HAPPY 3RD BIRTHDAY DHIA BATRISYA !

ANAK SULUNG DAH 3 TAHUN !! HAPPY 3RD BIRTHDAY DHIA BATRISYA ! Hari ini...

ANAK SULUNG DAH 3 TAHUN !! HAPPY 3RD BIRTHDAY DHIA BATRISYA !


Hari ini, genaplah Dhia Batrisya berumur 3 tahun. Di lahirkan secara pembedahan pada jam 1 ptg.  Sempena hari lahir Dhia kali ini, agak istimewa sebab mummy ada buat Mini Giveaway Khas. Bagi yang belum sertai. Jemput sertai. Tamat 11.59 malam nanti.

  
 Dhia 2 tahun.

 
  Sambutan majlis kecil-kecilan di usia 2 tahun

Terima kasih pada yang sudi sertai Mini GA mummy, mummy hargai semua ucapan dan doa kalian. Doakan yang baik-baik untuk anak mummy ni,ye.


Sambutan hari jadi yang pertama

 
 Paspot pertama Dhia

 
1st outing Dhia

 


 
Baby moments ! Rinduuuuu

  
Otw..Tengok kambing aqiqah

 
2 days old. Mummy pertama kali jumpa Dhia dalam NICU. Selepas melahirkan Dhia. Dhia terus di bawa ke NICU


Mummy juga macam orang lain, doakan yang baik-baik juga. Untuk Dhia, moga anak solehah mummy ini mempunyai kebahagiaan berpanjangan, di murahkan rezeki yang melimpah ruah, di panjangkan umur dan sihat selalu.
 

You Might Also Like

10 comments

  1. Sanah Helwah Dhia..semoga terus sukses dunia akhirat.. :)

    ReplyDelete
  2. semoga dipanjangkan usia dhia.. cepat besar dan buli mummy hahahaa

    ReplyDelete
  3. happy birthday dhia ! =)
    semoga membesar dengan sihat, cantik dan solehah..amin hehe

    ReplyDelete
  4. Sanah helwah ya Dhia...semoga mmebesar sihat sempurna...jadi anak yg solehah..

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday Dhia...semoga membesar menjadi anak yang baik dan di beri kesihatan yang berpanjangan..amin...

    ReplyDelete
  6. hepy befday Dhia, semoga jadi anak solehah ye..

    wahh, mummy makin hott..")

    ReplyDelete
  7. Bufday Dhia sama dengan anak saya.. Bulan Mac..
    Cuma tarikh je berbeza.. Usia pun sama..
    Anak saya juga perempuan..
    Semoga Dhia akan membesar menjadi anak yang solehah..
    Aamiin.. Aamiin..

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda