Durian Kampung Manis Sedap

    Durian Kampung Manis Sedap

 Durian Kampung Manis Sedap

 Bukan musim durian tetapi nak juga makan durian. Sudahnya, harga memang sembelih orang kata ! Durian kampung pun berpuluh ringgit sekilo. Bila tekak dah terngin nak makan, tak pe lah ! Beli juga sebiji untuk buat rasa ! Nasib area Kajang ni ada yang jual durian.
 

Dia tak berapa suka sangat. Lembik agaknya. Tapi masa mengandungkan Dhia dulu. Cukup suka durian. Asyik nak musang king aje ! 


Bila buat scan perut, menonggeng-nonggeng anak dalam perut. Panas ! hehehe. Mummy ko ni memang ! Nenas pun belasah je waktu mengandung !

Korang jangan tiru perangai mummy ! Kang tak semena-mena lain pulak jadinya !  

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -