SHOPPING ONLINE DI PGMALL MELALUI GRAB EXPRESS UNTUK SAME DAY DELIVERY !

SHOPPING ONLINE DI PGMALL MELALUI GRAB EXPRESS UNTUK "SAME DAY DELIVERY" ! - Siapa kata beli barang online ni lambat sampai? Masalah lambat ni, biasanya syarikat courier lah yang akan di persalahkan, kan? Betul, tak? Tapi, korang jangan patah semangat untuk shopping online ye ! Serius tau, shopping di PGMALL ni sangat lain ! Sebab dalam masa 2 jam sahaja korang boleh terima barangan korang ! SHOPPING ONLINE DI PGMALL MELALUI GRAB EXPRESS UNTUK SAME DAY DELIVERY !

SHOPPING ONLINE DI PGMALL MELALUI GRAB EXPRESS UNTUK SAME DAY DELIVERY !


SHOPPING ONLINE DI PGMALL DAPAT BARANG PADA HARI YANG SAMA MELALUI GRAB EXPRESS

SHOPPING ONLINE DI PGMALL MELALUI GRAB EXPRESS UNTUK SAME DAY DELIVERY ! Merupakan kolaborasi syarikat PG Mall dan Grab Express. Bagi mummy antara inisiatif paling best dan menarik. Dahlah PG Mall ini, barangannya lebih murah dari portal online lain, dapat cepat barang pulak tu. Allahu ! Memang , mummy suka sangat !

Perkhidmatan ekspress seperti ini, mummy yakin. Bukan sahaja mummy yang sukakannya. Pasti, ramai di luar sana ternanti-nantikan. Cuma, untuk fasa pertama kolaborasi ini, penghantaran GrabExpress akan tersedia kepada semua penjual dan pembeli di dalam kawasan Lembah Klang sahaja.

Pembeli boleh menempah barangan dan bungkusan mereka akan dihantar pada hari yang sama.

Bagi penjual dan pembeli yang berada di luar Lembah Klang, perkhidmatan penghantaran ekspress ini akan dilaksanakan secara berperingkat pada tahun 2022 nanti.

Berita yang lagi best adalah, bagi promosi pelancaran kolaborasi ini yang menawarkan diskaun penghantaran sebanyak RM 12 sahaja tau (RM12 OFF delivery).



Mengenai PG Mall


SHOPPING ONLINE DI PGMALL MELALUI GRAB EXPRESS UNTUK SAME DAY DELIVERY !


PG Mall adalah platform perdagangan (E-Commerce) No 1 Malaysia yang ditubuhkan sejak 2017 dan disokong oleh Public Gold Marketing Sdn Bhd PG Group. PG Mall bermatlamat untuk menyediakan platform perniagaan yang efisien untuk peniaga mempelbagaikan portfolio perniagaan mereka dari perspektif global. PG Mall adalah satu-satunya "e-commerce tempatan” di Malaysia.


Merujuk kepada “Mapping Malaysia Leading e-commerce Players - 2020 Quarter 1 Report” di Iprice Insights PG Mall berada di tangga ke 3 platform e-dagang utama pilihan rakyat Malaysia. Manakala PG Mall adalah platform e-dagang No.1 keluaran Malaysia.

Untuk keterangan lanjut dan promosi, jangan lupa layari ke :





2 comments on "SHOPPING ONLINE DI PGMALL MELALUI GRAB EXPRESS UNTUK SAME DAY DELIVERY !"

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com