Shu Uemura Make Over !!


MAMIL MOMME Shu Uemura Make Over di Hotel Majestic!!


Pertama kali mummy nak cuba make over dengan set makeup jenama Shu Uemura yang berasal dari Jepun. Sesi kali ini, tidaklah buat make over beria-ia tapi lebih kepada solekan touch up sahaja. Mummy pun baru lepas bersolek, solekan yang simple pun masih ada di muka.


 
Ini wajah mummy baru sampai ke Hotel Majestic. Wajah sebelum di make over  dengan solekan jenama Shu Uemura


Di mulai bahagian mata, nampak sangat solekan sendiri bahagian mata FAILED ! Mummy memang jenis tak suka lukis kening dan memakai maskara. Malas dan tak berapa banyak masa nak solek lama-lama. Bila kita sibuk bersolek, anak-anak pun nak bersolek sama. Erm...siapa yang salah kalau anak nampak make up dan nak pakai make up ? Mummy lah,kan ! 

  
  
Tadaaaa......dah siap solekan make over dari Shu Uemura ! Di solek oleh Miss Yoyo yang cantik dan kurus. Bila mummy nak dapat badan cantik sekeping begini ye ! hehehe jeles tengok orang kurus !

 

Aishah Sinclair juga sedang di solek dengan jurusolek professional dari Shu Uemura. Memang nampak natural je make up dari Shu Uemura. Sesuai dengan kulit orang Asia !

 
Lipstik dan packaging nya sangat menarik ! Aish....menggoda keimanan mummy, cenggini !  Sabar mummy !! Sabar !! Kene kasi perabih 5 lipstik yang ada di rumah tu dulu !!
 



Ada macam-macam produk Shu Uemura yang mummy suka. Mummy dah cuba Skin Purifier Shu Uemura, make up based dan juga lip gloss. Memamg best sangat ! Nak tahu best macamana. Kene lah cuba ! Shu Uemura pun ada instagram tau, jom lawati Instagramnya : @myshuuemura 
2 comments on "Shu Uemura Make Over !!"
  1. teringin pulak nk makeover tgk mummy.
    sekali sekala makeover mmg best.
    dapat tingkatkan keyakinan diri.

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com