BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 | PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN UNTUK PANCING KE PROGRAM BERBAYAR MAHAL ?

BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 | PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN UNTUK PANCING KE PROGRAM BERBAYAR MAHAL ? Mummy yakin, rata-rata pembaca blog mummy ini, mesti pernah dengan nama pengasas kepada syarikat RichWorks. Alaaaa...yang selalu buat program motivasi PERCUMA kepada ahli perniagaan tu. Datuk Wira Dr Azizan Osman. Huhu..Program keusahawanan yang memula free tapi, lepas tu erm...kena sembelih lah ! Program keusahawanan seterusnya... bayarannya pulak bukan kecik-kecik nilainya. Adakah itu program keusahawanan? Betul ke cara bantu , tu? Nampak macam beliau je kaya dahulu. Kita? Belum lagi kaya, dah nak kena bayar macam-macam yuran.

 

BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 | PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN UNTUK PANCING KE PROGRAM BERBAYAR MAHAL ?


 

BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 | PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN UNTUK PANCING KE PROGRAM BERBAYAR MAHAL ?

 

BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 | PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN UNTUK PANCING KE PROGRAM BERBAYAR MAHAL ? Akan keluar bermacam-macamlah komen negatif bila Datuk Wira nak buat satu program mega bagi membantu rakyat Malaysia terutama usahawan dalam masa pandemik. Contoh komen, seperti yang mummy tulis di atas tu ha ! 

 

BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 | PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN UNTUK PANCING KE PROGRAM BERBAYAR MAHAL ?


 Walau mummy tak pernah mengikuti program anjuran Datuk Wira Dr Azizan Osman. Mummy sebenarnya, sangat sedih bila kebanyakan orang kita suka komen negatif sebelum tahu mendalam tentang sesuatu benda tu . Contoh program dari Dr Azizan ni.

 

PROGRAM-PROGRAM KEUSAHAWANAN RICHWORKS DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN SEJAK 2008

 

Program-program keusahawanan Datuk Wira Dr Azizan Osman dari RichWorks bermula sejak tahun 2008 lagi. Sewaktu PKP 1.0 tahun lalu hingga kini, Datuk Wira bersama RichWorks dah bantu lebih 800,000 peserta dan usahawan  melalui Program Virtual Online. 

Mengikut laporan, sudah lebih 700,000 orang telah mengikuti program RichWorks secara fizikal sejak 2008 - 2019 (11 tahun).

 

TESTIMONI PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN

 

Banyak tau feedback positif dari TESTIMONI PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN. Kebanyakan dari mereka kongsikan testimoni sendiri yang menunjukkan perubahan dan peningkatan selepas ikuti program-program percuma dari RichWorks. 

Terdapat juga peserta program yang menunjukkan perubahan bisnes mereka dalam masa beberapa hari. Bermakm=na, mereka mempelajari sesuatu dalam program ini. 

Kebiasaannya, program seperti ini akan berjalan selama 3 hari. Ada juga, program yang di langsungkan selama 12 malam serta bersiri-siri !

Ya, secara logiknya, program yang diadakan selama 3 hari memang tak cukup untuk nak tukar seorang usahawan dari kosong hingga berjaya capai jutaan ringgit. Dah tentu program yang singkat adalah kunci-kunci dan topik-topik khusus yang berkaitan. 

Tetapi, RichWorks telah membuktikan bahawa program mereka terbukti dapat membantu usahawan. RichWorks juga melalui program Mentoring telah berjaya bantu Usahawan capai RM1 juta Pertama dalam tempoh 6-12 bulan saja.

Dalam program ini, result positif datangnya daripada ilmu, strategi dan MenThor. Tanpa strategi yang betul dan MenThor yang terbukti berjaya ianya tidak akan membawa kesan dan perubahan pantas kepada bisnes.

Ini telah dibuktikan sendiri peserta-peserta yang belajar & lakukan tindakan dengan ilmu yang tepat dari bimbingan MenThor secara konsisten mengikut tahap dan fasa Bisnes mereka 

Masih kurang percaya? Korang boleh join dan lihat di Telegram Azizan Osman Official  dan FB, insyaallah anda dapat lihat sendiri setiap hari ada saja aktiviti untuk beri ilmu, panduan, perkongsian daripada usahawan-usahawan dan DWDAO sendiri.

Tak dinafikan, memang ada juga yang tidak berjaya untuk dapatkan jualan berjuta-juta RM. Bagi mummy, perkara biasa. Sama juga bila BELAJAR DENGAN CIKGU YANG SAMA, WAKTU YANG SAMA, ADAKAH SEMUA PELAJAR AKAN MENDAPAT KEPUTUSAN YANG SAMA???

Jawapannya, pasti korang pun tahu kan ! Tentulah tidak !

Mungkin ada yang kata, jika nak bantu bagi semuanya PERCUMA. Kena fikir juga banyak aspek ! Dalam setiap penganjuran latihan dan program bimbingan melibatkan kos, masa, tenaga dan team yang bantu mempersiapkan dan memastikan ia berjalan.

 

BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 | PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN UNTUK PANCING KE PROGRAM BERBAYAR MAHAL ?


Berbalik kepada program BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 - SOLUSI BISNES & PEMASARAN DIGITAL | PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN UNTUK PANCING KE PROGRAM BERBAYAR MAHAL

Mummy pasti korang ada idea yang besar tentang perkara ini. Dalam zaman pandemik ini, tak boleh keluar selalu. Bagi mummy, dunia digital amatlah penting. Dan, tak semua orang mempunyai ilmu pemasaran secara digital. Kerana ianya baru sangat, bukan telah berpuluh tahun ada . Soal penting pemasaran digital bagi bisnes masa ini untuk usahawan dapat bergerak lebih pantas.

Bagi saya, cuba beri peluang kepada diri sendiri. Apakah yang akan buat anda rugi besar jika hadir pada 27-29 Ogos nanti??? Jom sama2 kita ikuti dan nilai sendiri perkongsian dan ilmu PERCUMA yang akan beliau kongsikan pada hujung bulan ini.

Apa tunggu lagi tu? Jom lekas daftar sebelum terlambat!


DAFTAR PROGRAM BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 - SOLUSI BISNES & PEMASARAN DIGITAL 

 


6 comments on "BANGKIT BISNES DARI KRISIS 3.0 | PROGRAM FREE DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN UNTUK PANCING KE PROGRAM BERBAYAR MAHAL ?"
  1. Beliau cuba untuk membantu, saya salah seorang yang hanya join program free anjuran beliau. Apa yang saya dapat katakan, pergi yang free memang tak sama dengan yang berbayar. tapi kalau kita buat apa yang diajar dalam program free tu, insyalah ada perubahan dalam rezeki kita. Rezeki itu banyak bahagian, jika tengok perniagaan tak berubah, cuba tengok perubahan dalam hubungan dengan anak. suami dan orang sekeliling.

    ReplyDelete
  2. ramai yang dah berjaya bila join program DAO ni kan

    ReplyDelete
  3. Bagus ni untuk mereka yang sedang bisnes....

    ReplyDelete
  4. Untuk permulaan, tak salah join yang free ni sebab kalau apply sure kebabommm

    ReplyDelete
  5. Ada jugak dengar, rungutan kata seminar RW ajar benda yg mereka dah tahu. Tapi bg Syu la kan, kalau dah tahu tapi x praktik ilmu tu. Mmg la xkan nampak hasil. Ke cane?

    ReplyDelete
  6. Terbaiklah program ni daftar percuma, usahawan kecil wajib sertai program macam ni...

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com