AIA FM Group 1st Runner Up 2021

Lama tak update tentang performance mummy di AIA. Tak sempat nak tengok blog dan update blog . Semakin hari smeakin busy. Orang kata busy tu bagus, berbandaing free 24 jam kan hehehe. Betul juga tu, dalam dunia bisnes ni. Kalau free 24 jam, bermakna something wrong tu !

Walau tahun 2021 dan 3 bulan berlalu, mummy tetap nak menulisnya di sini. Simpan untuk kenangan dan juga orang sekeliling, Biasalah, bila kita kerja sebagai agent ni, ada je client yang nak tahu performance kita. Mummy pulak, kadang tu jugaklah macam orang Parkinson lupa ntah apa ntah performance mummy ntah hehehe.

AIA FM Group 1st Runner Up 2021


AIA FM Group 1st Runner Up 2021
AIA FM Group 1st Runner Up 2021. Alhamdulillah, tahun lepas , tahun 2021 mummy dapat tempat pertama untuk cases category dalam agensi mummy. Dah lelama ni, mummy duduk dalam AIA bukannya nak kejar pangkat ke apa. Dari awal sehingga ke hari ni. Bekerja dalam industri AIA sebab nak bantu orang, je ! Sharing benda baik, consult pada benda yang betul. No hanky panky stories !

Di sini juga, mummy nak ucapkan terima kasih pada semua clients, kawan-kawan yang support secara langsung dan tidak langsung !

Pada yang inginkan plan mampu milik serendah RM29 masih ada lagi ***tnc umur, pekejaan dsb**

Mana-mana company yang perlukan medical card untuk pekarja pun mummy boleh bantu juga. Silalah kenalkan mummy pada HR korang juga ye ! Hehehe



2 comments on "AIA FM Group 1st Runner Up 2021"
  1. wah tahniah.
    agent AIA kita ntah ke mana.. sekarang bayar atau apa soal jawab direct call AIA je terus.

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com