Thursday, 17 September 2015

Rozita Che Wan Tarik Diri Dari AF2015

Rozita Che Wan Tarik Diri Dari Akademi Fantasia 2015


Gempar dengan berita ini, Rozita Che Wan atau di kenali sebagai Che Ta pengkritik tetap #AF2015 Akedemi Fantasia 2015 telah menarik diri dari program berprestij itu.\




Sebenarnya mummy suka dengan kritikan bersahaja dari Che Ta ni. Tak nampak sangat macam kasar atau pun boleh buatkan orang sentap. Dengan loghat utara yang sering di ucapkan dalam kata-kata. Nampak comel !

Banyak spekulasi tentang penarikan diri Che Ta ini, ada yang mengatakan bahawa kritikan yang di berikan tidak membina untuk para pelajar #AF2015. 

Sebenarnya, sebelum ini, AF memang banyak kali terima kritikan penonton tentang komen dan kritikan dari pengkritik AF. Dah lumrah bak kata orang tu,kan !

Apa-apa pun, kita kene hormati pendirian yang telah Che Ta buat. Semoga Che Ta terus sukses ! Ameen.....

5 comments:

  1. suka loghat utara che ta..hihihih Rasa bangga lahir kat kedah weee

    ReplyDelete
  2. takpa laa... chek balik juai minyak wangi lagi manyak huntung maa

    ReplyDelete
  3. xpnh tgk cik ta komen dlm af..apapun suka cik ta..dia mmg selamba orgnya...

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda

Thanks Yang Rajin :)

Google+ Followers

Followers