Shoplinks.Asia

ENCHANTEUR STUNNING WANGIANNYA MENYERLAHKAN PENAMPILAN DAN MENINGKATKAN PERSONALITI DIRI.

ENCHANTEUR STUNNING WANGIANNYA MENYERLAHKAN PENAMPILAN DAN MENINGKATKAN PERSONALITI DIRI. ENCHANTEUR ! mummyLinda menggelarkannya sebagai j...

ENCHANTEUR STUNNING WANGIANNYA MENYERLAHKAN PENAMPILAN DAN MENINGKATKAN PERSONALITI DIRI. ENCHANTEUR ! mummyLinda menggelarkannya sebagai jenama paling lagend. Mummy kenal jenama ini dari zaman sekolah lagi ! Memang jenama ENCHANTEUR ni, tak lapuk dek zaman. ENCHANTEUR bukan jenama viral yang tetiba menjelma dan tetiba menghilang begitu sahaja. ENCHANTEUR antara jenama di pasaran di percayai oleh pengguna selama bertahun-tahun lamanya. Eh... ada yang tak pernah kenal jenama ENCHANTEUR ke, ni? Kalau ada yang tak kenal, ENCHANTEUR ni sebenarnya jenama wangian terkemuka dengan haruman yang diinspirasikan dari Perancis. Baunya? Allahuakbar...memang peberet mummyLinda. Sedap sangat aihh ! Kalau pakai, rasa segar dan rasa lebih yakin.



ENCHANTEUR STUNNING MENYERLAHKAN PENAMPILAN DAN MENINGKATKAN PERSONALITI DIRI





ENCHANTEUR STUNNING RANGKAIAN PRODUK TERBARU DARI ENCHANTEUR


Kali ini, ENCHANTEUR melancarkan rangkaian terbarunya ENCHANTEUR STUNNING yang terdiri dari barangan Eau de Toilette, wangian badan, losyen, deodorant, bedak talkum dan kotak baldu pink yang boleh di letakkan aksesori mummyLinda nanti.

ENCHANTEUR STUNNING MENYERLAHKAN PENAMPILAN DAN MENINGKATKAN PERSONALITI DIRI.
Dhia pun dah kenal dengan jenama ni. Siap ngendeng nak :)


ENCHANTEUR STUNNING ni baunya lain dari rangkaian ENCHANTEUR yang lain. ENCHANTEUR STUNNING ni lebih wangi dan agak ceria wangiannya. Wangian mempesona ini merupakan gabungan Turkish Rose dan Magnolia, telah dipertingkatkan dengan kemanisan dari Blackcurrant Bud dan Raspberry serta dicampur juga dengan kelembutan Sandalwood. 

MummyLinda suka pakai ENCHANTEUR STUNNING yang istimewa ini kerana dapat menyerlahkan penampilan dan personaliti mummyLinda

ENCHANTEUR STUNNING RANGKAIAN PRODUK TERBARU DARI ENCHANTEUR


Serlahkan Aroma Keanggunan Mempersona
" Penampilan tidak akan sempurna tanpa wangian " ... Author C.Joybell C


ENCHANTEUR STUNNING RANGKAIAN PRODUK TERBARU DARI ENCHANTEUR
Losyen Badan ENCHANTEUR STUNNING

Losyen badan Enchanteur STUNNING boleh didapati dalam pelbagai saiz yang berharga dari RM5.40 hingga RM17.60.

ENCHANTEUR STUNNING RANGKAIAN PRODUK TERBARU DARI ENCHANTEUR
Minyak wangi ENCHANTEUR STUNNING EDT

Enchantuer telah membaharui bentuk rangkain EDT. Botol EDT berkonsepkan tubuh seorang wanita memakai gaun berlipat dengan potongan duyung, manakala viriasi warna pada botol adalah berdasarkan wangian flora didalamnya. 

Keanggunan botol ini dimahkotakan dengan penutup berbentuk bunga mawar mekar yang menjadi simbolik percintaan romantis dan pati bunga yang menjadi esen pelengkap di dalam botol wangian tersebut. Pembungkusan indah ini amat mudah dipegang dan boleh dijadikan hiasan diatas meja rias.

ENCHANTEUR Eau De Toilette boleh didapati pada harga runcit RM28.20 (termasuk 6% GST) bagi setiap botol 50ml



ENCHANTEUR STUNNING RANGKAIAN PRODUK TERBARU DARI ENCHANTEUR


Bedak Enchanteur STUNNING berharga dari RM4.40 hingga RM11.80. 


ENCHANTEUR STUNNING RANGKAIAN PRODUK TERBARU DARI ENCHANTEUR

ENCHANTEUR STUNNING RANGKAIAN PRODUK TERBARU DARI ENCHANTEUR

Deodoran Enchanteur STUNNING pula hadir dalam pelbagai bentuk samada stik, bebola dan juga semburan yang berharga dari RM4.90 sehingga RM8.40 

Best, kan ENCHANTEUR STUNNING ni? Dahlah wangi, harga pula mampu milik ! Lengkaplah toiletries mummyLinda cenggini hehe

Jom dapatkan pelbagai produk wangian serta produk penjagaan diri Enchanteur.

Boleh didapati di semua rangkaian pasar raya, pasar raya besar dan farmasi. 


Untuk maklumat lanjut mengenai ENCHANTEUR, sila log masuk ke www.enchanteur.com.my atau lawati laman Facebook ENCHANTEUR di www.facebook.com/EnchanteurMY

You Might Also Like

7 comments

  1. enchanteur ne memang dah kenal bau dia yang harum segar jew rasa

    ReplyDelete
  2. Dulu ana peminat setia enchanteur ni kak. Masa sek mmg suka pakai. Bau dia semua sedap2.

    ReplyDelete
  3. Kak Sue pun suka bau EnchanteurStunning nie Linda.. wangi.. 😊

    ReplyDelete
  4. Wangi kan. Ni la brand yg lama ade kt psrn. Ingt zmn skolah dulu bedak enchanteur lah yg di gunakan utk kt muka.

    ReplyDelete
  5. Memang wangi kannn Enchanteur Stunning ni..!! Nina pun suka.
    Cantik lak tuu Botol dia

    ReplyDelete
  6. Memang wangi kannn Enchanteur Stunning ni..!! Nina pun suka.
    Cantik lak tuu Botol dia

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -