TIC TAC MALAYSIA x MOBILE LEGENDS AWESOME!

Mobile Legends adalah rakan kongsi yang ideal untuk jenama ini. Tic Tac Malaysia melancarkan kempen ‘Refresh and Recharge’.

Matlamat memberi inspirasi kepada para pemain untuk merasai kesegaran dan meraikan ‘little wins’ dalam permainan, sekali gus menghindarkan diri daripada elemen negatif dalam talian dan membangkitkan kembali sifat murni dalam diri mereka.

TIC TAC MALAYSIA x MOBILE LEGENDS AWESOME!


TIC TAC MALAYSIA x MOBILE LEGENDS AWESOME!



Hari ini, Refresh & Recharge (R&R) Night (RR) distrim di laman Facebook Tic Tac Malaysia. 2 pemain Mobile Legends Terkemuka di Malaysia, Thanuk Pri Cha (Nukk) dan Syafiq Faizin (Zynn), serta ‘lifestyle influencer’, Muhammad Syah Fitri, (Syahfit).

Trio ini bertukar-tukar tip dan trik Mobile 2 Legends eksklusif. Serta meluangkan masa melihat dan mengulas koleksi sesi permainan Mobile Legends Zynn yang menghiburkan.
PERLAWANAN PERSAHABATAN


Acara selama satu jam itu juga termasuk perlawanan persahabatan Tic Tac Legend antara mereka bertiga. Mereka dikehendaki menggunakan “chopsticks” untuk mengembalikan gula-gula Tic Tac ke bekas mereka dalam permainan pertama, ‘Marksman Supreme.’

Mereka juga harus membina menara Tic Tac tertinggi dari bekas kosong dalam permainan ‘Support Tower’. Dalam kedua-dua sesi di mana mereka meraikan ‘little wins’ mereka dengan Tic Tac.

Sebagai sebahagian daripada kempen ‘Refresh and Recharge’, rakyat Malaysia berpeluang memenangi lebih 1,500 aset Mobile Legends. Antaranya Diamond (50 hingga 1,000 Diamond), Skin and Hero setiap minggu.



HADIAH BONUS TIC TAC MALAYSIA x MOBILE LEGENDS AWESOME!



Mereka hanya perlu membeli Tic Tac dalam mana-mana perisa (Mint, Orange, Spearmint, dan Strawberry) . Memuat naik resit pembelian di www.tictac.my untuk layak.

Tic Tac juga akan memberikan 40 hadiah utama setiap minggu, termasuk ‘Limited Edition’ dan ‘Special Skins’, ‘Heroes’ serta ‘1,000 Diamonds’.

Untuk layak menerima hadiah Bonus ini, gunakan hashtag #TicTacRecharge. Kongsi siaran awam di Facebook/Instagram anda dengan menyatakan mengapa anda suka Tic Tac.

Selepas anda mengikuti langkah yang dinyatakan di atas, hanya muat naik tangkapan layar siaran untuk layak bagi peraduan Bonus mingguan!

Kempen Refresh & Recharge with Tic Tac akan berlangsung dari 4 Oktober hingga 28 November 2021.

Untuk maklumat lanjut layari







1 comment on "TIC TAC MALAYSIA x MOBILE LEGENDS AWESOME!"
  1. Kalau main ML rasa macam nak mencarut je.
    Makan tic tac je la.

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com