Geng Blogger SEO Malaysia - Ombak Bergigi

Geng Blogger SEO Malaysia - Ombak Bergigi 


Ombak Bergigi adalah nama pena untuk platform blogger . Di mana niche blog beliau adalah Resepi dan Travel . Ombak Bergigi merupakan nama pena untuk semua media sosial, manakala Shuhada Herman ialah nama sebenar penulis.

Geng Blogger SEO Ombak Bergigi



    Biodata Ombak Bergigi


    Ombak Bergigi adalah seorang pemegang Diploma Kejuruteraan Awam di City University College Science dan Technology di Petaling Jaya, Selangor.  Ombak Bergigi juga mempunyai 7 tahun pengalaman sebagai site supervisor di sektor pembinaan. Kini, ombak bergigi sudah menumpukan sepenuh masa untuk menjadi blogger dan seorang suri rumahtangga. 

    Untuk pengetahuan, Ombak Bergigi juga merupakan penulis upahan di beberapa website. Ombak sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki yang berusia 3 tahun. Anak ketiga daripada 6 orang adik beradik ini berasal dari Kota Tinggi, Johor dan menetap di Bagan Serai, Perak. 

    Ombak Bergigi Mula Menulis Sejak Tahun 2010


    Ombak Bergigi mula menulis sejak 2010 lagi ketika masih dibangku persekolahan dan kini fulltime blogger yang gemar kongsikan perihal resepi, kesihatan dan travel.

    Blog Ombak Bergigi ini berkonsepkan resepi yang mudah dan travel ke tempat menarik yang ada di seluruh Malaysia. Tak hairanlah, Tempat Tengok Kapal Terbang Ombak Bergigi (https://www.ombakbergigi.com/2019/05/tempat-lepak-tengok-kapal-terbang-di.html) ini cukup popular. 

    Tak percaya? Cuba anda cari di Google.

    Nak kenal Ombak Bergigi? Boleh tinggalkan komen

    Be First to Post Comment !
    Post a Comment

    Welcome back , guys !

    Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

    For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com