TONTON FULL EPISOD CINTA MASAM MANIS

Tak sempat nak tengok semua siri drama Cinta Masam Manis. Dah habis dah episod cinta dalam Cinta M...

Tak sempat nak tengok semua siri drama Cinta Masam Manis. Dah habis dah episod cinta dalam Cinta Masam Manis.

Ada beberapa kali sebenarnya mummy dapat tonton drama Cinta Masam Manis ni. Seperti biasa lah kan..bila dah sekali tonton...mesti nak tengok sampai habis. Satu episod pun tak leh tinggal.

Ada yang nak tahu tentang drama Cunta Masam Manis? Jemput baca sampai habis ye...nak tonton episod tertinggal pun boleh. Mumny paste link kat entri ni ye.

TONTON FULL EPISOD CINTA MASAM MANIS


Sinopsis Drama Cinta Masam Manis

Mengisahkan cinta antara seorang duda berusia 40-an bernama Johan (Zamarul Hisham), dan Sarah (Izara Aishah) yang baru mencecah usia 20 tahun. Pelbagai dugaan yang harus ditempuhi untuk mengukuhkan percintaan mereka berdua.

Johan ialah seorang ahli perniagaan yang sudah bercerai dengan isterinya pada tiga tahun lepas. Walaupun demikian, dia selesa dengan hidup menduda dan membesarkan dua orang anaknya iaitu Hanna (18 tahun) dan Hanis (12 tahun) tanpa bantuan orang lain selepas bekas isterinya meninggalkan mereka untuk pergi ke luar negara.

Ibu dan bapa Johan teringin untuk menjodohkan anak mereka dengan beberapa wanita, namun Johan langsung tidak mempunyai hati untuk berkahwin semula. Sehinggalah pada suatu hari, segalanya berubah dan hati Johan terbuka untuk menerima wanita dalam hidupnya apabila dia bertemu dengan Sarah, seorang gadis jelita dan manja yang berjaya menambat hatinya.

Sarah diperkenalkan kepada anak-anak Johan dan mereka memberikan reaksi yang berbeza terhadap Sarah. Anak sulung Johan, Hanna (Sweet Farhana), membantah hubungan mereka kerana jarak usia Sarah dan Hanna hanya beza dua tahun. Selain itu, Hanna juga berprasangka buruk terhadap Sarah. Dia menganggap Sarah hanya mahukan harta ayahnya. Sebaliknya, Hanis gembira buat ayahnya kerana merasakan sudah tiba masanya untuk ayahnya mencari teman hidup baru.

Hubungan Sarah dan Johan bukan menerima bantahan daripada Hanna sahaja, malahan, Faridah (Wan Nur Azlin) iaitu ibu kepada Sarah juga tidak berkenan dengan Johan kerana status dudanya. Faridah mahu anaknya untuk berkahwin dengan anak kepada kawan baiknya, Erman (Shah Jaszle).

Tidak lama kemudian, bekas isteri Johan, Tasha (Raja Ilya) pulang ke Malaysia dengan harapan untuk memenangi cinta Johan kembali setelah insaf dengan kesilapannya. Akan tetapi, dia amat kecewa apabila mendapat tahu bahawa Johan sedang menjalinkan hubungan dengan Sarah.

Tasha mendapat tahu yang Faridah tidak merestui hubungan Johan dan Sarah, lalu dia mula bersekongkol dengannya untuk memutuskan hubungan mereka. Lebih menarik lagi, anak Johan sendiri bersetuju dengan cadangan ibunya untuk memisahkan Johan dan Sarah!

Pelbagai agenda telah dirancang oleh mereka untuk memusnahkan percintaan Johan dan Sarah. Mampukah mereka berdua mengatasi segala ujian yang akan datang? Adakah Hanna akan merestui hubungan ayahnya dengan Sarah?


PELAKON DRAMA CINTA MASAM MANIS


Zamarul Hisham, Izara Aishah, Raja Ilya, Shah Jaszle, Mimi Ernida, Sweet Farhanna, Alis Mariya, Danny X-Factor,

TONTON FULL EPISOD CINTA MASAM MANIS



Bagi yang tertinggal episod untuk Cinta Masam Manis. Boleh terus tonton episod di atas tu ye

Selamat terjebakkan diri macam mummy hehehe

You Might Also Like

4 comments

  1. EH dah habis ke drama ni? Siqah ada tengok jugak masa cuti hari tu. INgatkan baru start dramanya. Menarik drama ni. Suka dengan Izara :)

    ReplyDelete
  2. Dh habis dah..kejap kan..kami pyn byk episod tinggal :(

    ReplyDelete
  3. Dh habis dah..kejap kan..kami pyn byk episod tinggal :(

    ReplyDelete
  4. dah terjebak ker dengan drama nih hi hi hi

    ReplyDelete

Sudi-sudikan lah komen ya.. Nanti boleh saya blog walking kembali :) Terima kasih banyak-banyak. LOVE, Lynda