KELAS PROJECT ARTS DAN CRAFTS UNTUK ANAK !

KELAS PROJECT ARTS DAN CRAFTS UNTUK ANAK !- Assalamualaikum, apa khabar semua? Kemahen korang ek ! Macam-macam post cuti panjang baru ni. Seronok tengok aktivit korang tu ha. Cuti panjang baru ni, memang kami tak ke luar kawasan. Tak berjalan ke mana pun. Mereput di rumah je. Habiskan masa dengan anak-anak. Dalam pada tak ada aktiviti tu, tetiba rasa kesian pulak dengan anak-anak. Terus mummy gatal tangan, register bebudak ni KELAS PROJECT ARTS DAN CRAFTS UNTUK ANAK !. KELAS PROJECT ARTS DAN CRAFTS UNTUK ANAK ! ni bagus untuk otak kanan. Dan paling best, ada offer kat fave hanya RM5.50 je untuk 1 orang! Nak diskaun boleh klik : https://myfave.com/invite/N0RHQ?city=kuala-lumpur


KELAS PROJECT ARTS DAN CRAFTS UNTUK ANAK !




Sementara anak-anak - Dhia dan Dzal dalam KELAS PROJECT ARTS DAN CRAFTS UNTUK ANAK . Mummy lepak dengan  Daim je. Nasib kat Hall school ni ada buku, color dan mainan. Seronok lah Daim tu ha layan hehe. 

Mummy pun bolehlah me time sekejap ! 



Mummy suka galakkan anak-anak membuat art. Agaknya... sebab mummy bukan jenis orang berseni, lukis dan mewarna pun tak lawa. So..tak nak anak ikut jejak mummy hahaha. Kalau boleh nak depa ni belajar teknik dan melukis. Dan, yang penting lebih pandai dari mummy !

Tengok gambar atas tu, comelnya hasil kerja melukis dan mewarna student sini. Kreatif! 



Daim feeling sekolah jugak tu.. Haha sekolah main kekdahnya! 


Hasil kerja Dzal

Masa kelas art craft bebudak ni bermula, mummy tak pergi tengok pun Dhia dan Dzal buat kerja. Sebab Daim suka kacau abangnya. Takut abangnya tak bolegh fokus nanti

Dah lah, abangnya tu lelaki. Pepahamlah budak lelaki ini, age macam Dzal ni, suka main.

Salah satu sebab mummy bawa depa ni pun sebab nak elakkan dorang asyik main 24 jam kat rumah. Dan, cuti panjang ni, depa ada jugaklah aktiviti dorang,kan !


Hasil kerja Dhia

Kelas anak-anak dan selesai... Tadaaa siap dah craft dorang. Buat beg duit comel!

Art craft ni, menggunakan teknik menggunting, gam, menjahit dan menampal.Untuk age Dhia tu, teknik menjahit adalah perkara baru.

Dzal pulak, banyak pengalaman baru juga tu ha. 



Kat mana mummy bawa budak-budak ni beraktiviti KELAS PROJECT ARTS DAN CRAFTS UNTUK ANAK selama 1 jam? Tadaaaa di My Art Studio Bukit Jelutong je ! Dekat dan senang parking. 

Kalau korang nak tahu lanjut aktiviti lain disini, korang boLeh layari ke :


4 comments on "KELAS PROJECT ARTS DAN CRAFTS UNTUK ANAK !"
  1. Adoi.. bestnya art class nie.. membantu anak-anak berkreativiti.. Suka Sha..

    ReplyDelete
  2. seronoklah anak-anak dapat buat art ikut imaginasi mereka. Bagus juga ada kelas project arts ni. at least ada aktiviti menarik untuk dibuat.

    ReplyDelete
  3. waahh kak ,, seronoknyaa.. sy just sediakan kertas n warna saja utk adik .. dia bebas nak lukis apa yg dia suka..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com