BUKU MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI 2

Dah terbit pun buku MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI 2. Alhamdulillah, rezeki mummy kali ini. Dapat buku dari penulisnya sendiri Ustaz Fathuri. T...

Dah terbit pun buku MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI 2. Alhamdulillah, rezeki mummy kali ini. Dapat buku dari penulisnya sendiri Ustaz Fathuri. Tapi, bukan mummy dapat buku ni depan-depan. Buku ni bos mummy terima masa berjumpa dengan Ustaz Fathuri sendiri. 

MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI 2.


Dan kemudiannya..bos mummy berikan pada mummy buku ini MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI 2. Tak kisah lah kan dari sapa pun. Mummy bersyukur dapat membaca versi terbaru MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI 2.

MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI 2.

MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI versi pertama. Mummy dah baca. Dan juga Mini MMR..Memang best sangat perkongsian dari Ustaz Fathuri

MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI 2.

Buku MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI 2 berikan motivasi yang tinggi pada mummy. Supaya mummy tak lupa siapa yang berkuasa dalam dunia ini. Ianya juga dapat menginsafi diri kita supaya kita lebih dekat padanya.

Pekerjaan, gaji, upah, job sana sini, duit dari sana ini semuanya ASBAB REZEKI. Tapi....yang memberi rezeki hanya ALLAH S.W.T.

Buku ni, mengingatkan mummy supaya mummy tak mendabik dada atas apa sahaja rezeki yang masuk.

Alhamdulillah..syukur padamu ya Allah atas rezeki yang engkau berikan padaku dan juga ahli keluarga ku.....

You Might Also Like

11 comments

  1. Betul linda..semua rezeki yang kita terima ni dari Allah..Kalau Allah dah tetapkan itu rezeki kita, tetap jadi rezeki kita jugak...Rezeki tak pernah salah alamat..

    ReplyDelete
  2. Wahhh dah keluar buku ni.. Kena beli jugak ni..

    ReplyDelete
  3. Betul Linda, rezeki dari semua dari Allah.. Kak Sue pun ada buku nie, tapi versi no 1...

    ReplyDelete
  4. insyaAllah rezeki dari Allah jua

    ReplyDelete
  5. Insya'Allah...
    rezeki itu semuanya dr Allah..
    sikit atau banyak,kite kena bersyukur...

    ReplyDelete
  6. betul lah rezeki tu tak pernah salah alamat. dia datang dalam pelbagi bentuk dan dari pelbagai sumber kan kak.

    ReplyDelete
  7. Rezeki datang dalam pelbagai bentu.. udara yang kita hirup pun adalah rezeki.. Kena sentiasa bersyukur selalu

    ReplyDelete
  8. wah... nak kena dptkan buku ni jugalah....

    ReplyDelete
  9. pernah dpt yg nota kecik dia dulu.. terus terasa nak beli buku sebenar.. betul semua rezeki dr Allah jua..

    ReplyDelete
  10. nampaknya atie kena re-read buku nih.. hee~

    ReplyDelete
  11. Teringin nak ada satu buku ni!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -