EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT

EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT - Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua ! Sihat ke tu? Mummy ? Mummy alhamdulillah sihat , cuma anak je lah... beberapa minggu yang lalu, tak sihat ! Apa..mummmy tak nampak penat? Huhuhu penat wei, 3 kali Daim keluar masuk wad. Alhamdulillah, sekarang Daim dah sihat. Dah ceria ! Eh, masa sakit pun ceria jugak hehe . 

EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT


Di pendekkan cerita, masa Daim masuk wad tu, punyalah mummy risau. Almaklumlahkan, hospital pun ada macam-macam virus. Dengan sekarang ni Influenza, Coronavirus dan memacam lagi. Bila imunisasi badan lemah, dan kita tak cukup rehat. Kita yang menjaga orang sakit ini pun, ada high risk juga ! So, mummy memang tak berenggang tau dengan EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT


MINUMAN EPYRA PLUS DARI SERBUK JUS NANAS MUMMY UNTUK CANTIK DAN SIHAT

Apo, bawa Ephyra Plus ke hospital ke? Iya ! Selfie sekejaplah dalam wad. Kang korang tak percaya pulak..hehehe. Sekarang , korang percaya tak mummy minum EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT di hospital? 

Hehe Haruslah percaya, kan?


Waktu pagi, selepas Daim tidur. Mummy ambil quick breakfast dengan minum EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT Biasalah budak tengah tak sihat tu, kita pun tak dapat rehat sangat.

Kejap-kejap Daim terjaga,
Ada masa, Daim nangis..   tak bagi mummy jauh dari dia. Jadi, nak breakfast pun kena lelaju.

Nak selamat, breakfast dengan Ephyra Plus lah dulu.

CARA MINUM EPHYRA PLUS



Memang mudah breaakfast dengan ephyra Plus ini, dalam 3 minit siap !. Macam mana cara minum Ephyra Plus? Oh senang sahaja. Korang ikut je langkah-langkah ini :-

1. Koyakkan 1 sachet ephyra Plus



2. Tuangkan ke dalam shaker Ephyra Plus


3. Isikan 150 ml air masak putih suam / sejuk. Jangan tuangkan air panas ye. Nanti hilang zat-zat yang ada dalam Ephyra Plus ini.


4. Goncangkan sehingga serbuk ephyra Plus larut .


5. Siaap...jommmm minum !

Ephyra ini, sesuai di minum sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur. Mummy suka buat breakfast sebab nak kenyang dan nak kan tenaga yang berpanjangan. . Mummy minum time perut kosong supaya badan lebih cepat menyerap segala nutrisi dan ia dapat mempercepatkan tempoh tindak balas.

Sedap tau rasa minuman Ephyra Plus ini, tak masam, tak berapa manis. Lepas minum mummy rasa fresh sangat, sedap tau. Rasa nak minum sehari dua tiga kali. Hihi. Tapi yang disarankan minum 1-2 kali sehari je. Yang penting.... banyak khasiatnya. 

Siapa yang boleh minum Ephyra Plus ni? Ada yang tanya mummy, perempuan je ke boleh minum Ephyra Plus ni? Jawapannya, Ephyra Plus boleh diambil oleh lelaki dan wanita yang berumur seawal 20an sehingga 50an. Amat sesuai bagi korang yang mempunyai gaya hidup yang sibuk mcm mummy. Mummy pun recommend untuk ibu-ibu yang mengandung, berpantang dan menyusu untuk try minum Ephyra Plus ni. Boleh kata ramai yang berpuas hati tau. Bagi ibu mengandung, berpantang dan menyusu juga boleh mengambilnya. Bonus point, untuk korang yang menghadapi masalah kulit jerawat, jeragat, kulit kusam dan lain-lain pun untuk try. Nak tahu lagi detail tak apa kelebihan Ephyra Plus ni? tak? 

Ha..jom baca sampai habis




KELEBIHAN EPHYRA COLLAGEN PLUS


Kelebihan minuman Ephyra Plus ini sama sahaja seperti Ephyra premium sebelum ini. Bahan kandungannya sama sahaja. Yang membezakannya Ephyra Plus kali ini ditambah dengan L-Cystein iaitu agen utama untuk anti-penuaan dan juga anti-oksida

2



Bagi mummy, 2 bahan utama dalam Ephyra Plus ini yang agak istimewa :-


1 ) L-Cystein membantu tubuh meningkatkan penghasilan Glutathione semulajadi dalam badan. L-Cystein digabungkan dengan Vitamin C dalam EPHYRA menjadikan ia sangat bagus untuk mencerahkan kulit, merawat masalah kulit seperti jerawat, jeragat,kulit kusam, tona tidak sekata

Serta meningkatkan metabolism badan dan memberikan tenaga yang konsisten

2 )  Glutathione dalam badan berfungsi untuk melawan radikal bebas. Glutathione juga berperanan untuk kecerahan kulit. Tinggi kandungan Glutathione, makin cerah kulit kita.



Antara bahan lain seperti Astaxantin, Gam Akasia, Salmon Ovari Peptide, Serbuk Tomato, Marigold Extract, Acerolla Cherry, Superberry ( Cranberry extract, Bilberry Extract ), Acai Berry dan juga Kolagen Ikan Laut Dalam. 

Di mana setiap bahan-bahan ni mempunyai peranan masing-masing bagi membantu sistem badan dan hormon kita menjadi lebih teratur, dan yang paling best ia membantu menyahkan toksik-toksik dalam badan supaya badan lebih segar dan bertenaga. Ni lah asbab Mummy sentiasa aktif je walaupun asyik ke sana ke sini.

MUMMY PUAS HATI !


Sejujurnya, testimoni Ephyra plus yang mummy dah minum hampir 2 kotak. Alhamdulillah, kesihatan mummy sangat bagus. Walau berkali-kali ke hospital check up anak, follow up anak, anak masuk wad.

Bukan tu sahaja, mummy pun kerap travel. Minum Ephyra memang tak sempat nak rasa letih !  Even mummy busy dengan macam-macam hal, tapi mummy still aktif tau! Bangun pagi pun tak rasa lesu atau tak bermaya.

Kulit pun tak kusam, tak cukup rehat pun maintain macam biasa ! Glowing dan tetap cantik..eh, puji diri sendiri pulak ! Actually, Mummy nak bagi tahu yang mummy sangat puas hati dengan kesan yang Ephyra Plus bagi kepada kulit mummy. Slowly but surely, kena yakin dan istiqamah baru lah dapat apa yang kita nak.

Tu dari testimoni mummy. Testimoni orang lain pun ada juga :- 

Testimoni Ephyra Plus - Kulit tak kering

Testimoni Ephyra Plus - Pelawasan lancar



Ephyra Plus diklafikasikan sebagai makanan tambahan dan mendapat kelulusan KKM, mempunyai SIJIL HALAL JAKIM dan menerima award Super Health Brand 2016-2018. 


Harga Ephyra Plus kali ini lebih murah RM88 je untuk 15 sachets. Kalau Ephyra sebelum ini (Ephyra premium) ada 30 sachets. Besar dan susah nak bawa travel. Pek ephyra Plus sekarang kecil mudah mummy nak bawa ketika berjalan atau pun bercuti.

Kalau korang nak try, pun mudah. Boleh beli sedikit, berbanding sebelum ini. Kena beli 30 sachets terus. Walaupun sachet Ephyra Plus lebih kecil berbanding dengan Ephyra Premium tapi kandungan serbuk tetap sama dan tak dikurangkan (15g).

Korang yang sedang dalam pantang, menyusu anak, mak-mak yang sibuk berkerjaya, mak-mak yang ada anak jangan lupa mengambil Ephyra ini. 

Belum berkahwin ? Ha...pun WAJIB mengambil Ephyra ini untuk kesihatan dalaman. 

Macam mana nak dapatkannya? Untuk pembelian dan keterangan lanjut. Korang boleh hubungi nombor yang tertera di bawah ye !


Website : www.ephyra2u.com
Instagram : @ephyra.hq @ephyra2u
Whatsapp : 0341417889 / 0197521665


4 comments on "EPHYRA PLUS MEMBANTU MUMMY UNTUK KEKAL CANTIK DAN SIHAT"
  1. Bahan-bahan dalam tu terbaik semuanya.

    ReplyDelete
  2. Info yang baik, khusus untuk wanita yang ingin kekal cantik untuk suami.

    ReplyDelete
  3. Lepas ni makin bertambah anjal la kulit Mommy :)

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com