Beg Tote CU x Christy Ng Percutian Penuh Gaya

Nikmati percutian penuh gaya dengan beg tote CU x Christy Ng edisi terhad!Bercuti tanpa beg, itu bukanlah saya . Untuk menjadikan percutian  penuh gaya  kali ni, mummy melaram dengan beg tote CU x Christy Ng edisi terhad . Beg edisi terhad ni, sempena pelancaran cawangan CU ke-100. Beg ini sesuai di padankan ketika OOTD di tempat menarik dalam Malaysia seperti tempat menarik di Penang, tempat menarik Ipoh dan lain-lain tempat

Nikmati percutian penuh gaya dengan beg tote CU x Christy Ng edisi terhad!


Nikmati percutian penuh gaya dengan beg tote CU x Christy Ng edisi terhad!

Sempena pelancaran cawangan CU yang ke-100 di Malaysia, kolaborasi ini adalah sebagai tanda penghargaan atas sokongan yang CU terima dari rakyat Malaysia dan juga perasaan sarang (cinta) CU kepada kesemua pelanggan-pelanggan CU. Keutamaan CU adalah untuk memberikan para pelanggannya suasana membeli belah yang segar serta menyeronokkan .

Nikmati percutian penuh gaya dengan beg tote CU x Christy Ng edisi terhad!



Setiap beg tote ini didatangkan bersama pelbagai barangan menarik antaranya :-
Foodaholic Aloe Soothing Gel
Lovint Choco Stick
Pek kluster Coca Cola Rasa Asli
Buku Nota Coca Cola (selagi stock masih ada*!)
***CU Malaysia mungkin akan menukar barangan promosi bergantung pada stok sedia ada****


Peminat setia CU, kedai serbaneka Korea nombor satu di Malaysia, kini boleh menikmati musim percutian yang akan datang dengan gaya fesyen yang trendy! CU telah bekerjasama dengan pereka terkenal Malaysia, Christy Ng untuk menghasilkan beg tote dengan rekaan menarik yang juga boleh dijadikan sebagai koleksi serta sesuai untuk digayakan oleh semua.

Samada anda nak membeli belah mencari hadiah, bertemu teman baik ataupun bercuti bersama yang tersayang 

Beg tote CU x Christy Ng ini adalah koleksi terbaik sebagai aksesori tambahan untuk anda ber- #ootd! Rekaan untuk setiap beg tote ini diinspirasikan daripada reka bentuk kedai CU di Korea, menjadikan ianya sungguh unik dan tersendiri. Disamping itu juga, kedua-dua beg ini dihasilkan dengan dua warna tema istimewa mengikut kesesuaian personaliti dan citarasa anda.


Sekiranya anda gemarkan warna yang terang dan terserlah, beg tote pertama yang ceria serta nampak segar dengan warna biru laut dan kuning seperti sinaran matahari - adalah beg yang sesuai untuk anda. 

Beg Tote CU x Christy Ng Percutian Penuh Gaya



Namun jika anda lebih sukakan aura yang lebih tenang dan klasik – anda boleh memilih beg tote kedua yang menampilkan rekaan minimalis dengan pilihan warna rasmi CU yang sememangnya dikenali iaitu ungu dan hijau. 


Apapun warna pilihan anda, beg tote yang cantik ini diperbuat daripada kanvas berkualiti tinggi, bagi menjamin pengalaman membeli belah yang selesa disamping menjadikan anda kelihatan sungguh bergaya. 

Beg Tote CU x Christy Ng Percutian Penuh Gaya

Jadikan beg tote ini sebagai peneman anda ketika mencari hadiah istimewa , semasa berehat sambil makan snek di CU atau boleh juga dijadikan teman anda untuk berswafoto ketika berjalan-jalan di bandar!


Beg CU x Christy Ng boleh dijadikan sebagai hadiah, koleksi yang sesuai untuk digayakan oleh semua orang . Jom dapatkan koleksi beg tote CU x Christy Ng di seluruh cawangan CU seluruh Malaysia, dengan harga runcit RM49.90 satu. 



JANGAN BERLENGAH LAGI, CEPAT-CEPAT KUNJUNGI CAWANGAN CU TERDEKAT! CU DAN CHRISTY NG SEMEMANGNYA GABUNGAN YANG DAEBAK
1 comment on "Beg Tote CU x Christy Ng Percutian Penuh Gaya"
  1. Akak pencinta Christy Ng,cantik tote bag yang Linda punya tu..suka kaler dia...

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com