Inteemor Ephyra Mengetatkan, Menegangkan dan Merapatkan Otot Faraj

Selamat pagi semua !! Apa khabar? Dah sarapan pagi? Mummy pun dah ambil sarapan pagi sepe...




Selamat pagi semua !! Apa khabar? Dah sarapan pagi? Mummy pun dah ambil sarapan pagi seperti biasa, Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u pilihan untuk sarapan pagi. Bukan omong-omong kosong...Mummy dah makan hampir sebulan,tau ! Jom baca pengalaman mummy bersama Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u.....

Apabila mummy nak cuba makanan kesihatan, mummy akan melihat pada kelulusan dan kandungan satu-satu makanan kesihatan itu. Untuk makanan tambahan wanita, Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u ini..mummy sangat yakin ! Kerana ia bukan sahaja dapat meremajakan luaran dalaman mummy. Tetapi, kerana bahan semulajadi yang ada di dalamnya.

16 herbal terpilih dan semulajadi adalah antara kandungan yang ada dalam Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u seperti manjakani, kolagen, kunyit, dang qui, madu, sireh, durian belanda,  akar serapat, kacip fatimah,  habbatussauda, alor vera, delima,  acai beri, biji aprikot dan buah tin. Ha !! Makanan sunnah pun ada dalam Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u. Hebat,kan !!



Sebagai seorang pekerja di sebuah syarikat swasta, seorang blogger sambilan, seorang isteri dan seorang mummy. Tentunya, mummy perlukan tenaga yang konsisten dan berpanjangan setiap masa !!  Badan kita tak menghasilkan tenaga dengan sendirinya ! Maka...mummy kekalkan momentum tenaga yang berpanjangan setiap hari. Mummy ambil 2 sudu pagi dan 2 sudu malam Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u setiap hari, sebelum atau selepas makan.

Selain itu, ada bermacam-macam KHASIAT dan KELEBIHAN Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u seperti :-


 Inteemor Ephyra Mengetatkan, Menegangkan dan Merapatkan Otot Faraj 

  • Mengatasi masalah keputihan
  • Menghilangkan kegatalan dan bau
  • Memberi tenaga dan kecergasan
  • Melawaskan sistem penghadaman
  • Melancarkan perhalanan dan kitaran haid
  • Membuang angin dalam badan
  • Mengurangkan masalah bau badan
  • Mengatasi masalah kemaluan berbau
  • Menguatkan keinginan hubungan seksual
  • Membesar dan menegangkan payudara
  • Membakar lemak berlebihan
  • Mengawal berat badan berlebihan
  • Mengempiskan perut buncit
  • Membentukkan punggung
  • Menyuburkan rahim dan merapatkan pintu rahim
  • Mengecutkan peranakan
  • Mengurangkan masalah lemah badan
  • Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita yang menopous
  • Menghilangkan sakit sendi
  • Menghalang jangkitan kulat dan virus
  • Memberikan perlindungan antioksidan yang tinggi
  • Meningkatkan pengaliran darah
Bagi ibu yang sedang menyusukan anak seperti mummy. Jangan risau ye !
Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u tidak menganggu proses penyusuan badan. 




Menyusu anak-anak dan pengambilan pil hormon (pil perancang) mummy sering ada permasalahan dalam pusingan kitaran haid. Apabila mummy makan Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u dalam masa beberapa hari terus berketul-ketul darah haid yang lama tak keluar itu keluar. Almaklumlah, datang bulan yang terakhir pada Syawal. Allahuakbar ! Syukur alhamdulillah darah kotor telah keluar ! Darah kotor tersimpan dalam badan, lama-lama boleh mengundang penyakit. Sangat bahaya !
 

Ramai yang telah mencuba Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u dan rata-rata pengguna telah memberikan testimoni positif ! Satu botol Inteemor Ephyra dari Oceanlife2u berharga RM49 ini, sangat banyak manfaatnya !

Untuk info lanjut tentang Ephyra, boleh layari :




 



You Might Also Like

6 comments

  1. alhamdulliah.. anak boleh bf sebaiknya dengan inteemor

    ReplyDelete
  2. Best produk ni.. semua dlm 1..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, Kak Nina pun dah amalkan INTEEMOR dan teruja akan khasiat dan kebaikkannya!

    Testimoni Kak Nina
    CoratCoret Nina: 5 Rahsia INTEEMOR yang anda harus tahu -
    http://ninamirza.blogspot.my/2015/11/5-Rahsia-INTEEMOR-anda-perlu-tahu.html

    ReplyDelete
  4. amvoiiii tajuk entry.. hehehehee..!!

    i like.. :)

    ReplyDelete
  5. wahhh mmg terbaik utk milk booster..

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda