MENGHADIRI MAJLIS PERKAHWINAN KAWAN SEKOLAH RENDAH !

Minggu ni..dari hujung minggu..sampai ke hari ini. Memang mummy, agak sibuk. Maaf sangat-sangat ye, semua. Walau pun sibuk..sempat mummy h...

Minggu ni..dari hujung minggu..sampai ke hari ini. Memang mummy, agak sibuk. Maaf sangat-sangat ye, semua. Walau pun sibuk..sempat mummy hadiri undangan perkahwinan, undangan event. Selain tu, mummy terkejar-kejar juga dengan kerja ofis, meeting, rumah tak ada air dan macam-macam lagi. Entri blog pun banyak berhutang. Tak sempat nak bebel panjang-panjang dalam blog.

MENGHADIRI MAJLIS PERKAHWINAN KAWAN SEKOLAH RENDAH !


MENGHADIRI MAJLIS PERKAHWINAN KAWAN SEKOLAH RENDAH !

MENGHADIRI MAJLIS PERKAHWINAN KAWAN SEKOLAH RENDAH !

Antara majlis undangan perkahwinan yang mummy hadiri baru-baru ini. Geng kawan sekolah rendah. Tahniah Norma dan pasangan. SELAMAT PENGANTIN BARU !!

Seperti biasa, acara wajib bergambar bersama-sama geng sekolah rendah.

Walaupun rumah mak pak kami kebanyakan satu taman. Nak jumpa selalu, bukannya senang.

Time majlis gini lah, dapat jumpa semua.

MENGHADIRI MAJLIS PERKAHWINAN KAWAN SEKOLAH RENDAH !

MENGHADIRI MAJLIS PERKAHWINAN KAWAN SEKOLAH RENDAH !




Jemputan kedua juga merupakan perkahwinan kawan sekolah rendah merangkap jiran tok mak.

Alhamdulillah, selamat majlis pernikahan dan persandingan Siti Rohani dan pasangan. SELAMAT PENGANTIN BARU. Moga cepat dapat baby, k ! :)

Siti Rohani ni...kretif sangat. Pelamin ini hasil tangan pengantin tau !! Cantik dan berseni pengantin kita ni.

Selamat sudah mummy hadiri majlis kawan-kawan. Insyaallah berjumpa kita di Raya Haji ye. Mummy balik Subang Raya Haji ni...

Korang raya di mana??

You Might Also Like

5 comments

  1. heheh friendship goal ni.. masih contact kawan sekolah rendah.. cayalah =)

    ReplyDelete
  2. salam..
    selmt pgtin bru juga buat kwan tu..moga kekal akhr hyat..Aminn

    wahh dri sek rendah ye..bgusla xloose contact lagi..
    mcm yaya pon ade juga 2-3 mbr sek rend yg msih bhubung lagi..^_^

    ReplyDelete
  3. Amboi linda satu fmly ikut tema ni...selamat pengantin baru buat kawan linda

    ReplyDelete
  4. Selamat pengantin baru to kawan akak <3

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

blogger (382) 2018 (380) Dhia batrisya (362) azlindaalin.com (354) dzal aidi fiqry (289) review (283) resipi (142) travel (66) Daim Naufal (59) daddy (39) advertorial (36) 2019 (32) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) blogwalking (4) 2017 (2) 2020 (1)