Translate

Main Ad

Cabaran 30 hari : 9/30 : 5 jenis lelaki yang menarik perhatian saya


Cabaran hari ke 9 ni pun agak lah mencabar. Otak harus di perah2.
Tentang lelaki lagi. Aduyai!!

Ok lah nk tulis jugak lah..cabaran harus di teruskan. 
Jgn meloya ye atau muntah darah bila baca, tau! hahaha

5 Jenis Lelaki yang Menarik Perhatian saya;-

1. Suka dan pandai hiburkan hati anak-anak.


Anak-anak happy.
Saya automatik pun happy jugak.





2. Daddy day care.
Bawa anak belajar dan beriadah bersama-sama.
Boleh mummy rehat & caskan tenaga sket.



3. Though
Macam suami saya. ye ke ? 
Suami saya kan!! of cos lerr ;)

4. Handsome bergaya 
Macam somi saya gak hihihi
ha...nk buat muka muntah darah ler tu... kihkihkih

5. Manis
Macam en somi gak.

Ok habes daaaaaah!! 

Ada yg mata keatas, tgn di bahu tak? kih kihkih....
Jgn marah ye..kengkawan semua ;)

Post a comment

7 Comments

  1. Ofkos...suami pujaan hati kita selain ayah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup setuju!!.
      hahaha..tinggal lak...ayah! maap je..

      Delete
  2. hehehhehe.......ai pun suka lelaki yang pandai layan n jaga budak...sexy!

    http://dia-honey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Lebih baik puji suami sendiri dari puji lelaki lain. Buruk macam mana pun dia tetap suami kita dan dia tetap yang terbaik.

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com