Ephyra Minuman Kolagen Ajaib Yang Sedap

08:08

Kalau cerita bab cantik, siapa yang tak nak cantik,kan ! Mummy dulu pun, tak berapa kisah pun tentang dunia kecantikan ni. Sebab kulit muka mummy jenis tak banyak masalah. Jerawat pun, jarang-jarang tumbuh. Tapi, bila dah beranak dua (2) ni dan umur pun dah nak masuk 34 tahun. Menipu pulaklah kalau kata kulit mummy tegang, cantik dan tak ada masalah,kan.


Mesti ada masalah seperti kulit kusam sedikit, parut jahitan bersalin tu tak berapa pudar lagi, bintik hitam dan bintik putih di kulit muka pun sukar di keluarkan. Apa solusi yang perlu mummy ambil ye?


Suplemen adalah antara makanan tambahan wajib yang memang mummy ambil, dan kali ini nak cuba suplemen berkolagen. Semua tahu dah, rasanya kehebatan kolagenkan? Sesuai sangat dengan umur mummy yang semakin bertambah setiap tahun ni. Lagi satu, mummy ni sedang menyusukan dua orang anak. Kene pastikan kolagen yang di ambil itu, selamat untuk mummy dan susu mummy. Eh, ini penting tau. Kita nak kenyangkan perut anak. Tak boleh bawa main bab penyusuan anak ini ! Bukan mummy nak cerita tentang 18sx. Ni pengetahuan ye. Susu badan kurang, boleh meroyan mummy dan anak-anak nanti !

Ephyra Minuman Kolagen Ajaib Yang Sedap


Pengalaman pertama mummy bila dapat minum Ephyra :-


  • Sedap !! Rasa oren. Minum sejuk-sejuk, badan rasa bertenaga !
  • Rasa kenyang. Boleh kurus cepat gini, tau !
  • Kulit kurang kusam.
  • Bintik hitam dan putih cepat keluar dan mudah di bersihkan.
  • Susu badan maintain dan tetap pekat !
Ephyra begitu ajaib, bukan yang menyusukan anak sahaja boleh minum. Yang mengandung pun boleh minum, sebab ramuan Ephyra adalah berasaskan semulajadi:
- Acai Beri
- Gam Akasia
- Superberi
- Salmon Placenta
- Astaxanthin
- Acerolla Ceri
- Bunga Marigold
- Serbuk Tomato


Ada yang berminat nak cuba? Dapatkan sekarang Ephyra di:-



Hotline : 019-3999238 / 03-41417889

You Might Also Like

2 comments

  1. Nak jugakkk....tp kena tunggu sihat betul2 dulu

    ReplyDelete
  2. Minuman Ephyra memang bagus. Ena suka sangat sebab berkesan.. Dulu guna 3 bulan, muka licin je.. Lepas stop dan tak jaga, naik balik

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda

Google+ Followers

Google+ Badge

Followers

babab