Translate

Main Ad

#Cabaran20Hari Puasa/Raya Hari Kuih Raya


Sudah siap beli kuih raya? Mestilah sudah,kan? Lagi 3 hari je kita nak menyambut Syawal yang mulia. Mummy pun sudah siap beberapa jenis kuih. Semua kuih beli. Kuih yang ada ialah tart mangga, jejari nestum dan sarang semut. Keropok dan kerepek juga mummy beli dalam 4 jenis. Cukuplah tu kot! Satu balang kuih raya crunchy nuts dah habis makan. Biasalah kan. Tips tak mahu membazir kuih raya ialah, makan di bulan Ramadhan. Ramai yang komplen kata membazir beli kuih raya. Sebab, hari raya orang tak nak makan kuih. Nak makan ketupat, lemang, bihun dan lain-lain. erm...ada betulnya tu!!

Post a Comment

2 Comments

  1. tu diaa..banyak jugak tuu..memg .. makan time puasa betul2 feeling.. dah raya tak lalu nak makan kukih raya.. btw yoorin suka keropok putih yg roda tuu..sedap

    ReplyDelete
  2. keropok !! banyaknyaaaaaaaa bestnyaaaa hahaha..
    rumah CT tak ada kuih raya sangat.. ada tat nanas je dua bekas hahaha..
    sedih la sapa yang dtg braya tu..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com