Minyak Herba Asmak untuk Batuk dan Selesema Anak

Minyak Herba Asmak untuk Batuk dan Selesema Anak - Assalamualaikum dan Selamat sejahtera semua. Cuaca sekarang ni, tak menentukan. Sekejap...

Minyak Herba Asmak untuk Batuk dan Selesema Anak - Assalamualaikum dan Selamat sejahtera semua. Cuaca sekarang ni, tak menentukan. Sekejap panas berdeting, sekejap lagi kang hujan pulak. Paling kesian anak-anaklah. Mereka yang kecil ni, cepat jatuh sakit kerana imun badan tak kuat. Apatah lagi bila keadaan cuaca tak menentu ni ha. Mummy bukan nak menidakkan ketentuan Allah. Okay, setiap apa yang berlaku ada asbab dan juga penawar juga. Betul, tak? Sakit macam demam, selesema, batuk tu perkara biasalah. Siapa yang tak pernah kena. Betul tak.

Minyak Herba Asmak untuk Batuk dan Selesema Anak

Kita bagi 5 bintang untuk Minyak Herba Asmak !
.
Macam mana mummy boleh katakan Minyak Herba Asmak untuk Batuk dan Selesema bagus untuk anak kami? Cerita bab demam, batuk dan selesema ni, anak-anak kami pun kena selesema baru ni. Mummy pakaikan sekali sahaja dengan Minyak Herba AsmakTerus depa minta nak pakai lagi. Mummy tanya juga kepada Dhia (si sulung), "Dhia rasa macam mana pakai minyak ni, best ke"

Dhia jawab, "best selesa bila tidur malam. Hidung selesa nafas."

Allahuakbar, alhamdulillah....Serasi betul minyak herba Asmak ni dengan anak kami.

Dzal yang batuk pun dah tak batuk lagi. Alhamdulillah


Dah sihat dan bebas dari batuk selesema. Apa lagi, bolehlah bawa anak-anak mandi kolam pula hehehe. Kalau dulu, mummy cukup risau nak bawa anak-anak turun mandi kolam (swimming pool) bawah rumah. Risau nanti cepat kena selesema dan batuk je ! Sejak ada Minyak Herba Asmak, nak mandi swimming pool pun tak ada hal,lah !


Minyak Herba Asmak Ada Kelulusan KKM



Minyak Herba Asmak ni, memang mummy tak perlu ragu dah. Dahlah memang sesuai untuk anak kami, malah ianya juga ada kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia). Allahu....ni yang rasa bertambah yakin sangat ni.



Mummy suka dengan tekstur Minyak Herba Asmak ni, sangat pekat dan likat. Bukan ceroi (cair ) macam minyak lain di luar. Puas hati pakai, tak perlu letak banyak pun.

CARA PAKAI MINYAK HERBA ASMAK


Cara pakai Minyak Herba Asmak ni senang aje, 
1. mummy akan tuangkan ke tapak tangan mummy terlebih dahulu.
2. Sapu di perut, dada, belakang dada dan juga tapak kami anak selepas mandi dan pada ketika bila perlu.
3. Urut perlahan dan ratakan minyak di tempat tersebut

Malam-malam sebelum tidur pun, Daim pakai #minyakherbaasmak#minyakasmak. Lena anak-anak tidur sampai pagi. Tahu-tahu je, siang sudah 🤣🤣

Minyak Herba Asmak ni, banyak kegunaannya :
1. Batuk
2. Batuk berkahak
3. Selesema
4. Kembung perut
5. Sakit kepala
6. Sembelit
7. Buasir
8. Masalah kulit dan banyak lagi




Cara nak simpan Minyak Herba Asmak ni senang aje. Simpan di tempat yang kering dan bersuhu bawah 30 darjah celcius.


Harga sebotol Minyak Herba Asmak ini adalah berharga RM39 untuk sebotol (30ml)


Nak satu botol Minyak Herba Asmak juga ke tu?? Mehlah dapatkan dengan stokis ni :  https://www.facebook.com/rabiahtun.nomawi

Mummy beli dengan stokis Rabiahtun je 😁Nak mudah, korang boleh Whatssap je ke : http://www.wasap.my/60135819100


Baca Ini Juga


10 comments

  1. Minyak kalau ada herbs ni memang berkesan heheh :p

    ReplyDelete
  2. Skrg ni mmg musim demam, selsema..kesian dkt anak-anak kalau selsema, nak tidur pun tak selesa hidung tersumbatkan..bagus jumpa minyak yang serasi dgn anak-anak, sekurang-kurangnya boleh melegakan kebimbangan mak ayah :)

    ReplyDelete
  3. Excellent read, Positive site, where did u come up with the information on this posting? What are some of the cheapest places to travel to in the world? From Asia to Africa and Europe, Things to do 's got budget breakdowns for the cheapest places.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah syukur sangat minyak ni, membantu utk sekeluarga ^_^

    ReplyDelete
  5. Kena standby sebotol dekat rumah nampak gayanya ni. Banyak kegunaannya kan

    ReplyDelete
  6. Cuaca tak menentu skrg ramai org batuk

    ReplyDelete
  7. banyak kebaikan minyak asmak ni kena ada satu especially yg ada anak2 tu kan

    ReplyDelete
  8. Minyak herba yang bagus ini.. Tambah cuaca sejuk je sekarang nie..

    ReplyDelete
  9. bagus.
    ni ada kat rumah aida.
    mujarab!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -