GEGAR VAGANVA 5 GV5, PERSEMBAHAN AMELINA GEMPAK !

GEGAR VAGANVA 5 GV5,  AMELINA GEMPAK ! - Amelina antara penyanyi yang mummy tertunggu-tunggu persembahannya. Setiap minggu juga mummy akan...

GEGAR VAGANVA 5 GV5,  AMELINA GEMPAK ! - Amelina antara penyanyi yang mummy tertunggu-tunggu persembahannya. Setiap minggu juga mummy akan menantikan kedudukan Amelina. Kedudukan Amelina setiap mingguagak tak konsisten . Sekejap teratas..sekejap terbawah. Kerana ada minggu yang beliau tidak sihat dan baru pulih kesiatannya.

Tapi..malam tadi, beliau dah tunjuk dan dan keluarkan sedikit taringnya. Persembahannya memang sangat WOW. Cara penyampaian lagu SEROJA buatkan mummy rasa sedikit meremang. Dengan tambahan suara latar yang SUPERB !


GEGAR VAGANVA 5 GV5,  AMELINA GEMPAK ! 


Di hujung-hujung GV5 serta suku akhir merupakan saat paling penting. Good job Amelina..i love your strategy !


GEGAR VAGANVA 5 GV5,  PERSEMBAHAN AMELINA GEMPAK !

Bukan sahaja Abang Terlajak Laris je beriklan dengna GV5. Kemahen lah McD pun sama iklan kat GV5

GEGAR VAGANVA 5 GV5,  PERSEMBAHAN AMELINA GEMPAK !

Palin sedih Farah Wahida terkeluar kali ini, kalau nak di ikutkan beliau mendapat komen positif dari pihak juri professional. Tak ada silap pun dalam nyanyian..kata Dato Ahmad Tarmimi.

Erm, artis yang dapat kritikan tak terkeluar pula ye! Sesuatu sangat ni hahaha!
GEGAR VAGANVA 5 GV5,  PERSEMBAHAN AMELINA GEMPAK !

Btw, Zamani juga memberikan persembahan yang bagus, walau masih tak sihat. 

Tahniah kepada semua yang berjaya melayakkan diri ke minggu separuh akhir !

You Might Also Like

8 comments

  1. akak xtgk GV tapi mcm best je ni

    ReplyDelete
  2. Kak Sue layan la juga GV nie.. tu lah macam tertanya-tanya juga keputusan GV semalam..

    ReplyDelete
  3. Saya layan kat youtube. . Tp skang baru minggu 3...hahahah

    ReplyDelete
  4. Akak tengok sampai Amelina je .kak long is always the best and ada good strategy...well done kak long!!

    ReplyDelete
  5. Dari dulu lagi minat kumpulan forteen

    ReplyDelete
  6. Tak berjaya lagi tengok walaupun 1 episod..

    ReplyDelete
  7. serasa sy Amelina ni boleh jd pemenang utk musim ni....
    salam perkenalan....done following u.... jemput singgah my blog yaaa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -