PERCUMA SATU SET RED HOT MEAL KENNY ROGERS ROASTERS EATING DAY (RED) 2

Masih ingatkan lagi RED day yang diadakan oleh Kenny Rogers Roaster PERCUMA MUFFIN ? Pada masa tu, ada juga yang siap tanya mummy. PERCUMA MUFFIN je ke? Tak ada PERCUMA AYAM Kenny Rogers Roasters ke? Soalan gitu bagi kat mummy, ye ! 

Tapi,,,tapi,,tapi,,, soalan tu dah terjawab tau ! Berita baik untuk semua yang nak PERCUMA AYAM Kenny Rogers Roasters tu...

JANGAN LUPA  !! 28 Januari 2016 RED yang kedua  - ROASTERS Eating Day Kenny Rogers ROASTERS KEMBALI LAGI BULAN INI PERCUMA SATU (1) RED HOT MEAL DENGAN SETIAP HIDANGAN SATU (1) RED HOT MEAL | GETTING RED-DY FOR ROASTERS EATING DAY (RED) 2! 28 January 2016 - WEDNESDAY.

Ini adalah acara tahunan Kenny Rogers Roasters (KRR) - Roasters Eating Day (RED) tahunan yang di semua restoran KRR di seluruh negara. Buat pertama kalinya, KRR akan mengadakan acara kedua (2) RED yang akan berlangsung pada 28 Januari 2016 di seluruh negara.  
Syarat yang perlu di patuhi, sama seperti yang lalu. Rakyat Malaysia yang datang di kehendaki memakai apa-apa barangan warna merah. Tak kiralah lipstik, baju, seluar, aksesori, handbag, beg duit atau apa sahaja yang boleh menampakkan warna MERAH. PERCUMA satu (1) set Red Hot dengan setiap pembelian satu (1) set Red Hot Meal.
Ini pula, mummy nak tunjukkan hari RED yang lepas di KRR Mid-Valley:-

 


Pengunjung di restoranyang meraikan RED
 
#red2016
Beratur sebelum di tempatkan di tempat duduk


Muffin PERCUMA


Kenapa digelar sebagai " RED "? RED warna yang melambangkan semangat, kesejahteraan, kegembiraan dan tenaga. Oleh itu, KRR mendapati ia sangat sesuai untuk semua orang bersama-sama meraikan permulaan tahun baru dan menyokong acara penuh bermakna ini. RED yang berfungsi untuk memberi motivasi kepada rakyat Malaysia untuk mengekalkan resolusi sihat pada setiap tahun - kata-kata dari Esther Woo Pengurus Besar Berjaya Roasters (M) Sdn. Bhd.

Ok semua.. Jangan lupa temujanji #red2016 !! Layari Facebook KRR di www.facebook.com/KRRMalaysia untuk menjadi orang yang pertama mengetahui promosi terbaru Kenny Rogers Roasters.Untuk maklumat lanjut mengenai Kenny Rogers Roasters, boleh hubungi 03-2119 9888 atau lawati www.krr.com.my.
3 comments on "PERCUMA SATU SET RED HOT MEAL KENNY ROGERS ROASTERS EATING DAY (RED) 2 "
  1. Wahhh..bestnyeee...nanti nk pegi laa..hihi

    ReplyDelete
  2. aishhh..terngidam kenny rogers plak tetiba..hahahaha

    ReplyDelete
  3. fuyooo...!! best nya beli satu percuma satu.. :)
    ok set dalam kalendar siap2.. kalau ada rezeki dapat la free.. hikk hikkk...

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com