Translate

Main Ad

SAFI RAYA KAU HIJAU

SAFI RAYA KAU HIJAU - Hai, Assalamualaikum semua. Lagi beebrapa hari je kita nak sambut bulan Ramadan kan. Ya Allah skeejap je amsa berlalu. Dah nak puasa dah dan tak lama tu raya pulak . Macam biasa lah, bila bulan puasa dan bulan raya ini. Persiapan awal amatlah perlu. Alhamdulillah mummy dah hampir selesai semua persiapan untuk puasa dan juga raya. Erm, RAYA KAU HIJAU pun ready tau ! Eh..hijau tu, tema raya kami ke? Jengggggs ! Hijaukan sinonim dengan warna raya kita, kalau ke mana-mana atau ternampak poster raya kebanyakan warna pun berwarna hijau . 


SAFI RAYA KAU HIJAU



SAFI RAYA KAU HIJAU

Entahlah kan, tahun ini kita dapat beraya ke idak . Erm...raya tetap lah raya cuma bab merentas negeri, SOP raya tu belum pasti lagi macam mana. Kena tunggu Kementerian Kesiahatan dan juga MKN nanti.

SAFI RAYA KAU HIJAU

Cerita bab raya dan persiapan raya ini, macam biasalahkan ada banyak sangat tawaran raya dan hadiah PERCUMA dari SAFI. Mummy memang dah siapkan barangan Safi awal-awal sebagai persiapan raya mummy.

SAFI RAYA KAU HIJAU

Tadaaaa...meh mummy tayang pada korang pinggan batik Safi edisi terhad secara PERCUMA dengan setiap pembelian RM40 ke atas sebarang produk Safi. 

Ada 3 designs, Mummy nak dapatkan ketiga-tiga koleksi reka bentuknya tau! Jom kita sedondon ! Dapatkan hari ni tau !


SAFI RAYA KAU HIJAU

Kenapa mummy memilih untuk restock barangan Safi sebagai persiapan raya mummy dan keluarga? Kerana SAFI adalah jenama Halal terkemuka yang terdiri daripada unik dan rangkaian penjagaan kulit, penjagaan diri dan peralatan mandian yang lengkap produk yang dibangunkan secara eksklusif untuk memenuhi keperluan moden Wanita dan lelaki muslim. 

Kandungan dan bahan dalam produk Safi pun tak perlu di ragui ! Ianya dibuat dengan semula jadi terbaik ramuan yang mengesahkan syarat Syarak , bebas gelatin dan diperakui HALAL oleh badan bebas yang tegas - JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA. 

Dalam pada Raya tu, jangan lupa bahawa kita sebenarnya masih berjuang dengan virus Covid-19 . Jaga SOP, jaga jarak serta jaga kebersihan diri ye.

Bab kebersihan diri, mummy gunakan produk Safi untuk memastikan mummy dan keluarga sentiasa bersih dan bebas daripada bakteria 

Barulah ada nikmat Raya 


Antara barangan Safi yang mummy restock adalah :-

Safi Shower & Safi Handwash untuk membersihkan & melindungi semasa anda tinggal di rumah atau pulang dari membeli-belah Ramadhan. 

Safi Micellar Water untuk menghilangkan solekan dari wajah Safi 

Rania Gold Day Cream kepada pelembap selepas pembersihan


Di kesempatan ini, mummy  ingin mengucapkan Selamat Berpuasa , Menyambut ramadan dan juga Selamat Hari Raya 

Untuk maklumat lanjut berkenaan Safi, boleh layari ke :

 Instagram : @SafiMalaysia 

Post a comment

5 Comments

  1. Persiapan awal tu bagus. Tak buat kita kelam kabut nanti. Yeah!! Warna hijau memang cantik.

    ReplyDelete
  2. Ramadhan kareem semoga ramadhan ini lebih bermanfaat dan lebih baik dari tahun2 sebelumnya

    ReplyDelete
  3. bab barang percuma ni cukup suka lagi2 edisi terhad

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com