

Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama - Selalu sakit tengkok akibat salah bantal ? Sakit tulang belakang sebab salah bantal ? Pemilihan bantal tidur amat penting bukan sahaja untuk tidur yang lena dan berkualiti. Malah pemilihan bantal tidur amat penting untuk faktor kesihatan juga. Mummy sekeluarga amat mementingkan pemilihan bantal tidur. Kami telah beralih kepada Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama 

Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama 


Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama


Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama . Sebenarnya, kelebihan bantal tidur dari Origin ini bukan sahaja untuk tulang belakang dan anti hama. Malah ada banyak kelebihan bantal tidur dari Origin ini. 


Produk Dan Teknologi bantal tidur ini diasaskan di Jerman, semua produk Origin dibangunkan oleh sebuah pasukan pereka dari Jerman yang banyak menggondol anugerah

Bantal ini juga di reka oleh sekumpulan doktor di seluruh dunia (kiropraktik, ahli fisioterapi dan banyak lagi). 

Dengan menggabungkan ilmu pengetahuan terbaik yang syarikat ini miliki

Bersama material paling berkualiti di luar sana, Tilam Origin berupaya memberikan pelarasan tulang belakang yang optimum serta keselesaan yang ramai inginkan pada tilam Origin .

Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama

Origin Superior Coolmax Latex Pillow bukan sekadar bantal biasa. Ia di datangkan dengan :-


Isian Latex Semula Jadi dengan Gel Penyejuk
Origin Superior Coolmax Latex Pillow direka dan dihasilkan di Jerman. Infusi di antara latex semula jadi dan fomula gel penyejuk kami menjadikan bantal ini pengalas kepala terbaik ketika lena. Alaskan kepala anda ketika dibuai mimpi dengan bantal plush berkualiti yang membuatkan anda rasa sejuk meskipun di dalam cuaca panas dan lembab di Malaysia.


Sarung Origin Superior Coolmax Latex Pillow ™
Panjangkan jangka hayat bantal anda dengan sarung bantal yang boleh dibasuh dan ditanggalkan ini. Dijahit dengan fabrik Tencel™, sarung bantal ini lebih lembut berbanding bahan kain kapas yang biasa anda gunakan. Sarung ini juga mempunyai ciri hypoallergenic, ringan dan dihasilkan daripada proses pembuatan yang bertanggungjawab kepada alam sekitar.


6 Ciri-ciri Origin Superior Coolmax Latex Pillow



Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama


6 Ciri-ciri Origin Superior Coolmax Latex Pillow :


1. Ukuran Bantal – 65cm x 40cm x 13cm

2. Material: Lateks Semula jadi + Gel Penyejuk Coolmax

3. Sarung Bantal Boleh Ditanggalkan Tencel™ Fabric

4. Pengembalian Percuma 7-hari

5. Jaminan selama 2 Tahun

6. Diperbuat di Malaysia




Alaskan kepala anda sewaktu lena dibuai mimpi dengan bantal plush berkualiti. Bantal Lateks Origin Superior Coolmax menawarkan sokongan foam lateks yang responsif dan didatangkan bersama sarung bantal fabrik Tencel™ yang boleh ditanggalkan.



Manfaat Latex Semula jadi:

Foam latex lebih padat berbanding memory foam atau fiber. Bantal lateks akan mengikut bentuk kepala anda seterusnya memberikan sokongan tidur yang sesuai. Material lateks mempunyai ciri ketahanan dan hipoalergenik serta potensi masalah habuk, bakteria atau kulat yang lebih rendah. Material ini sangat disyorkan kepada individu yang mempunyai alahan untuk memberikan satu keadaan tidur yang tenang. Memiliki ciri tahan teraan (impression), ia juga boleh mengekalkan bentuk bantal untuk beberapa tahun sementara masih mengekalkan kelembutannya.



Sarung Bantal Latex Coolmax Origin:

Tidak seperti kebanyakan bantal, Bantal Latex Origin Superior Coolmax mempunyai sarung yang boleh ditanggalkan. Dijahit dengan fabrik Tencel™, sarung ini boleh dibasuh dengan mesin basuh dan dapat membantu memanjangkan jangka hayat bantal ini lebih lama. Fabrik Tencel™ sememangnya dikenali dengan keselesaan semula jadi, proses pembuatan secara bertanggungjawab terhadap alam sekitar dan lebih lembut jika dibandingkan dengan kain kapas. Bantal ini mempunyai ciri hypoallergenic, ringan dan sememangnya sangat ideal untuk cuaca panas.



4 Kelebihan Origin Superior Coolmax Latex Pillow








4 Kelebihan Origin Superior Coolmax Latex Pillow



Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama




Anti Hama

Tidur dengan selamat kerana anda tahu bantal anda:
✓ Anti Hama
✓ Anti Bakteria
✓ Anti Mikrobial


Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama

Pengalihan Udara Kebolehnafasan


Bantal lateks direka untuk menghasil pengudaraan secara tetap. Ia menghalang haba terperangkap atau menghasilkan bau yang tidak menyenangkan.


Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama



Melegakan Tekanan Tulang Belakang


Adanya foam yang responsif memberikan sokongan penuh terhadap kepala dan leher. Bantal ini akan merangkul kepala dan mengurangkan tekanan pada tulang cervical.


Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama

100% Bahan Semula jadi


Sangat disyorkan kepada mereka yang ingin mendapatkan waktu tidur rehat yang berkualiti tetapi mengalami alahan. Diperbuat daripada 100% bahan yang mempunyai ciri hipoalergenik.

Bantal yang Diperlukan setiap keluarga untuk sokongan terbaik


PENGALAMAN MENGGUNAKAN BANTAL TIDUR DARI ORIGIN


Origin Superior Coolmax Latex Pillow Bantal Untuk Tulang Belakang dan Anti Hama


Pengalaman mummy menggunakan bantal Origin Superior Coolmax Latex Pillow ? Apa yang boleh mummy katakan, Origin Superior Coolmax Latex Pillow sangat best ! Sebab ke semua ciri dan kelebihan bantal ini memang kami perlukan !

Alhamdulillah setelah menggunakan selama seminggu , mummy dapat tidur lebih lena dan berkualiti.

Tidak pernah kena sakit tengkok atau salah bantal. Serta tiada lagi bersin waktu pagi hehehe.

Pendek kata, korang kena cuba tau !



Berapa harga Origin Superior Coolmax Latex Pillow ?


Harga untuk satu unit Origin Superior Coolmax Latex Pillow ini adalah 
RM 400.00 (jika beli sekarang) 
RM 489 (Harga Normal)

Berminat? Jom dapatkan di link Origin Superior Coolmax Latex Pillow


Untuk info lanjut, boleh lawati ke :



Atau boleh juga walk in sendiri showroom mereka di :


KLG-8, LG Floor, Sungei Wang Plaza, Jalan Sultan Ismail, 55100 Kualar Lumpur Malaysia

Gudang di Malaysia:
1020, Jalan Sultan Ismail,
Kampung Baru,
50250 Kuala Lumpur W.P. Malaysia