Sunday, 5 July 2015

#Cabaran20Hari Puasa/Raya Kenangan Terawih Zaman Kanak-kanak

#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015


#Cabaran20Hari Kenangan Terawih Zaman Kanak-kanak : Cabaran Hari ke 9

#Cabaran20Hari - Cabaran hari ke 9, mengimbau kenangan terawih di zaman kanak-kanak. Rumah mak memang mengadap surau. Masa kecil-kecil, kerap ikut mak ke surau untuk terawih. Selain ikut mak, seronok sebab ramai kawan-kawan yang hadir untuk terawih. Sambil solat, boleh borak-borak dan main. 

Main kat surau? hehehe biasalah kan. Nama pun kanak-kanak kan.

3 comments:

  1. Hehe...teringat waktu kecik sibuk nak makan kuih moreh.

    ReplyDelete
  2. untung ssap yang ingat kenangan2 lama ni kan...SA xde apapun yang boleh diigat...semua blank..

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda

Thanks Yang Rajin :)

Google+ Followers

Followers