Mangga Cicah Kicap Cili Api Gula

Mangga Cicah Kicap Cili Api Gula di kala waktu malam buat kudap-kudap sambil tengok tv di malam minggu, memang perghhhh terangkat beb! Hehe...

Mangga Cicah Kicap Cili Api Gula di kala waktu malam buat kudap-kudap sambil tengok tv di malam minggu, memang perghhhh terangkat beb! Hehehe Mangga Cicah Kicap Cili Api Gula ni lebih sedap di makan ketika buah mangga tu sejuk-sejuk. Sapa sama dengan mummy? Sep sket !!

Mangga Cicah Kicap Cili Api Gula

Mangga Cicah Kicap Cili Api Gula ni memang cicah peberet mummy dari dulu kala. Nak buat cicah ni pun senang je. Tak susah...bahan-bahan sedia ada kat dapur

Mangga Cicah Kicap Cili Api Gula

Resepi Mangga Cicah Kicap Cili Api Gula


Mangga di sejukkan dan di potong (ikut suka nak potong besar mana)

Pencicah
2 sudu gula 
5 batang cili api potong kecil
1 sudu kicap (kalau kicap terlebih, gula cair nanti jadi banyak. So..boleh agak-agak je)

Mudah je,kan..

You Might Also Like

3 comments

  1. yum yum... perghhh mmg sedap... meletopp...

    ReplyDelete
  2. Perghh kecur air liur tgk mangga cicah kicap..huaa dapnyer lama tak makan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -