Shoplinks.Asia

POKKA BANANA MILK MENGECEWAKAN !

POKKA BANANA MILK MENGECEWAKAN ! Mummy jumpa Pokka Banana Milk ni kat kedai ECO atau di kenali sebagai kedai RM2.12. Dedulu, panggil kedai ...

POKKA BANANA MILK MENGECEWAKAN ! Mummy jumpa Pokka Banana Milk ni kat kedai ECO atau di kenali sebagai kedai RM2.12. Dedulu, panggil kedai RM2. Tapi, bila GST di perkenalkan. Jadiklah kedai ECO ni kedai RM2.12. 

POKKA BANANA MILK MENGECEWAKAN !


Pokka banana milk ni bukan berharga RM2.12 sekotak. Tapi, 2 kotak Pokka banana milk berharga RM2.12. 

Kiranya sekotak jatuh pada harga RM1.06. 

Banana milk jenama Pokka ni memang sedap. Kena dengan tekak mummy. Dzal pun suka rembat stok mummy. 

Ha..kalau dah sedap. Kenapa pula Pokka Banana Milk mengecewakan? 

Okay, sebenarnya mummy akan kecewa..kalau stok Pokka Banana Milk mummy habis.

Sebab Pokka Banana Milk ini tak semua kedai ada jual.

Pokka Banana Milk Mengecewakan

Pokka Banana Milk...please jangan kecewakan mummy. Supply la kat semua pasaraya, mini market, hypermarkets ye !

You Might Also Like

5 comments

  1. Sedap yer kak...saya belum pernah cuba lagi ...nanti tak try juga la =)

    ReplyDelete
  2. dah pernah minum lg banana milk..bolehlah cuba nnti

    ReplyDelete
  3. ada mcm rasa banana milk yg korea punya tu ke?

    ReplyDelete
  4. Haha.. tajuknya memang mendebarkan. Rupanya sedap lah Tu ye

    ReplyDelete
  5. Hahaha ingatkan apa laaa tadi .. ingatkan tak sedap .. lyn ni kan kan kan nak kwna babap ni.. tak pwrnah lagi mnum air ni.. mesti sedap tu kalau tak takde kat entri hahahhaa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -