Total Pageviews

Durian Kampung Manis Sedap

    Durian Kampung Manis Sedap

 Durian Kampung Manis Sedap

 Bukan musim durian tetapi nak juga makan durian. Sudahnya, harga memang sembelih orang kata ! Durian kampung pun berpuluh ringgit sekilo. Bila tekak dah terngin nak makan, tak pe lah ! Beli juga sebiji untuk buat rasa ! Nasib area Kajang ni ada yang jual durian.
 

Dia tak berapa suka sangat. Lembik agaknya. Tapi masa mengandungkan Dhia dulu. Cukup suka durian. Asyik nak musang king aje ! 


Bila buat scan perut, menonggeng-nonggeng anak dalam perut. Panas ! hehehe. Mummy ko ni memang ! Nenas pun belasah je waktu mengandung !

Korang jangan tiru perangai mummy ! Kang tak semena-mena lain pulak jadinya !  

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

Dhia batrisya (391) blogger (382) 2018 (379) azlindaalin.com (352) dzal aidi fiqry (317) review (282) 2019 (221) resipi (148) travel (86) Daim Naufal (79) daddy (42) advertorial (36) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) blogwalking (4) 2017 (2) 2020 (2)