Coqhealth promotion

KEBAIKAN COQHEALTH SHAKLEE
===============================

Shaklee COQHealth Plus merupakan vitamin Shaklee yang mengandungi Coenzyme Q10 yang sangat penting untuk kesihatan tubuh manusia.

COQHealth Plus turut mengandungi Vitamin E dan ekstrak teh hijau.

kebaikan coq10
==============

>> Pada tahun 1961, kajian telah menemui kadar Coq10 yang rendah dalam tubuh pesakit kanser paru-paru, payudara, prostat, pankreas, kolon, buah pinggang dan leher.

CoqHealth Plus merupakan antioksidan yang tinggi kerana formulanya ditambah vitamin E dan ekstrak teh hijau. Ia menghalang radikal-radikan bebas dari merosakkan dan memusnahkan sel-sel dan daya imunisasi tubuh.

>> Coq10 turut bermanfaat dalam mencegah penyakit jantung, parkinson, tekanan darah tinggi, menstabilkan kolesterol bagi penghidap diabetes.

>>Turut membantu meningkatkan tahap kesuburan dengan meningkatkan kuantiti, kualiti dan pergerakan sperma bagi lelaki dan meningkatkan kualiti ovum bagi wanita.

>>Ada lagi, Coq10 juga bagus untuk meningkatkan tenaga sekaligus mengelakkan keletihan. Kajian menunjukkan pengambilan coq10 setiap hari boleh mengurangkan simptom keletihan sehingga 90%. CoQ10 ditemui dalam setiap sel tubuh badan manusia dan amat diperlukan untuk menghasilkan tenaga terutamanya di bahagian jantung, iatu otot yang bekerja paling kuat dalam tubuh kita dan organ-organ lain yang memerlukan banyak tenaga seperti ginjal .

Buat lelaki pertengahan umur yang merokok, sedang berusaha mendapat/menambah zuriat, sering keletihan dan amat pentingkan kesihatan, bertindak sekarang!

Harga special sempena 1/11/13.

Lebih rendah dari yg di jangka. Harga ahli utk Coqhealth plus adalah rm100. Utk promo harini saya saya bagi special price untuk coqhealth

PM Saya 012 6460421

Be First to Post Comment !
Post a Comment

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com