SPA Rawatan Bakal Pengantin Pakej 8 dalam 1 Di Shah Alam

 Cuti sekolah dah nak dekat. Ramai bakal pengantin memilih tarikh cuti sekolah sebagai hari bersejarah untuk melangsungkan perkahwinan. 

Ada bakal pengantin yang mencari SPA dan pakej SPA pengantin?
Nak naikkan seri dan bersihkan kulit?

Mesti ramai bakal pengantin yang tercari-cari BRIDAL SPA untuk manjakan diri dan mencantikkan kulit sebelum bergelar ratu,kan ! Mummy pun sama, tau ! Beberapa hari nak kahwin (3 tahun lepas), sibuk mencari tempat untuk manjakan diri dan tenangkan mental fizikal. Tempat yang di cari itu, sudah tentulah SPA !! 





Mummy pernah cerita tentang SPA best dan murah di SINI . Entri kali ini, mummy nak kongsikan pula pakej rawatan untuk bakal pengantin di Airellyn Beauty SPA 

8 DALAM 1 BRIDAL SPA / RAWATAN SPA UNTUK BAKAL PENGANTIN 



Di Airellyn Beauty SPA Shah Alam, bakal pengantin tidak perlu risau dan keliru untuk memilih rawatan bakalpengantin. Kerana di sini, rawatan pakej 8 dalam 1 lengkap untuk bakal pengantin ! 

 

Rawatan untuk bakal pengantin akan di mulakan dengan Rendaman Kaki / Foot Soak berfungsi untuk mengeluarkan daki di bahagian kaki dan melembutkan tapak kaki terutama di sekitar tumit. Ia juga dapat menenangkan kaki. Tak letih sangat nanti kaki raja sehari !

Kemudian, bakal pengantin akan membuat rawatan Detox Sauna dikhaskan dari rumusan herba semulajadi untuk mengeluarkan toksin dalam badan dan dapat mengelakkan bau badan yang kita tak ingini . Bertambah wangi raja sehari di hari bersejarah nanti !

Body Bleaching dan Skrub Pemutihan Badan / Whitening Body Scrub  juga di rumuskan dari bahan semulajadi untuk membuang sel kulit mati dan mencerahkan kulit ! Kulit bersih barulah suami teruja !

Selepas kulit telah di skrub dan di bersihkan, proses seterusnya ialah Mandian Susu / Milk Bath bagi melembutkan kulit serta menganjalkan kulit badan.

Bahagian paling mummy suka dan semestinya bakal pengantin suka! Mandi Bunga / Flower Bath !! Kebaikan dan kelebihan mandi bunga ini memang banyak. Kalau tak percaya boleh ‘google’. Ianya juga telah di amalkan bertahun lamanya dari zaman nenek moyang. Bukan sahaja untuk naikkan seri bakal pengantin, mandi bunga juga mempunyai auranya tersendiri !

Bukan hanya naikkan seri melalui mandi bunga sahaja ! Bakal pengantin juga akan di berikan rawatan Aura Seri !

Air minuman Ginger Detox juga akan di berikan semasa rawatan ini, ia akan melancarkan peredaran darah, membuang angin, menyingkirkan toksik dan juga memberikan tenaga berpanjangan kepada bakal pengantin.

Jangan risau tentang harga. Sememangnya Airellyn Beauty SPA ini memberikan harga yang berpatutan ! Pakej 8 dalam 1, Rawatan Bakal Pengantin bernilai RM398 … TETAPI di tawarkan dengan harga RM198 SAHAJA !!



Sebelum slot rawatan penuh. Jom cepat buat booking temujanji !! Hubungi :-

Whatsapp:
MIZZ ANESSA 019-6348332
MIZZ NURIN 012-9409372
SIS ROSE 011-23406905

Telefon: 03-55194159

Alamat : No.6A, 1st Floor, Jalan Kristal K7/K, Sek 7
Shah Alam, Malaysia

Instagram: @spa_best_murah
Facebook: https://www.facebook.com/airellynbeautystudio/?fref=ts





3 comments on "SPA Rawatan Bakal Pengantin Pakej 8 dalam 1 Di Shah Alam"
  1. wow pasti anggun para pengantin after dpt full rawatan ni.
    byk da ekk dibuat nya pakej gini, amat berguna :)

    ReplyDelete
  2. Best nya kalau dapat gi Spa...!!
    Dua jam kat dalam tu pun tak berasa.. hehehehhee... Nanti nak bagitahu kat kakak ipar lah, dia duk Shah Alam.. ;)

    ReplyDelete
  3. bestnya kalau dapat pi Spa macam ni...

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com