SKINMADE INFINITEBRIGHT™ 15% VITAMIN C + BIO STEMCELL SUPER BRIGHTENING SERUM

SKINMADE, jenama penjagaan kulit milik Malaysia yang terkenal dengan inovasi dan formula yang terbukti secara saintifik mampu memberikan penambahbaikan kulit luar biasa, memperkenalkan serum pencerahan hebat yang disokong sains baharu: 15% Vitamin C + Bio Stemcell Super Brightening Serum.

SKINMADE INFINITEBRIGHT™ 15% VITAMIN C + BIO STEMCELL SUPER BRIGHTENING SERUM




SKINMADE INFINITEBRIGHT™ 15% VITAMIN C + BIO STEMCELL SUPER BRIGHTENING SERUM


Formula Bright-through Memberi Kuasa Tanpa Had dalam Mengatasi Perubahan Warna. Diinspirasikan oleh sains melanogenesis, serum ini dibuat untuk menyasarkan pelbagai laluan pigmen dan berfungsi untuk meningkatkan keserian kulit. Penambahbaikan dalam tona kulit yang tidak sekata, bintik-bintik hitam berkurangan dan tanda-tanda selepas jerawat, adalah antara kebaikan serum ini.


SKINMADE INFINITEBRIGHT™ 15% VITAMIN C + BIO STEMCELL SUPER BRIGHTENING SERUM


Inovasi Bright-through khas menggunakan INFINITEBRIGHT™, formulasi komprehensif berpaten yang dibangunkan untuk memberikan kesan pencerahan, keserian dan penghapusan tompok yang tiada tandingan melalui sistem penghantaran yang dioptimumkan.

Sesiapa yang mempunyai masalah kulit seperti hiperpigmentasi, tona kulit tidak sekata dan penampilan kulit yang kusam boleh menikmati manfaat 15% Vitamin C + Bio Stemcell Super Brightening Serum tanpa perlu risau tentang kerengsaan kulit.

Dengan visi untuk merevolusikan penjagaan kulit dengan melangkaui sains kecantikan tradisional, serum ini menampilkan formulasi pertama di dunia yang menggabungkan bahan-bahan pencerahan yang unggul seperti Sel Stem ‘The Smart Brightener’ dengan 3 Peptida Pintar yang memfokuskan pencerahan dan 11 Penggerak Pencerah Berkuasa. Super Brightening Serum ini juga mampu memberi keberkesanan maksimum dalammemerangi hiperpigmentasi, membantu anda mencapai kulit yang lebih berseri, mulus dan sihat.

Vitamin C pula dinilai secara berlebihan bila membabitkanperubahan tona yang degil, kerana ia hanya memainkan peranan yang sangat kecil dalam gambaran yang lebih besar. Dengan gabungan formula INFINITEBRIGHT™, setiap bahan aktif yang dimuatkan ke dalam serum pencerah menghasilkan kesan sinergistik yang memberikan pencerahan kulit yang optimum.

SKINMADE INFINITEBRIGHT™ 15% VITAMIN C + BIO STEMCELL SUPER BRIGHTENING SERUM



FOKUS UTAMA SKINMADE INFINITEBRIGHT™ 15% VITAMIN C + BIO STEMCELL SUPER BRIGHTENING SERUM


● Ketersediaan-bio yang tinggi (ujian penyerapan bahan aktif) - cabaran terbesar untuk sebarang formulasi topikal ialah keupayaan penembusannya. Dengan rekod keretersediaan-bio yang terbukti, perubahan warna boleh diatasi dengan lebih cekap.


● Kepekaan kulit – kerisauan jikalau kerendahan asid dalam serum Vitamin C Tulen mungkin membakar kulit, dan membawa kepada lebih banyakperubahan warna, manakala serum aktif denganbahan lemah-tunggal mungkin tidak memenuhijangkaan. Dengan INFINITEBRIGHT, ia telah terbukti sangat berkesan, terima kasih kepada bahan aktif pencerah yang disemak semula dengan potensi kerengsaan kulit yang minimum.

SKINMADE INFINITEBRIGHT™ 15% VITAMIN C + BIO STEMCELL SUPER BRIGHTENING SERUM




Sesuai untuk kedua-dua rutin harian, pagi dan malam, 15% Vitamin C + Bio STEMCELL Super Brightening Serum (30 ml) terbaru ini kini boleh didapatkan pada harga diskaun RM110 pada platform e-dagang seperti TikTok Shop, Shopee dan Lazada.

Untuk informasi selanjutnya mengenai jenama ini atau 15% Vitamin C + Bio STEMCELL Super Brightening Serum yang terbaru, sila layari https://www.myskinmade.com/.

Mengenai SKINMADE



Ditubuhkan pada 2017, SKINMADE telah melangkah ke dalam industri penjagaan kulit dengan visi untuk mengubah pandangan orang ramai tentang penjagaan kulit yang melangkaui sains kecantikan. Jenama ini kemudian memulakan perjalanan denganproduk pertamanya yang diilhamkan oleh sains mikrobiom kulit, The Signature Essence, yang memberi tumpuan terutamanya pada memulihkan kesihatan kulit. Bermula daripada dedikasi pasukan dua ahli dengan semangat yang mendalam untuk sains kecantikan, penjagaan diri dan aspirasi yang bercita-cita tinggi, SKINMADE telah membangun dengan ketara. Hari ini, SKINMADE menawarkan rangkaian luas produk penjagaan kulit yang dirumus dengan teliti yang mengetepikan hadnya dalam inovasi dengan kajian semakan dan disokong sains, membolehkan perkembangan kulit yang positif yang unik dalam pasaran penjagaan kulit.

Post a Comment

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com

Previous Post Next Post